Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9061/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon joutunut outoon limboon missÀ maailma ei tunnu enÀÀ todelliselta. Jokaikinen asia tapahtuu outoina tuplina, triploina jne. Deja vuta deja vun perÀÀn. Tapoin koppakuoriaisen ja kun se kuoli sen alta vierÀhti helmi. Se oli mekostani mitÀ se pyöritti. TÀnÀÀn oli 4. kerta perÀkkÀin kun kaikki menee samoin askelin vaikka eri ihmiset. Kuulen variksen raakuntaa, multa kysytÀÀn mihin olen laittanut botoksia, mietin ettÀ mitÀ hittoa taas tÀÀ kysymys, vastaan samoin sanoin kun muillakin kerroilla, sama tv-sarja mainitaan, alkaa aivastuttaa aivastan kaksi kertaa, pÀÀtÀn sanoa heipat ja lÀhteÀ, mulle tunnustetaan tismalleen sama kummallinen asia mitÀ tekisi mieli tehdÀ, kotimatkalla nÀen aina saman elÀimen. MikÀ tÀn aiheuttaa???? Ja toistuvat numerot myös.

KeneltĂ€ sinĂ€ kysyt nĂ€itĂ€ asioita? Vai tarkoitatko ettĂ€ mielessĂ€si kysyt asioita ja joku ÀÀni vastaa sinulle? 

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Arka rakastaa TyynitĂ€r Rauhallinen Kaunoa 💋 Iloa, lĂ€mpöÀ ja hyvinvointia iltaasi 💕

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinĂ€kin voin kysyĂ€ mielessĂ€ni kysymyksen ja ÀÀni voi vastata minulle. Vastaus voi olla mitĂ€ tahansa. Jos olo on skarppi ja normaali, tĂ€mĂ€ on ihan ok mutta on myös mahdollista ettĂ€ olo tuntuu hieman sekavalta ja vastaukset saattavat hĂ€mmentÀÀ. Olotiloissa voi asua vaikka mitĂ€ tunteita, fiiliksiĂ€ ja energioitakin jotka vaikuttavat kokemukseemme. MielestĂ€ni hyviĂ€ ikĂ€viĂ€ ovat pelkotilat, huolet, vainoharhaisuus ja ahdistus, varsinkin jos nĂ€itĂ€ on paljon tai voimakkaasti yhdessĂ€. 

Vierailija
9064/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin pussailla sun huulias 👄

Vierailija
9065/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Söin jouluna sikaa ihan sikana. LisÀÀ sikaa ei enÀÀn tarvii, vaikka sikaa saisi nyt kaupasta sikahalvalla.

Kaipaatteko vielÀ sikaa?

Vierailija
9066/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pussailla sun huulias 👄

MinÀkin sun molempia.

Vierailija
9067/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa nÀytetÀÀn asioita. NÀitÀ voi tulla kenelle tahansa.

Vierailija
9068/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on sekaisin kuin seinÀkellot. PitkÀt vapaat ei tee hyvÀÀ heikommille astioille.

Naiseus on vahvuutta ja voimaa. Toisin kuin trollaus 💋

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9070/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kauniit silmÀt.

Kuvaile niitÀ :)

Vierailija
9071/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on sekaisin kuin seinÀkellot. PitkÀt vapaat ei tee hyvÀÀ heikommille astioille.

Naiselle on hyvÀksi esiintyÀ asiallisesti joka tilanteessa.

Vierailija
9072/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?

Vierailija
9073/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Menenkö junan alle tÀnÀÀn vai huomenna?

Vierailija
9074/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa nÀytetÀÀn asioita. NÀitÀ voi tulla kenelle tahansa.

Tai sitten hieman harhainen olotila eikĂ€ varsinaisesti sekava olotila. 

Sekavuutta voi esiintyÀ jo pelkÀstÀÀn esimerkiksi sairaana (useasti mainitaan korkeahko kuumetila) tai humalassa ollessa.

Vierailija
9075/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisoiminen tarkoittaa kansallistamista, omaisuuden siirtÀmistÀ valtion omistukseen.

EiköhĂ€n suuri osa tÀÀllĂ€ tiedĂ€ mitĂ€ sosiaaliapu eikö sosialisoiminen o đŸ€ŁđŸ€Ł

Ei. đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on hyvÀksi esiintyÀ asiallisesti joka tilanteessa.

YmmĂ€rrĂ€n, pelkÀÀt naisia. 

Kunniakaartilaisen vala

Vierailija
9077/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kertooko poika nimeltÀ pÀivi pÀivistÀ, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa pÀivi? KenellÀ on maalatut huulet, joita hÀn tahtoo suudella?

Vierailija
9078/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PsyykkisillÀ taas esiintyy enemmÀn sitÀ psykoosia tai hyvin voimakkaita pitkÀkestoisiakin olotiloja joissa henkilö on vahvasti tietynlaisessa olo- ja tunnetilassa.

Tosin taas kenelle tahansa voi tulla elĂ€mĂ€ssĂ€ erilaisia vaiheita joissa ollaan tietynlaisessa energiassa. 

Kaikki ei ole aina sairautta ja ihmisiÀ on monenlaisia.

Vierailija
9079/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi yksi pÀivÀ olla sata vuotta ja sata vuotta yksi pÀivÀ vain, hyvÀÀ vapaata.

Vierailija
9080/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?

En tuu,kun on deitti ja huomenna on myös iltapÀivÀllÀ. Maanantaina aamupÀivÀllÀ voisi sopia tapaaminen.Tiistaina meen huvilalle uudenvuoden viettoon.

Ketju on lukittu.