Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Arka rakastaa Tyynitär Rauhallinen Kaunoa 💋 Iloa, lämpöä ja hyvinvointia iltaasi 💕
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni Elämän lähdettä ja Viisauden ääntä. Olen valmis seisomaan myrskyssä, jotta Valtiatar Tyynitär voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydämeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyväksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Minäkin voin kysyä mielessäni kysymyksen ja ääni voi vastata minulle. Vastaus voi olla mitä tahansa. Jos olo on skarppi ja normaali, tämä on ihan ok mutta on myös mahdollista että olo tuntuu hieman sekavalta ja vastaukset saattavat hämmentää. Olotiloissa voi asua vaikka mitä tunteita, fiiliksiä ja energioitakin jotka vaikuttavat kokemukseemme. Mielestäni hyviä ikäviä ovat pelkotilat, huolet, vainoharhaisuus ja ahdistus, varsinkin jos näitä on paljon tai voimakkaasti yhdessä.
Haluaisin pussailla sun huulias đź‘„
Söin jouluna sikaa ihan sikana. Lisää sikaa ei enään tarvii, vaikka sikaa saisi nyt kaupasta sikahalvalla.
Kaipaatteko vielä sikaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pussailla sun huulias đź‘„
Minäkin sun molempia.
Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa näytetään asioita. Näitä voi tulla kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mammat on sekaisin kuin seinäkellot. Pitkät vapaat ei tee hyvää heikommille astioille.
Naiseus on vahvuutta ja voimaa. Toisin kuin trollaus đź’‹
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni Elämän lähdettä ja Viisauden ääntä. Olen valmis seisomaan myrskyssä, jotta Valtiatar Tyynitär voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydämeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyväksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kauniit silmät.
Kuvaile niitä :)
Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat on sekaisin kuin seinäkellot. Pitkät vapaat ei tee hyvää heikommille astioille.
Naiselle on hyväksi esiintyä asiallisesti joka tilanteessa.
Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?
Menenkö junan alle tänään vai huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa näytetään asioita. Näitä voi tulla kenelle tahansa.
Tai sitten hieman harhainen olotila eikä varsinaisesti sekava olotila.
Sekavuutta voi esiintyä jo pelkästään esimerkiksi sairaana (useasti mainitaan korkeahko kuumetila) tai humalassa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialisoiminen tarkoittaa kansallistamista, omaisuuden siirtämistä valtion omistukseen.
Eiköhän suuri osa täällä tiedä mitä sosiaaliapu eikö sosialisoiminen o 🤣🤣
Ei. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on hyväksi esiintyä asiallisesti joka tilanteessa.
Ymmärrän, pelkäät naisia.
Kunniakaartilaisen vala
Kertooko poika nimeltä päivi päivistä, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa päivi? Kenellä on maalatut huulet, joita hän tahtoo suudella?
Psyykkisillä taas esiintyy enemmän sitä psykoosia tai hyvin voimakkaita pitkäkestoisiakin olotiloja joissa henkilö on vahvasti tietynlaisessa olo- ja tunnetilassa.
Tosin taas kenelle tahansa voi tulla elämässä erilaisia vaiheita joissa ollaan tietynlaisessa energiassa.
Kaikki ei ole aina sairautta ja ihmisiä on monenlaisia.
Voi yksi päivä olla sata vuotta ja sata vuotta yksi päivä vain, hyvää vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?
En tuu,kun on deitti ja huomenna on myös iltapäivällä. Maanantaina aamupäivällä voisi sopia tapaaminen.Tiistaina meen huvilalle uudenvuoden viettoon.