Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
9061/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon joutunut outoon limboon missä maailma ei tunnu enää todelliselta. Jokaikinen asia tapahtuu outoina tuplina, triploina jne. Deja vuta deja vun perään. Tapoin koppakuoriaisen ja kun se kuoli sen alta vierähti helmi. Se oli mekostani mitä se pyöritti. Tänään oli 4. kerta peräkkäin kun kaikki menee samoin askelin vaikka eri ihmiset. Kuulen variksen raakuntaa, multa kysytään mihin olen laittanut botoksia, mietin että mitä hittoa taas tää kysymys, vastaan samoin sanoin kun muillakin kerroilla, sama tv-sarja mainitaan, alkaa aivastuttaa aivastan kaksi kertaa, päätän sanoa heipat ja lähteä, mulle tunnustetaan tismalleen sama kummallinen asia mitä tekisi mieli tehdä, kotimatkalla näen aina saman eläimen. Mikä tän aiheuttaa???? Ja toistuvat numerot myös.

Keneltä sinä kysyt näitä asioita? Vai tarkoitatko että mielessäsi kysyt asioita ja joku ääni vastaa sinulle? 

Näytä aiemmat lainaukset

Arka rakastaa Tyynitär Rauhallinen Kaunoa 💋 Iloa, lämpöä ja hyvinvointia iltaasi 💕

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni Elämän lähdettä ja Viisauden ääntä. Olen valmis seisomaan myrskyssä, jotta Valtiatar Tyynitär voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydämeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyväksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin kysyä mielessäni kysymyksen ja ääni voi vastata minulle. Vastaus voi olla mitä tahansa. Jos olo on skarppi ja normaali, tämä on ihan ok mutta on myös mahdollista että olo tuntuu hieman sekavalta ja vastaukset saattavat hämmentää. Olotiloissa voi asua vaikka mitä tunteita, fiiliksiä ja energioitakin jotka vaikuttavat kokemukseemme. Mielestäni hyviä ikäviä ovat pelkotilat, huolet, vainoharhaisuus ja ahdistus, varsinkin jos näitä on paljon tai voimakkaasti yhdessä. 

Vierailija
9064/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pussailla sun huulias đź‘„

Vierailija
9065/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin jouluna sikaa ihan sikana. Lisää sikaa ei enään tarvii, vaikka sikaa saisi nyt kaupasta sikahalvalla.

Kaipaatteko vielä sikaa?

Vierailija
9066/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pussailla sun huulias đź‘„

Minäkin sun molempia.

Vierailija
9067/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa näytetään asioita. Näitä voi tulla kenelle tahansa.

Vierailija
9068/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on sekaisin kuin seinäkellot. Pitkät vapaat ei tee hyvää heikommille astioille.

Naiseus on vahvuutta ja voimaa. Toisin kuin trollaus đź’‹

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni Elämän lähdettä ja Viisauden ääntä. Olen valmis seisomaan myrskyssä, jotta Valtiatar Tyynitär voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydämeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyväksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9070/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kauniit silmät.

Kuvaile niitä :)

Vierailija
9071/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on sekaisin kuin seinäkellot. Pitkät vapaat ei tee hyvää heikommille astioille.

Naiselle on hyväksi esiintyä asiallisesti joka tilanteessa.

Vierailija
9072/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?

Vierailija
9073/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menenkö junan alle tänään vai huomenna?

Vierailija
9074/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffoissakin on joskus mukailtu sekavuustiloja joiden valossa näytetään asioita. Näitä voi tulla kenelle tahansa.

Tai sitten hieman harhainen olotila eikä varsinaisesti sekava olotila. 

Sekavuutta voi esiintyä jo pelkästään esimerkiksi sairaana (useasti mainitaan korkeahko kuumetila) tai humalassa ollessa.

Vierailija
9075/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisoiminen tarkoittaa kansallistamista, omaisuuden siirtämistä valtion omistukseen.

Eiköhän suuri osa täällä tiedä mitä sosiaaliapu eikö sosialisoiminen o 🤣🤣

Ei. 🤣🤣🤣

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle on hyväksi esiintyä asiallisesti joka tilanteessa.

Ymmärrän, pelkäät naisia. 

Kunniakaartilaisen vala

Vierailija
9077/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertooko poika nimeltä päivi päivistä, joka kokee olevansa poika vai pojasta, joka tuntee olevansa päivi? Kenellä on maalatut huulet, joita hän tahtoo suudella?

Vierailija
9078/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisillä taas esiintyy enemmän sitä psykoosia tai hyvin voimakkaita pitkäkestoisiakin olotiloja joissa henkilö on vahvasti tietynlaisessa olo- ja tunnetilassa.

Tosin taas kenelle tahansa voi tulla elämässä erilaisia vaiheita joissa ollaan tietynlaisessa energiassa. 

Kaikki ei ole aina sairautta ja ihmisiä on monenlaisia.

Vierailija
9079/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yksi päivä olla sata vuotta ja sata vuotta yksi päivä vain, hyvää vapaata.

Vierailija
9080/28822 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuutko katsoon illalla mun kanssa Yksin kotona?

En tuu,kun on deitti ja huomenna on myös iltapäivällä. Maanantaina aamupäivällä voisi sopia tapaaminen.Tiistaina meen huvilalle uudenvuoden viettoon.

Ketju on lukittu.