Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9001/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas.

Voi apua mitĂ€ ajatuksia mulla tuli pÀÀhĂ€n. 

Vierailija
9002/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipasta lauantaipÀivÀÀ kaivatulleni !

reippaus kaukana tÀstÀ lauantaista. muutamien tuntien yöunien jÀlkeen hieman valveilla oloa ja usean tunnin pÀikkÀrit pÀÀlle. havatuakseni siihen, ettÀ aurinko laskee jo.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !

Kiitos samoin. Aurinko tÀÀllÀkin pilkahtelee, aivan kuin tyyntÀ myrskyn edellÀ.

Vierailija
9004/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nautinnon, naiseuden ja naisen arvon puolustaminen ovat tekoÀlyn mukaan miehisyyttÀ korkeimmillaan. Mies kuka pelkÀÀ tuottaa naiselle nautintoa ajatellen vain omaa egoaan on juurikin raukkamainen. Eli tyypillinen panosonni on pelkuri ja se naisen pyhimmÀllÀ herkuttelija onkin tarinan thö mies, eikÀ perviÀinen nurinkurinen olento. MinÀ olen tuleva vaimoni ja "Valtiatareni" kunniakaartilainen.

Huomaa ettei sinulla ole tosielĂ€mĂ€n kokemusta, kun edes teet tuollaisia aivan kummallisia luokitteluita ja kuvittelet, ettei monenlaisia miehiĂ€ ja myös panosonneja (mitĂ€ ne sitten onkaan) kiinnostaisi herkutella tai ettĂ€ pelkĂ€isivĂ€t tuottaa naiselle nautintoa tai jotain tuollaista aivan kummallista.. 

Huomaa, ettet ymmÀrrÀ minun puhuvan feministisestÀ yhteiskuntajÀrjestyksestÀ --- matriarkaattisesta yhteiskunnasta. Yhteiskunnasta, jossa naiseus on arvostettua ja miehisyys ei ole toksista, vaan sopusoinnussa itsensÀ kanssa eli me aidosti pidÀmme naisista huolta. Yhteiskunnasta, jossa elÀmÀ kantaa ja rauhaa rakennetaan kestÀvÀlle pohjalle.

Vierailija
9005/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaako aivoon kun manipulointisi ei uponnut minuun. SiitĂ€kö suutuit ettet saanut haluamaasi reaktiota ? 

MenkÀÀ nyt vanhat kurpat jo vaikka Bing Bong bingoon! Negatiiviset marmattajat!

Vierailija
9006/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas.

Voi apua mitĂ€ ajatuksia mulla tuli pÀÀhĂ€n. 

Ai nakkipiilojen leivontaa? 😋

Vierailija
9007/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaako aivoon kun manipulointisi ei uponnut minuun. SiitĂ€kö suutuit ettet saanut haluamaasi reaktiota ? 

MenkÀÀ nyt vanhat kurpat jo vaikka Bing Bong bingoon! Negatiiviset marmattajat!

NÀköjÀön suutuit.

Vierailija
9008/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miks en ole fokusaluettasi?

Vierailija
9009/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nautinnon, naiseuden ja naisen arvon puolustaminen ovat tekoÀlyn mukaan miehisyyttÀ korkeimmillaan. Mies kuka pelkÀÀ tuottaa naiselle nautintoa ajatellen vain omaa egoaan on juurikin raukkamainen. Eli tyypillinen panosonni on pelkuri ja se naisen pyhimmÀllÀ herkuttelija onkin tarinan thö mies, eikÀ perviÀinen nurinkurinen olento. MinÀ olen tuleva vaimoni ja "Valtiatareni" kunniakaartilainen.

Huomaa ettei sinulla ole tosielĂ€mĂ€n kokemusta, kun edes teet tuollaisia aivan kummallisia luokitteluita ja kuvittelet, ettei monenlaisia miehiĂ€ ja myös panosonneja (mitĂ€ ne sitten onkaan) kiinnostaisi herkutella tai ettĂ€ pelkĂ€isivĂ€t tuottaa naiselle nautintoa tai jotain tuollaista aivan kummallista.. 

Huomaa, ettet ymmÀrrÀ minun puhuvan feministisestÀ yhteiskuntajÀrjestyksestÀ --- matri

Sopusoinnussa luonnon kanssa ja ihmisten luontaiset lahjat ja voimavarat huomioon ottaen rakennetaan lahjatalouteen perustuva kestÀvÀ tulevaisuus, jossa naisneuvostoja kuunnellaan ja he yhdessÀ viisaimpien miesten kanssa jÀrjestÀvÀt kaikkeuden rakennuspalikat kohdilleen.

TĂ€stĂ€ voisin alkaa novelleja kirjoittamaan, kuinka nykyiset "sankarimiehet" "vapaata maailmaa pelastamalla" tuhoavat Ă€idillisen TyynitĂ€ren valtakunnan.

Vierailija
9010/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlĂ€ unohda mua vaikka lĂ€hdenkin. 

Vierailija
9011/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluaisin piirtÀÀ ÀÀriviivasi tai oikeammin silitellĂ€ sinua niitĂ€ pitkin. 

Vierailija
9012/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikea on uskaltaa, jos toinen ei halua.

Vierailija
9013/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalleimmalle lĂ€mmin ajatus viikonloppuun. Vuodesta toiseen, sinua. 

💙

đŸ€Ž

Vierailija
9014/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakastan sinua, Naiseutenne TyynitĂ€r. Olkoon tĂ€mĂ€ feminiininen keitaanne, elĂ€inten ja ihmisten lepopaikka, TeidĂ€n valtakuntanne. 

Vierailija
9015/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ruotsinkieliselle vaka-opettaja Tiinalle halauksia đŸ€— ja đŸŒč.

Vierailija
9016/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hallitkaa maailmaa ymmÀrryksellÀ, armollisuudella, kasvatuksella, viisaudella ja uupumattomalla varmuudella siitÀ, ettÀ yhteistyöllÀ saamme rakennettua tÀstÀ Maan pÀÀllisen Paratiisin. Kaikilla on tÀÀllÀ hyvÀ olla, paikkansa yhteisössÀ.

Vierailija
9017/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua, Naiseutenne TyynitĂ€r. Olkoon tĂ€mĂ€ feminiininen keitaanne, elĂ€inten ja ihmisten lepopaikka, TeidĂ€n valtakuntanne. 

naks

Vierailija
9018/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks, olen vastapainoks törmĂ€nnyt niin moneen hyvĂ€tapaiseen, vĂ€littĂ€vÀÀn, kohteliaaseen mieheen, ettei ghoustaamisesi tunnu missÀÀn. Se vaan vahvistaa huonoa kĂ€sitystĂ€ni sinusta. Eli sun tapa kĂ€sitellĂ€ asioita on itkupotkuraivari ja ghoustaus, kun et saa mitĂ€ haluat 😊

Vaikka sivusta olenkin, kÀyt keskustelua yksin/randojen kanssa eli jos teillÀ jokin keskustelu olisi joskus ollut (mitÀ vahvasti epÀilen) niin yhtÀlailla olisit siitÀ sivussa kun ghostaajatkin varmaan muualla puhuvat jostain. Suurin osa vaan tuskin luulee samalla puhuvansa tietyn kanssa. JÀrkihÀn sen sanoo ettei se voi seurata juttua ja sivuuttaa..

Perutaan tuo. EihÀn se mitÀÀn sano nÀille. Ja jos sanoo niin varmaan yllyttÀÀ ties mihinkÀ. :0

Ja joku muu muka kiukuttelee, heh.

Vierailija
9019/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaamađŸ€źđŸ€źđŸ€ź

MikĂ€ tÀÀ juttu on? Onko tÀÀ joku katkera rakkauteen pettynyt vai joku itseinho tapaus? MĂ€ oon nĂ€hnyt tĂ€n joskus jo kauan  sitten ja heti perÀÀn vastauksen "but she loves me".

Joskus tÀÀllĂ€ oli useamma  kerran joku risuparta.

Vierailija
9020/28822 |
27.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se masennus ei lĂ€hde minusta. Ihan sama mitĂ€ teet tai jĂ€tĂ€t tekemĂ€ttĂ€. Se on kuin tatuointi sydĂ€messĂ€. Voit vain katsoa vierestĂ€ ja sÀÀliĂ€ minua. Raukka köyhĂ€parka. 

SÀÀli ei oo tervettÀ, mutta totta ettei masennus ehkÀ koskaan tÀysin parane jos ollut paha. Sen kanssa vaan oppii elÀmÀÀn mutta voi aina silti löytÀÀ parempia keinoja ja tulla taitavammaksi sen kanssa elÀmisessÀ.

KyllĂ€ se voi lĂ€hteĂ€ eli uskokaa parempaan huomiseen. Ja voimia ajalle ennen sitĂ€! đŸ™đŸ»

Sivusta

Ketju on lukittu.