Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Reipasta lauantaipÀivÀÀ kaivatulleni !
reippaus kaukana tÀstÀ lauantaista. muutamien tuntien yöunien jÀlkeen hieman valveilla oloa ja usean tunnin pÀikkÀrit pÀÀlle. havatuakseni siihen, ettÀ aurinko laskee jo.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin. Aurinko tÀÀllÀkin pilkahtelee, aivan kuin tyyntÀ myrskyn edellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinnon, naiseuden ja naisen arvon puolustaminen ovat tekoÀlyn mukaan miehisyyttÀ korkeimmillaan. Mies kuka pelkÀÀ tuottaa naiselle nautintoa ajatellen vain omaa egoaan on juurikin raukkamainen. Eli tyypillinen panosonni on pelkuri ja se naisen pyhimmÀllÀ herkuttelija onkin tarinan thö mies, eikÀ perviÀinen nurinkurinen olento. MinÀ olen tuleva vaimoni ja "Valtiatareni" kunniakaartilainen.
Huomaa ettei sinulla ole tosielÀmÀn kokemusta, kun edes teet tuollaisia aivan kummallisia luokitteluita ja kuvittelet, ettei monenlaisia miehiÀ ja myös panosonneja (mitÀ ne sitten onkaan) kiinnostaisi herkutella tai ettÀ pelkÀisivÀt tuottaa naiselle nautintoa tai jotain tuollaista aivan kummallista..
Huomaa, ettet ymmÀrrÀ minun puhuvan feministisestÀ yhteiskuntajÀrjestyksestÀ --- matriarkaattisesta yhteiskunnasta. Yhteiskunnasta, jossa naiseus on arvostettua ja miehisyys ei ole toksista, vaan sopusoinnussa itsensÀ kanssa eli me aidosti pidÀmme naisista huolta. Yhteiskunnasta, jossa elÀmÀ kantaa ja rauhaa rakennetaan kestÀvÀlle pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaako aivoon kun manipulointisi ei uponnut minuun. SiitÀkö suutuit ettet saanut haluamaasi reaktiota ?
MenkÀÀ nyt vanhat kurpat jo vaikka Bing Bong bingoon! Negatiiviset marmattajat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Voi apua mitÀ ajatuksia mulla tuli pÀÀhÀn.
Ai nakkipiilojen leivontaa? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ottaako aivoon kun manipulointisi ei uponnut minuun. SiitÀkö suutuit ettet saanut haluamaasi reaktiota ?
MenkÀÀ nyt vanhat kurpat jo vaikka Bing Bong bingoon! Negatiiviset marmattajat!
NÀköjÀön suutuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen nautinnon, naiseuden ja naisen arvon puolustaminen ovat tekoÀlyn mukaan miehisyyttÀ korkeimmillaan. Mies kuka pelkÀÀ tuottaa naiselle nautintoa ajatellen vain omaa egoaan on juurikin raukkamainen. Eli tyypillinen panosonni on pelkuri ja se naisen pyhimmÀllÀ herkuttelija onkin tarinan thö mies, eikÀ perviÀinen nurinkurinen olento. MinÀ olen tuleva vaimoni ja "Valtiatareni" kunniakaartilainen.
Huomaa ettei sinulla ole tosielÀmÀn kokemusta, kun edes teet tuollaisia aivan kummallisia luokitteluita ja kuvittelet, ettei monenlaisia miehiÀ ja myös panosonneja (mitÀ ne sitten onkaan) kiinnostaisi herkutella tai ettÀ pelkÀisivÀt tuottaa naiselle nautintoa tai jotain tuollaista aivan kummallista..
Huomaa, ettet ymmÀrrÀ minun puhuvan feministisestÀ yhteiskuntajÀrjestyksestÀ --- matri
Sopusoinnussa luonnon kanssa ja ihmisten luontaiset lahjat ja voimavarat huomioon ottaen rakennetaan lahjatalouteen perustuva kestÀvÀ tulevaisuus, jossa naisneuvostoja kuunnellaan ja he yhdessÀ viisaimpien miesten kanssa jÀrjestÀvÀt kaikkeuden rakennuspalikat kohdilleen.
TÀstÀ voisin alkaa novelleja kirjoittamaan, kuinka nykyiset "sankarimiehet" "vapaata maailmaa pelastamalla" tuhoavat Àidillisen TyynitÀren valtakunnan.
ĂlĂ€ unohda mua vaikka lĂ€hdenkin.
Haluaisin piirtÀÀ ÀÀriviivasi tai oikeammin silitellÀ sinua niitÀ pitkin.
Vaikea on uskaltaa, jos toinen ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalleimmalle lÀmmin ajatus viikonloppuun. Vuodesta toiseen, sinua.
đ
đ€
Rakastan sinua, Naiseutenne TyynitÀr. Olkoon tÀmÀ feminiininen keitaanne, elÀinten ja ihmisten lepopaikka, TeidÀn valtakuntanne.
Ruotsinkieliselle vaka-opettaja Tiinalle halauksia đ€ ja đč.
Hallitkaa maailmaa ymmÀrryksellÀ, armollisuudella, kasvatuksella, viisaudella ja uupumattomalla varmuudella siitÀ, ettÀ yhteistyöllÀ saamme rakennettua tÀstÀ Maan pÀÀllisen Paratiisin. Kaikilla on tÀÀllÀ hyvÀ olla, paikkansa yhteisössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, Naiseutenne TyynitÀr. Olkoon tÀmÀ feminiininen keitaanne, elÀinten ja ihmisten lepopaikka, TeidÀn valtakuntanne.
naks
Vierailija kirjoitti:
Onneks, olen vastapainoks törmĂ€nnyt niin moneen hyvĂ€tapaiseen, vĂ€littĂ€vÀÀn, kohteliaaseen mieheen, ettei ghoustaamisesi tunnu missÀÀn. Se vaan vahvistaa huonoa kĂ€sitystĂ€ni sinusta. Eli sun tapa kĂ€sitellĂ€ asioita on itkupotkuraivari ja ghoustaus, kun et saa mitĂ€ haluat đ
Vaikka sivusta olenkin, kÀyt keskustelua yksin/randojen kanssa eli jos teillÀ jokin keskustelu olisi joskus ollut (mitÀ vahvasti epÀilen) niin yhtÀlailla olisit siitÀ sivussa kun ghostaajatkin varmaan muualla puhuvat jostain. Suurin osa vaan tuskin luulee samalla puhuvansa tietyn kanssa. JÀrkihÀn sen sanoo ettei se voi seurata juttua ja sivuuttaa..
Perutaan tuo. EihÀn se mitÀÀn sano nÀille. Ja jos sanoo niin varmaan yllyttÀÀ ties mihinkÀ. :0
Ja joku muu muka kiukuttelee, heh.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
MikÀ tÀÀ juttu on? Onko tÀÀ joku katkera rakkauteen pettynyt vai joku itseinho tapaus? MÀ oon nÀhnyt tÀn joskus jo kauan sitten ja heti perÀÀn vastauksen "but she loves me".
Joskus tÀÀllÀ oli useamma kerran joku risuparta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se masennus ei lÀhde minusta. Ihan sama mitÀ teet tai jÀtÀt tekemÀttÀ. Se on kuin tatuointi sydÀmessÀ. Voit vain katsoa vierestÀ ja sÀÀliÀ minua. Raukka köyhÀparka.
SÀÀli ei oo tervettÀ, mutta totta ettei masennus ehkÀ koskaan tÀysin parane jos ollut paha. Sen kanssa vaan oppii elÀmÀÀn mutta voi aina silti löytÀÀ parempia keinoja ja tulla taitavammaksi sen kanssa elÀmisessÀ.
KyllĂ€ se voi lĂ€hteĂ€ eli uskokaa parempaan huomiseen. Ja voimia ajalle ennen sitĂ€! đđ»
Sivusta
Voi apua mitÀ ajatuksia mulla tuli pÀÀhÀn.