Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
MikÀ tÀÀ juttu on? Onko tÀÀ joku katkera rakkauteen pettynyt vai joku itseinho tapaus? MÀ oon nÀhnyt tÀn joskus jo kauan sitten ja heti perÀÀn vastauksen "but she loves me".
Joskus tÀÀllÀ oli useamma kerran joku risuparta.
Joku psykootikko vĂ€hĂ€n alhaisemmalla ĂO:lla kuvittelee ettĂ€ joku möhökarva hĂ€ntĂ€ tÀÀllĂ€ kaipaa eikĂ€ tunne samoin takaisin ja vastoin otsikkoa kokee painostavaa tarvetta inhoreaktion osoittamiseen. Sivusta.
Haluan sinua mies. Olet hyvÀsydÀminen ja tunteikas. Haluan koskettaa sinua hellÀsti ja harkiten kaikkialta.
Haluan sinua nainen. Olet vetovoimainen ja lÀmmin. Voimme olla erityisellÀ tavalla yhtÀ jos kosketamme toisiamme kiirehtimÀttÀ.
Oi TyynitĂ€r, kouluta minusta Ăidillisen valtakuntasi kunniakaartilainen kenen velvollisuus on suojella sekĂ€ naisneuvostoja ettĂ€ Itse Valtiatarta ja kuunnella herkĂ€llĂ€ korvalla heidĂ€n tarpeitaan ja tunteitaan <3333333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks, olen vastapainoks törmĂ€nnyt niin moneen hyvĂ€tapaiseen, vĂ€littĂ€vÀÀn, kohteliaaseen mieheen, ettei ghoustaamisesi tunnu missÀÀn. Se vaan vahvistaa huonoa kĂ€sitystĂ€ni sinusta. Eli sun tapa kĂ€sitellĂ€ asioita on itkupotkuraivari ja ghoustaus, kun et saa mitĂ€ haluat đ
Vaikka sivusta olenkin, kÀyt keskustelua yksin/randojen kanssa eli jos teillÀ jokin keskustelu olisi joskus ollut (mitÀ vahvasti epÀilen) niin yhtÀlailla olisit siitÀ sivussa kun ghostaajatkin varmaan muualla puhuvat jostain. Suurin osa vaan tuskin luulee samalla puhuvansa tietyn kanssa. JÀrkihÀn sen sanoo ettei se voi seurata juttua ja sivuuttaa..
Perutaan tuo. EihÀn se mitÀÀn sano nÀille. Ja jos sanoo niin varmaan yllyttÀÀ ties mihinkÀ. :0
Ja joku muu muka kiukuttelee, heh.
Eikö tÀmÀn ketjun otsikko ole " terveiset kaipaamallesi " SiinÀ oli terveiset. ---> P , ei tunnu missÀÀn. Ap
Vierailija kirjoitti:
NÀytÀ minulle tie luoksesi, jos sitÀ haluat.
Olen harkinnut asiaa jo jonkin aikaa. (hÀnelle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halit..-đ
anneli đ„”đ„”đđ
đ..
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin höpötellÀ sun kans.
Kerro, mistÀ haluat höpötellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin höpötellÀ sun kans.
Kerro, mistÀ haluat höpötellÀ.
Höpöttelyyn ei kuulu agenda tai tÀsmÀllisen aiheen mÀÀrittely. Sivusta.
Pate đąđ§Ą Aina ihmisoikeuksien ja sateenkaarivĂ€en puolella. JÀÀn kaipaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Aurinkoista? Kauhea myrsky on.
Vierailija kirjoitti:
Oon joutunut outoon limboon missÀ maailma ei tunnu enÀÀ todelliselta. Jokaikinen asia tapahtuu outoina tuplina, triploina jne. Deja vuta deja vun perÀÀn. Tapoin koppakuoriaisen ja kun se kuoli sen alta vierÀhti helmi. Se oli mekostani mitÀ se pyöritti. TÀnÀÀn oli 4. kerta perÀkkÀin kun kaikki menee samoin askelin vaikka eri ihmiset. Kuulen variksen raakuntaa, multa kysytÀÀn mihin olen laittanut botoksia, mietin ettÀ mitÀ hittoa taas tÀÀ kysymys, vastaan samoin sanoin kun muillakin kerroilla, sama tv-sarja mainitaan, alkaa aivastuttaa aivastan kaksi kertaa, pÀÀtÀn sanoa heipat ja lÀhteÀ, mulle tunnustetaan tismalleen sama kummallinen asia mitÀ tekisi mieli tehdÀ, kotimatkalla nÀen aina saman elÀimen. MikÀ tÀn aiheuttaa???? Ja toistuvat numerot myös.
Auheuttaisiko esim psykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Aurinkoista? Kauhea myrsky on.
Ei ole myrsky. Se on ihmisen keksimĂ€ sana kovemmalla tuulelle joka on osa normaalia maapallon luontoa. MyrskyĂ€ ei ole, luulet niin đ€Š
Halit..-đ