Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MÀ oon jÀnnittynyt jousisoitin. JÀÀn kiipeliin, kun soitan salaa leidiltÀni.
En flirttaile, enkÀ mielistele! Suora asiallinen keskustelu on kaiken lÀhtökohta. SitÀ, joko on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten en ole havainnut kenenkÀÀn puhuvan tahi kirjoittavan mitÀÀn pissavehkeiden yhteenlaitosta? Mielikuvitusta teillÀ tuntuu riittÀvÀn lÀhes rajattomasti.
Jos puhutaan tansseista aamulla ja mennÀÀn kohta aamupalalle, kuinka paljon se vaatii Ă€lykkyyttĂ€ ymmĂ€rtÀÀ, mistĂ€ on kyse? đĄ
Jos joku ei ymmÀrrÀ, mistÀ on kyse, kun aamulla puhutaan tansseista ja sitten mennÀÀn aamupalalle, niin Àlykkyyden taso ei ole enÀÀ se varsinainen ongelma. SiinÀ kohtaa ollaan jo niin syvÀllÀ juntin maailmassa, ettÀ rotvallikin nÀyttÀÀ korkealta kynnykseltÀ ylitettÀvÀksi.
TiedÀthÀn sen tyypin, joka kompastuu rotvalliin, vaikka se on tasaisempi kuin heidÀn oma ajatusmaailmansa. Sama henkilö sitten ihmettelee, ettÀ mitÀ tansseja, mitÀ aamupalaa, mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu, vaikka koko kuvio on yhtÀ selkeÀ kuin s
PitkĂ€ teksti jossa varmaan pinnistelty ÀÀrirajoilla. Ja asia oli yksinkertainen Tapsan tanssit. đ€
Huomenta mammoille. NÀyttÀÀ ettÀ elÀvÀlle sanalle olisi oma paikkansa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nÀhdÀ, kun pÀÀstÀt halusi valloilleen.
Olen jÀnnittynyt viulu. PelkÀÀn jÀÀdÀ rysÀn pÀÀltÀ kiinni. Juontuu traumoista. Ujo hiippailija. Ninja-kaartilainen, kuka on nujerrettu ja jonka mieltymykset ovat nurinkuriset.
Oon huono ihmisten vÀlisessÀ vuorovaikutuksessa. Anteeksi olemassaoloni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vuoropÀivÀt julistamiselle ja perÀreikÀjutskille?
LÀhinnÀ sinua olen ajatellut rukoillessasi ettÀ jumala antaisi sinulle voimaa luopua noista perÀreikÀjutuista.
KyllÀ ne on sinun tuotoksiasi, kuten hyvin tiedÀt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vuoropÀivÀt julistamiselle ja perÀreikÀjutskille?
LÀhinnÀ sinua olen ajatellut rukoillessasi ettÀ jumala antaisi sinulle voimaa luopua noista perÀreikÀjutuista.
KyllÀ ne on sinun tuotoksiasi, kuten hyvin tiedÀt.
Voi sinua harhainen ja kÀrsivÀ sielu. Kaikkia jaksamista sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Tahdotko mut tosiaan? Vai pelleiletkö vain?
En tahdo. Pelleilin alusta asti. Ja sen yhdessĂ€ wa viestissĂ€ lipsautinkin ja huomasit sen. Oon kuule nĂ€hnyt sen verran paljon miehiĂ€, etten todellakaan ole tosissani sun suhteen. EtkĂ€ ole mitenkÀÀn jĂ€rkevimmĂ€stĂ€ pÀÀstĂ€. Huomasin sen jo heti alussa. Naiseen ei tee vaikutusta p*rseen haluaminen , p*llusta ja nuolennasta puhuminen. Ja mitĂ€ muuhun tulee, se ettĂ€ itse saat heittÀÀ lĂ€ppÀÀ ja leikkiĂ€ erÀÀseen liittyen, ja jos heitĂ€n takaisin, otat itsees, ja ne vinoilut, huhhuh. Kai sitĂ€ voi pienesti, kiltisti vinoilla. Et taida olla mikÀÀn jĂ€rjen riemuvoitto. Ei, en ihastunut. Pelleilin vaan mukana. Ja odotin vaan et tulee hiljaista đ
Naisen nautinnon, naiseuden ja naisen arvon puolustaminen ovat tekoÀlyn mukaan miehisyyttÀ korkeimmillaan. Mies kuka pelkÀÀ tuottaa naiselle nautintoa ajatellen vain omaa egoaan on juurikin raukkamainen. Eli tyypillinen panosonni on pelkuri ja se naisen pyhimmÀllÀ herkuttelija onkin tarinan thö mies, eikÀ perviÀinen nurinkurinen olento. MinÀ olen tuleva vaimoni ja "Valtiatareni" kunniakaartilainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei viestejĂ€ minultađ
Hautaudu jo sinne internetin historiaan hÀirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viestejĂ€ minultađ
MikÀ pÀtijÀ sinÀ oikein luulet olevasi? TÀÀllÀ saa kuka tahansa kirjoittaa mitÀ haluaa. MinÀkÀÀn en muuta viestitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten en ole havainnut kenenkÀÀn puhuvan tahi kirjoittavan mitÀÀn pissavehkeiden yhteenlaitosta? Mielikuvitusta teillÀ tuntuu riittÀvÀn lÀhes rajattomasti.
Jos puhutaan tansseista aamulla ja mennÀÀn kohta aamupalalle, kuinka paljon se vaatii Ă€lykkyyttĂ€ ymmĂ€rtÀÀ, mistĂ€ on kyse? đĄ
Jos joku ei ymmÀrrÀ, mistÀ on kyse, kun aamulla puhutaan tansseista ja sitten mennÀÀn aamupalalle, niin Àlykkyyden taso ei ole enÀÀ se varsinainen ongelma. SiinÀ kohtaa ollaan jo niin syvÀllÀ juntin maailmassa, ettÀ rotvallikin nÀyttÀÀ korkealta kynnykseltÀ ylitettÀvÀksi.
TiedÀthÀn sen tyypin, joka kompastuu rotvalliin, vaikka se on tasaisempi kuin heidÀn oma ajatusmaailmansa. Sama henkilö sitten ihmettelee, ettÀ mitÀ tansseja, mitÀ aamupalaa, mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu, vaikka koko kuvio on yhtÀ selkeÀ kuin s
KĂ€ytit tyhjĂ€n jauhamiseen monta minuuttia. Keskity ollaan kaipaukseesi. ĂlyssĂ€ni ei ole todistetusti vikaa.
Miksi joku jumittaa sanamuotoihin ja vÀnkÀÀ tuntitolkulla epÀolennaisista detaljeista?
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon jÀnnittynyt jousisoitin. JÀÀn kiipeliin, kun soitan salaa leidiltÀni.
Onkos viritetty kunnolla, ettei riitasoinnut hÀiritse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viestejĂ€ minultađ
Sama henkilö edelleen kiusaa poistunutta / tehtailee nĂ€itĂ€. (Molemmat viestit saman trollin tietenkin.) Olkaa ystĂ€vĂ€llisiĂ€ ja ohittakaa jatkossa "kĂ€delliset" ilman mi ÀÀn reaktiota. Peukut pois ja seuraavaan viestiin. ĂlĂ€ ruoki trollia.
Niinkö sinÀ toimit? Aika alhaista.