Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (5294)
Oltais kavereita mutta et sä itse sitä kestäisi.
Haluaisin välttää mahdolliset katastrofit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelet muita mutta sanot että pitäisi ajatella omilla aivoilla ja sanot että lampaat kulkevat muiden mukana.
Kenelle tuuttaat näitä viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin välttää mahdolliset katastrofit.
Kävele myrskyn silmään rohkeasti ja määrätietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelet muita mutta sanot että pitäisi ajatella omilla aivoilla ja sanot että lampaat kulkevat muiden mukana.
En oikeastaan kenellekään. Jaan ajatuksiani.
Itse aion lopettaa sekä tämän palstan että suomi24:n että 2+:n seuraamisen uutenavuotena. Tälle oli paikkansa vuosia sitten tietyssä tilanteessa, mutta tämän syksyn aikana olen havahtunut siihen, kuinka järjetöntä kaiken p*skan lukeminen ja palstoilla notkuminen on. Vuosien varrella monet harrastukset ovat jääneet somekoukun takia. Siihen tulee nyt muutos. Olen pystynyt vastaaviin päätöksiin aiemmin ja pystyn nytkin.
Ei se mitään. Et vain ymmärrä minua. Et ymmärrä mikä minussa on sitä hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinut näen. Elätkö kuten opetat?
Kokeile tulla sydän auki. Saat enemmän vaihdossa.
En voi edes hymyillä siellä, jos oot paikalla. Tiedän et se huomaa ja that's it.
Eniten ärsyttää kun luulette ettei teistä näy päälle mikä asian tila on. Eilinen kertoi aika paljon, ja minä en usko yhteensattumiin.
Minä en menettänyt mitään. Katsoin kaikki kortit läpi rohkeasti joten ei ole syytä katsoakaan taaksepäin. Oloni on rauhallinen menneisyyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko sitten lopettaa spämmäämisen, kun tämä on kaipausketju eikä päiväkirja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinä hetkinä ymmärrän miks joku tuuttaa - ei multa viestejä. Tekis itsekin mieli nyt sanoa jakamiisi ajatuksiin, ei multa. T
Sinua voi lähestyä mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lähestyä.
Saan aina huomiota kun kommentoin jossakin tai jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Luulet varmaan, että olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elämäni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitään pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikä saa fiilikset muuttumaan. Silti välillä kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.
Ihmeellinen itsensä nostamisen eetos tässä. Sinun ei selvästi kannata tehdä aloitetta hänelle, eikä se ole kummallekaan menetys. Tee aloite jollekin toiselle, olethan tottunut aloitteentekijä, etkä mikään nahjus.
Vierailija kirjoitti:
Sydän sai rauhan. <3
Miten se tapahtui? Moni kaipaa rauhaa.