Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Oltais kavereita mutta et sÀ itse sitÀ kestÀisi.
Haluaisin vÀlttÀÀ mahdolliset katastrofit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelet muita mutta sanot ettÀ pitÀisi ajatella omilla aivoilla ja sanot ettÀ lampaat kulkevat muiden mukana.
Kenelle tuuttaat nÀitÀ viestejÀ?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vÀlttÀÀ mahdolliset katastrofit.
KÀvele myrskyn silmÀÀn rohkeasti ja mÀÀrÀtietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuntelet muita mutta sanot ettÀ pitÀisi ajatella omilla aivoilla ja sanot ettÀ lampaat kulkevat muiden mukana.
En oikeastaan kenellekÀÀn. Jaan ajatuksiani.
Itse aion lopettaa sekÀ tÀmÀn palstan ettÀ suomi24:n ettÀ 2+:n seuraamisen uutenavuotena. TÀlle oli paikkansa vuosia sitten tietyssÀ tilanteessa, mutta tÀmÀn syksyn aikana olen havahtunut siihen, kuinka jÀrjetöntÀ kaiken p*skan lukeminen ja palstoilla notkuminen on. Vuosien varrella monet harrastukset ovat jÀÀneet somekoukun takia. Siihen tulee nyt muutos. Olen pystynyt vastaaviin pÀÀtöksiin aiemmin ja pystyn nytkin.
Ei se mitÀÀn. Et vain ymmÀrrÀ minua. Et ymmÀrrÀ mikÀ minussa on sitÀ hienoa.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ minÀ sinut nÀen. ElÀtkö kuten opetat?
Kokeile tulla sydÀn auki. Saat enemmÀn vaihdossa.
En voi edes hymyillÀ siellÀ, jos oot paikalla. TiedÀn et se huomaa ja that's it.
Eniten ÀrsyttÀÀ kun luulette ettei teistÀ nÀy pÀÀlle mikÀ asian tila on. Eilinen kertoi aika paljon, ja minÀ en usko yhteensattumiin.
MinÀ en menettÀnyt mitÀÀn. Katsoin kaikki kortit lÀpi rohkeasti joten ei ole syytÀ katsoakaan taaksepÀin. Oloni on rauhallinen menneisyyden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko sitten lopettaa spÀmmÀÀmisen, kun tÀmÀ on kaipausketju eikÀ pÀivÀkirja, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀinÀ hetkinÀ ymmÀrrÀn miks joku tuuttaa - ei multa viestejÀ. Tekis itsekin mieli nyt sanoa jakamiisi ajatuksiin, ei multa. T
Sinua voi lÀhestyÀ mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lÀhestyÀ.
Saan aina huomiota kun kommentoin jossakin tai jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Luulet varmaan, ettÀ olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elÀmÀni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitÀÀn pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikÀ saa fiilikset muuttumaan. Silti vÀlillÀ kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.
Ihmeellinen itsensÀ nostamisen eetos tÀssÀ. Sinun ei selvÀsti kannata tehdÀ aloitetta hÀnelle, eikÀ se ole kummallekaan menetys. Tee aloite jollekin toiselle, olethan tottunut aloitteentekijÀ, etkÀ mikÀÀn nahjus.
Vierailija kirjoitti:
SydÀn sai rauhan. <3
Miten se tapahtui? Moni kaipaa rauhaa.