Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (5976)

Vierailija
4681/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JiiTÀÀ outo, keskenerÀinen tarina pysyy ikuisestiMe molemmat tunsimme sen, mut sie et koskaan uskaltanut

Vierailija
4682/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet varmaan, ettÀ olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elÀmÀni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitÀÀn pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikÀ saa fiilikset muuttumaan. Silti vÀlillÀ kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.

Ilmeisesti ootte tekemisissÀ irl, kun kerran tiedÀt hÀnen sanomisensa ja tekemisensÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4683/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ toivoin ettÀ olisit ollut siellÀ tÀnÀÀn :( Mutta toivottavasti huomenna sitten.

Vierailija
4684/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet varmaan, ettÀ olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elÀmÀni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitÀÀn pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikÀ saa fiilikset muuttumaan. Silti vÀlillÀ kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.

Ei sitÀ pitÀisi joutua perustelemaan, miksi ei tee aloitetta. MÀ alan kohta sanoa kaikille, ettÀ en tee sulle aloitetta, kun et kiinnosta mua tarpeeksi.

Vierailija
4685/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan kelpaa. SiinĂ€ se. Sano suoraan. 

Vierailija
4686/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pikkasen on vielÀ ikÀvÀ. Ei paljosen. Hy.

Vierailija
4687/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ toivoin ettÀ olisit ollut siellÀ tÀnÀÀn :( Mutta toivottavasti huomenna sitten.

MissÀ?

Vierailija
4688/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MissÀ?

SiellÀ missÀ joskus aina nÀhtiin keskiviikkoisin :(

Vierailija
4689/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MissÀ?

SiellÀ missÀ joskus aina nÀhtiin keskiviikkoisin :(

Ohi!

Vierailija
4690/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EihĂ€n tuossa mitÀÀn. Ei kai epĂ€varmana pidĂ€kÀÀn tehdĂ€ aloitetta? Tuskin kukaan edes haluaa aloitetta joltain, joka ei ole susta ollenkaan varma, vaan pĂ€invastoin tunteet vaihtelee. 

Vierailija
4691/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun tarvis varmaan ymmÀrtÀÀ tÀstÀ jotain, kun nainen ghostaa. En silti haluaisi uskoa sitÀ, ettei me tulla olemaan koskaan vÀleissÀ.

Vierailija
4692/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti meni perille. Kiitos vaan tĂ€stĂ€kin. Osaat kyllĂ€ loukata. 

Vierailija
4693/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mÀ ainakaan haluiskaan ettÀ mulle tekis aloitteen joku joka ei tiedÀ varmaksi mitÀ haluaa. Ei kiinnosta olla kenenkÀÀn epÀvarman varavaihtoehto.

Vierailija
4694/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Tapio" đŸ„°

Vierailija
4695/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Armin.

Vierailija
4696/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehelle, joka hyvin usein tulee lĂ€helleni ti ja to. Sinulla on kykyĂ€ siihen asiaan, josta olen sinulle sanonut. Sinulla on myös kykyĂ€ olla tĂ€ydellinen mies minulle. KĂ€ytĂ€ se kykyĂ€ 💙

Vierailija
4697/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaamađŸ€źđŸ€źđŸ€ź

MÀ olen ennenkin nÀhnyt tuon julkaisun vaikka en tÀÀllÀ koko ajan olekaan. PitÀisikö sun tehdÀ jotain tuolle negatiivisuudelle..? SÀkin voit olla jonkun mielestÀ ruma. Ainakin sisÀltÀ.

- M -

MÀ oon aina aatellut ettÀ toi möhömahainen karvanaama puhuu itsestÀÀn.

HÀn tsemppaa itseÀÀn pysymÀÀn dieetillÀ. Tai joulupukki trauma) ollut tuhmana tietysti!

Vierailija
4698/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapio" đŸ„°

Tapsa đŸ„°

Vierailija
4699/5976 |
17.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauppahalliko?