Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Kohtaa totuus, ei me voida tehdÀ nÀin, tiedÀn et kannat vastuus asiasta, mut mua et pysty suojelee siltÀ. Voisinpa sanoo tÀn sulle wa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
MÀ olen ennenkin nÀhnyt tuon julkaisun vaikka en tÀÀllÀ koko ajan olekaan. PitÀisikö sun tehdÀ jotain tuolle negatiivisuudelle..? SÀkin voit olla jonkun mielestÀ ruma. Ainakin sisÀltÀ.
- M -
MÀ oon aina aatellut ettÀ toi möhömahainen karvanaama puhuu itsestÀÀn.
HÀn tsemppaa itseÀÀn pysymÀÀn dieetillÀ. Tai joulupukki trauma) ollut tuhmana tietysti!
Pieni möhömaha on söpö ja karvatkin naamassa
En halua pahoittaa sun mieltÀ.
HÀnellÀ ei möhömahaa eikÀ karvaa naamassa, itsekin nyppÀsen leuasta sÀÀnnöllisin vÀliajoin 2-3 karvaa ja pidÀn mahan litteÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitÀ?
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sinÀ haluaisit sanoa? EttÀ lopeta jo? Sanoisit suoraan sen, niin minÀhÀn lÀhtisin heti pois. MielellÀÀn sano se kirjaimin, nimeni kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitÀiskÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitÀ?
Sanoin sen jo, edellÀ. Ei voida tehdÀ nÀin.
Eli mikÀÀn ei ole muuttunut, sama lopputulos.
Halusin vain tehdÀ vÀhÀn jotain omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet varmaan, ettÀ olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elÀmÀni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitÀÀn pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikÀ saa fiilikset muuttumaan. Silti vÀlillÀ kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.
Pointti meni perille. Kiitos vaan tÀstÀkin. Osaat kyllÀ loukata.
MitÀ loukkaavaa tuossa nyt oli?
MÀ kerroin sulle jo tosi paljon mitÀ ajattelen susta ja sÀ vaan nauroit. Tuli surullinen fiilis! HeitetÀÀn kaipaus romukoppaan.
KyllÀ minÀ sinut nÀen. ElÀtkö kuten opetat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitÀ?
Sanoin sen jo, edellÀ. Ei voida tehdÀ nÀin.
SiitÀ viestistÀ ei saa selvÀÀ, mitÀ siinÀ tarkoitetaan. PitÀÀ konkretisoida.
Opetat suvaitsevaisuutta mutta miksi arvostelet kuitenkin itse?
Jos et ymmÀrrÀ niin miksi et kysy.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀ. Olishan se aika hÀiriintynyttÀ jos haluaisit.
En tiedÀ pitÀiskö itkeÀ vai nauraa taas. Katastrofi ainekset kasassa tÀssÀ.
Onko toi joku oireyhtymÀ, jos ajattelee, ettÀ kaikki ei-niin-mieluisat viestit tÀÀllÀ on narsistin trolleja. EnemmÀn mun kulmakarvat nousee tÀllaisille kommenteille.