Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (5294)
Kohtaa totuus, ei me voida tehdä näin, tiedän et kannat vastuus asiasta, mut mua et pysty suojelee siltä. Voisinpa sanoo tän sulle wa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Mä olen ennenkin nähnyt tuon julkaisun vaikka en täällä koko ajan olekaan. Pitäisikö sun tehdä jotain tuolle negatiivisuudelle..? Säkin voit olla jonkun mielestä ruma. Ainakin sisältä.
- M -
Mä oon aina aatellut että toi möhömahainen karvanaama puhuu itsestään.
Hän tsemppaa itseään pysymään dieetillä. Tai joulupukki trauma) ollut tuhmana tietysti!
Pieni möhömaha on söpö ja karvatkin naamassa
En halua pahoittaa sun mieltä.
Hänellä ei möhömahaa eikä karvaa naamassa, itsekin nyppäsen leuasta säännöllisin väliajoin 2-3 karvaa ja pidän mahan litteänä.
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluaisit sanoa? Että lopeta jo? Sanoisit suoraan sen, niin minähän lähtisin heti pois. Mielellään sano se kirjaimin, nimeni kolmas?
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitäiskään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitä?
Sanoin sen jo, edellä. Ei voida tehdä näin.
Eli mikään ei ole muuttunut, sama lopputulos.
Halusin vain tehdä vähän jotain omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulet varmaan, että olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elämäni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitään pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikä saa fiilikset muuttumaan. Silti välillä kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.
Pointti meni perille. Kiitos vaan tästäkin. Osaat kyllä loukata.
Mitä loukkaavaa tuossa nyt oli?
Mä kerroin sulle jo tosi paljon mitä ajattelen susta ja sä vaan nauroit. Tuli surullinen fiilis! Heitetään kaipaus romukoppaan.
Kyllä minä sinut näen. Elätkö kuten opetat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanomalla mitä?
Sanoin sen jo, edellä. Ei voida tehdä näin.
Siitä viestistä ei saa selvää, mitä siinä tarkoitetaan. Pitää konkretisoida.
Opetat suvaitsevaisuutta mutta miksi arvostelet kuitenkin itse?
Jos et ymmärrä niin miksi et kysy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Olishan se aika häiriintynyttä jos haluaisit.
En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa taas. Katastrofi ainekset kasassa tässä.
Onko toi joku oireyhtymä, jos ajattelee, että kaikki ei-niin-mieluisat viestit täällä on narsistin trolleja. Enemmän mun kulmakarvat nousee tällaisille kommenteille.