Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5142)
Vierailija kirjoitti:
Sinua voi lÀhestyÀ mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lÀhestyÀ.
Selittelyn makua!
Onkohan mut aina alkaa sovittamaan untuvatakin hihan jatkoksi rukkasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua voi lÀhestyÀ mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lÀhestyÀ.
Selittelyn makua!
EipÀ ole. Mikset itse lÀhesty?
Vierailija kirjoitti:
Olen jÀrjestÀnyt niin, ettÀ huomenna voimme sattumalta kohdata. SiinÀ voi sitten toivottaa hyvÀt joulut samalla luontevasti ja ehkÀ viestiÀ vÀhÀn sanattomasti enemmÀnkin. Toivottavasti osuu kohdilleen.
Sanaton viestintĂ€ on vahvuuteni. Pyrin toivottamaan hyvĂ€t joulut vaikka viittomakielellĂ€. MikĂ€li ei kohdata, niin silti joulun taikaa sinulle đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai jÀtÀ vastaamatta ig? SydÀmeni tulee sÀrkymÀÀn lopullisesti jos et vastaa
Kenelle laitoit viestiÀ, miehelle vai naiselle?
Miehelle
ĂLĂLAITAMIEHELLEVIESTIĂ
MitÀ se sua liikuttaa?
VihreÀt rukkaset niin sopii sÀvyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidÀ olla hÀpeÀherkkÀ ja hÀmmentÀÀ myrskyÀ vesilasissa.
En usko ettÀ sekottamalla hÀmmentyy mitenkÀÀ. Kunhan ei omat silmÀt tai sormet pyöri.
EhkÀ pitÀÀ alkaa miettiÀ asioita realistisesti ja ajatella kaipaus vain höttöhaaveiluna, josta ei ole tulossakaan mitÀÀn.
TÀmÀ etÀisyyden ottaminen oli paras ja ainoa oikea ratkaisu tilanteessani. Minulla on tÀrkeitÀ tavoitteita edessÀni ennen kaikkea uuden ja merkityksellisemmÀn työn löytÀminen, sekÀ sitÀ kautta oman elÀmÀni rakentaminen uuteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tapio" đ„°
Tapsa đ„°
Ei eikÀ Rautavaara
Ei mitÀÀn yhteyttÀ kehenkÀÀn.
Olen viimein vapaa ihminen.
Anna hyvĂ€n kiertÀÀ. ĂlĂ€ jatka pahaa.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ pitÀÀ alkaa miettiÀ asioita realistisesti ja ajatella kaipaus vain höttöhaaveiluna, josta ei ole tulossakaan mitÀÀn.
No daaa!
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ etÀisyyden ottaminen oli paras ja ainoa oikea ratkaisu tilanteessani. Minulla on tÀrkeitÀ tavoitteita edessÀni ennen kaikkea uuden ja merkityksellisemmÀn työn löytÀminen, sekÀ sitÀ kautta oman elÀmÀni rakentaminen uuteen suuntaan.
Toivon menestystĂ€ tiellesi,tuntematonđ
Vierailija kirjoitti:
Ei mitÀÀn yhteyttÀ kehenkÀÀn.
Olen viimein vapaa ihminen.
Miksi kerrot sen tÀÀllÀ?
Oli hyvÀ nÀhdÀ pitkÀn tauon jÀlkeen, tuli todellisuutta mukaan. Aikaa oli jo kulunut liikaa. Ei kaikki ole niin kuin mielessÀ kuvittelee, vaikka se joskus olikin tÀrkeÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydÀt työn jossa viihdyt ja olet inspiroitunut sekÀ onnellinen. Jos olisin kaipaamasi henkilö, koittaisin auttaa sinua eteenpÀin kohti uusia haasteita.
Joo ja millÀ ajalla kÀy KOLMELLA eri palstalla, kun tÀmÀ yksikin on jo ihan hirveÀ aikasyöppö??