Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Sinua voi lähestyä mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lähestyä.
Selittelyn makua!
Onkohan mut aina alkaa sovittamaan untuvatakin hihan jatkoksi rukkasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua voi lähestyä mutta ei saavuttaa. Siksi en uskalla edes lähestyä.
Selittelyn makua!
Eipä ole. Mikset itse lähesty?
Vierailija kirjoitti:
Olen järjestänyt niin, että huomenna voimme sattumalta kohdata. Siinä voi sitten toivottaa hyvät joulut samalla luontevasti ja ehkä viestiä vähän sanattomasti enemmänkin. Toivottavasti osuu kohdilleen.
Sanaton viestintä on vahvuuteni. Pyrin toivottamaan hyvät joulut vaikka viittomakielellä. Mikäli ei kohdata, niin silti joulun taikaa sinulle 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai jätä vastaamatta ig? Sydämeni tulee särkymään lopullisesti jos et vastaa
Kenelle laitoit viestiä, miehelle vai naiselle?
Miehelle
ÄLÄLAITAMIEHELLEVIESTIÄ
Mitä se sua liikuttaa?
Vihreät rukkaset niin sopii sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla häpeäherkkä ja hämmentää myrskyä vesilasissa.
En usko että sekottamalla hämmentyy mitenkää. Kunhan ei omat silmät tai sormet pyöri.
Ehkä pitää alkaa miettiä asioita realistisesti ja ajatella kaipaus vain höttöhaaveiluna, josta ei ole tulossakaan mitään.
Tämä etäisyyden ottaminen oli paras ja ainoa oikea ratkaisu tilanteessani. Minulla on tärkeitä tavoitteita edessäni ennen kaikkea uuden ja merkityksellisemmän työn löytäminen, sekä sitä kautta oman elämäni rakentaminen uuteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tapio" 🥰
Tapsa 🥰
Ei eikä Rautavaara
Ei mitään yhteyttä kehenkään.
Olen viimein vapaa ihminen.
Anna hyvän kiertää. Älä jatka pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitää alkaa miettiä asioita realistisesti ja ajatella kaipaus vain höttöhaaveiluna, josta ei ole tulossakaan mitään.
No daaa!
Vierailija kirjoitti:
Tämä etäisyyden ottaminen oli paras ja ainoa oikea ratkaisu tilanteessani. Minulla on tärkeitä tavoitteita edessäni ennen kaikkea uuden ja merkityksellisemmän työn löytäminen, sekä sitä kautta oman elämäni rakentaminen uuteen suuntaan.
Toivon menestystä tiellesi,tuntematon🙏
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään yhteyttä kehenkään.
Olen viimein vapaa ihminen.
Miksi kerrot sen täällä?
Oli hyvä nähdä pitkän tauon jälkeen, tuli todellisuutta mukaan. Aikaa oli jo kulunut liikaa. Ei kaikki ole niin kuin mielessä kuvittelee, vaikka se joskus olikin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät työn jossa viihdyt ja olet inspiroitunut sekä onnellinen. Jos olisin kaipaamasi henkilö, koittaisin auttaa sinua eteenpäin kohti uusia haasteita.
Joo ja millä ajalla käy KOLMELLA eri palstalla, kun tämä yksikin on jo ihan hirveä aikasyöppö??