Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepaaa
TÀssÀ paikalla jos koodinimi
Lempinimi sinulle
Arvasin đ€
No voitko laittaa wa
Voisin, mut varmista kirjaimella kelle ?
Nuoremmalle
Taitaa olla vain paperitehtaan tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella enemmĂ€n munaa kuin miehillĂ€. đł
HÀnellÀ (miehellÀ) taas on kyllÀ enemmÀn munaa JA munaa kuin mulla (naisella)
Kommenttini oli naiselta naiselle :D
Itseasiassa se oli naiselta komerosta kaivettuun kenkÀÀn kuiskattu. Sen verran rohkeasti vetÀisit. :0
MitÀ tarkoitat kaivetulla kentÀllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa, jos tÀÀ papattikone oliskin jonkun teidĂ€n kaivattu? đ
MikÀli kaivattuni osoittautuisi niin yksinkertaiseksi, ettÀ pÀivÀstÀ toiseen spÀmmisi jotain pieruviestejÀÀn mammapalstalle, niin kyllÀ vÀhÀn ihmettelisin!
Haluan sun puhelinnumeron ennen joulua, ettÀ voin soittaa sulle hyvÀt joulut missÀ ikinÀ ootkin.
MikÀ on eri tavalla kuin viimeksi, ettÀ ei tapahtuisi uudemman kerran se, joka tapahtui? MistÀ voisin tietÀÀ, ettÀ sama ei toistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepaaa
TÀssÀ paikalla jos koodinimi
Lempinimi sinulle
Arvasin đ€
No voitko laittaa wa
Voisin, mut varmista kirjaimella kelle ?
Nuoremmalle
Mulla ei tuu nuoremmista tuntemistani mieleen kuin Erno, Tuomas ja Valle. Tuskin olet niistÀ kukaan.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ on eri tavalla kuin viimeksi, ettÀ ei tapahtuisi uudemman kerran se, joka tapahtui? MistÀ voisin tietÀÀ, ettÀ sama ei toistuisi?
MinkÀ mokan se teki?
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
MÀ olen ennenkin nÀhnyt tuon julkaisun vaikka en tÀÀllÀ koko ajan olekaan. PitÀisikö sun tehdÀ jotain tuolle negatiivisuudelle..? SÀkin voit olla jonkun mielestÀ ruma. Ainakin sisÀltÀ.
- M -
Vierailija kirjoitti:
En oo tulos.
Se on tulos tai ulos
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Taas nÀitÀ ryhti- ja asennevalistajia liikkeellÀ. EttÀ eikun niskasta kiinni.
Hirnun tÀÀllÀ niin kovaa ettÀ paskat tulee housuun, ku oli niin hyvÀ juttu.
Luulet varmaan, ettÀ olen joku aloitekyvytön nahjus. Aloitteita olen tehnyt elÀmÀni aikana niin paljon, etten voi edes muistaa. En vain sinulle. Useimmiten olen onnistunutkin, joten mitÀÀn pelkojakaan ei ole sen suhteen. En tee aloitetta, koska omat tunteet vaihtelee sinua kohtaan niin paljon. Sanot tai teet jotain, mikÀ saa fiilikset muuttumaan. Silti vÀlillÀ kaipailen, mutta ristiriitaiset on tunteet useimmiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella enemmĂ€n munaa kuin miehillĂ€. đł
HÀnellÀ (miehellÀ) taas on kyllÀ enemmÀn munaa JA munaa kuin mulla (naisella)
Kommenttini oli naiselta naiselle :D
Itseasiassa se oli naiselta komerosta kaivettuun kenkÀÀn kuiskattu. Sen verran rohkeasti vetÀisit. :0
MitÀ tarkoitat kaivetulla kentÀllÀ?
Niin ettÀ tÀmÀ rohkeudesta repÀissyt teki sen tÀÀllÀ kaikuvassa tynnyrissÀ, ei oikeasti. YhtÀ hyvin voisi itsekseen puhella tai kuiskuttaa kenkÀ kÀdessÀ juttujaan. Aikalailla se on vallitseva meininki, eikÀ vain tÀÀllÀ. :P
Jo ihan tÀssÀkin vÀlissÀ alkoivat sanatkin muuttumaan ihan yks-kaks. Nyt kun suurin osa on jo pudonnut (kauppalistan kokoinen pÀtkÀ on liikaa mutta kirjan verran samaa hokevia pÀtkiÀ ei) kyydistÀ, lisÀÀn ettÀ tuo komero-juttu saattaa tulla laajemmin erÀÀstÀ leffasta joka kiteytti nÀmÀ passiivis-aktiivisen mielialan kuviot.
War Room, hyrh. :P
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
MÀ olen ennenkin nÀhnyt tuon julkaisun vaikka en tÀÀllÀ koko ajan olekaan. PitÀisikö sun tehdÀ jotain tuolle negatiivisuudelle..? SÀkin voit olla jonkun mielestÀ ruma. Ainakin sisÀltÀ.
- M -
MÀ oon aina aatellut ettÀ toi möhömahainen karvanaama puhuu itsestÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Et mistÀÀn. Ota se leap of faith