Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5976)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ihana nyt vastata?! Mulla on kova ikÀvÀ sua ja haluaisin nÀhdÀ sinut. Uskalsin vaikka pelotti
Vastata mihin? wa?
Ig
Vierailija kirjoitti:
en kÀytÀ mielialalÀÀkkeitÀni ???
Huomaa, ettÀ ei kÀytÀ, kun tuollasia hölmöjÀ juttuja tÀnne kirjoittelee. Voisi tehdÀ hyvÀÀ kÀyttÀÀ niitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jankkarilla nyt vaan on sellainen tapa, ettÀ jankkaa netissÀ aloitteista. Myrkyllinen ja epÀmiellyttÀvÀ ihminen, joka ei ymmÀrrÀ, ettÀ tuon kaltainen mustavalkoisuus ja katkeruus on todella luotaantyöntÀvÀÀ.
Tarkoitatko, ettÀ mielipiteitÀ saa olla, kunhan ne on oikeita? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kaipaan mieheltÀ aloitteellisuutta ja aktiivisuutta.
Vai niin. Ja haluat tÀtÀ jatkuvasti kertoa, koska...?
Miten mies voo vaatia naiselta naisellisuutta, jos hÀn itse ei ole miehekÀs ja ole aktiivinen naisen suuntaan?
Varmaan on vaatimassa kovasti, katsoo vaan ettÀ nÀrÀstÀÀköhÀn tuota kuikuilijaa vai mitenkÀ. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl ne on sitÀ jos niitÀ kiinnostaa ja ovat vapaita
Juuri nÀin. Jos mies on vain ihan tavallisen mukava naista kohtaan, eikÀ tee selkeÀÀ aloitetta suoraan, hÀn ei ole kiinnostunut. Se on juuri niin yksinkertaista.
EntÀ jos mies on ujo ja pinkoo pakoon/ei saa sanaa suustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepaaa
TÀssÀ paikalla jos koodinimi
Lempinimi sinulle
Arvasin đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepaaa
Lempinimi sinulle
Arvasin đ€
No voitko laittaa wa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nÀin. Jos mies on vain ihan tavallisen mukava naista kohtaan, eikÀ tee selkeÀÀ aloitetta suoraan, hÀn ei ole kiinnostunut. Se on juuri niin yksinkertaista.
Jos sinulle ei ole tehty aloitetta miehen kiinnostuksen puutteen takia, ei tarkoita ettÀ kaikki tilanteet olisivat samanlaisia. Ajattelusi on lÀhinnÀ putkiaivoista yleistÀmistÀ.
Oma aviomieheni teki selkeÀn aloitteen minulle kun olimme nuoria ja vaikkei hÀn ollut vielÀ mikÀÀn kovin itsevarma ja arasteli ensin hieman. YhteiselÀmÀmme aikana minulle on tullut (taholtani sikÀli epÀtoivottuja) lÀhestymisiÀ joiltain miehiltÀ, ja heille olen tietenkin sanonut vÀhÀn nÀtimmin sanakÀÀntein ettÀ painupa ... ei kiinnosta, tiedÀt ettÀ olen onnellisesti varattu.
MinÀ en ikinÀ ole tehnyt aloitteita miehille, mutta sinkku en ole ollut juuri koskaan. Sori siitÀ. Se on niin, ettÀ jos mies jotakin todella tahtoo, hÀn tekee sen eteen paljon työtÀ. PÀtee myös uraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas rupsuttaa đ€
Aatelkaa, jos tÀÀ papattikone oliskin jonkun teidĂ€n kaivattu? đ
PelkÀÀn, ettĂ€ on erĂ€s. đ§đ» Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ohi on.
Monennenko kerran? Oisko 23.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle ei ole tehty aloitetta miehen kiinnostuksen puutteen takia, ei tarkoita ettÀ kaikki tilanteet olisivat samanlaisia. Ajattelusi on lÀhinnÀ putkiaivoista yleistÀmistÀ.
Oma aviomieheni teki selkeÀn aloitteen minulle kun olimme nuoria ja vaikkei hÀn ollut vielÀ mikÀÀn kovin itsevarma ja arasteli ensin hieman. YhteiselÀmÀmme aikana minulle on tullut (taholtani sikÀli e
En pyytÀnyt kirjoittamaan romaania. Ajattelusi on edelleen putkiaivoista yleistÀmistÀ, jossa ainoa referenssi on sinÀ ja miehesi.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ yhteyden ottamisessa ja aloitteen tekemisessÀ pelottaa sinua niin paljon, ettÀ on parempi kÀrvistellÀ vaikka kuinka kauan? MikÀ on pahinta, mitÀ voisi tapahtua?
Soitto kolmannelle osapuolelle ja lÀhestymiskielto. Ei kiinnosta kaipaa syvempÀÀ kuoppaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
MikÀ yhteyden ottamisessa ja aloitteen tekemisessÀ pelottaa sinua niin paljon, ettÀ on parempi kÀrvistellÀ vaikka kuinka kauan? MikÀ on pahinta, mitÀ voisi tapahtua?
MikÀ sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella enemmĂ€n munaa kuin miehillĂ€. đł
HÀnellÀ (miehellÀ) taas on kyllÀ enemmÀn munaa JA munaa kuin mulla (naisella)
Kommenttini oli naiselta naiselle :D
Itseasiassa se oli naiselta komerosta kaivettuun kenkÀÀn kuiskattu. Sen verran rohkeasti vetÀisit. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tepaaa
Lempinimi sinulle
Arvasin đ€
No voitko laittaa wa
Voisin, mut varmista kirjaimella kelle ?
Vierailija kirjoitti:
Samat jutut illasta toiseen.
KyllÀ, se on jetsulleen nÀin. Samaa miestÀ kaipaan illasta toiseen.
Aloitehullu nyt on nimensÀ mukaan sekaisin, ei se ÀlyÀ. Maailma on hÀnelle halki, poikki ja pinoon, hÀn mÀÀrÀÀ ja asiat sitten ovat vastaansanomattomasti sitten siten.
Lempinimi sinulle