Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihminen eli Homo Sapiens on nykyisen ymmärryksen mukaan noin 300 000 vuotta vanha ihmislaji, joten kyllä ap puhui ihan oikein vuosituhansista. Vai olisiko pitänyt sanoa "satoja tuhansia"?
Oikein päätelty. Turhan pitkä selostus siihen pääsemiseksi tosin.
Sun päässä on jotain pahasti vialla, jos et jaksa edes kahta lyhyttä virkettä lukea.
Sivukysymyksenä haluaisin tietää, kykenetkö lainkaan keskustelemaan ihmisten kanssa normaalisti, vai onko tyylisi aina ja kaikkialla pelkkää riidan haastamista ja toisten morkkaamista ja haukkumista?
Sinä sanoit että päässäni on jotain vialla ja sitten tekopyhäkiiltokuvapojuilet samaan hengenvetoon siitä kuinka uhrisi morkkaa ja haukkuu mukamas muita? Todella fantsua. Hei, ota mandariini!
Se mihin tuossa viittasin ei suinkaan liittynyt jaksamisongelmiin, mikä syytös siis on sekin ihan oman mielikuvituksesi tuottamaa riidanhaastamista, vaan siihen, että sun piti yliäänsä kirjoittaa jonninjoutavaa lätinää päästäksesi itsestäänselvyyteen, jonka suhteen kenelläkään muulla ei edes ollut vaikeuksia ymmärtää alkuunkaan eikä tarkennuksia tarvittu. Koko viestisi oli suorastaan turha.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudesta jo muistan että kaikki lätkänpelaajat ja jalkapalloilijat oli jo peruskoulussa kovin suosittuja. Varmaan se urheilullinen olemus jne. miellytti tyttöjä. Jotkut tytöt pelasi jalkapalloa ja ne oli suosittuja poikien keskuudessa. Varmaan sen urheilullisuuden takia tms.
Toisaalta lätkämiljonääreillä on aika lattea naismaku. En ole ollut kateellinen kenenkään NHL-tähden tyttöystävästä. Hyvä juttu tietenkin meidän tavisten kannalta, että ihanan pehmeäpeppuiset, rennot, sopivasti pulleat, korkeakoulutetut, keskituloiset naiset (etenkin brunetet) ovat yhä ulottuvillamme, kun eivät ole lätkämiesten makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudesta jo muistan että kaikki lätkänpelaajat ja jalkapalloilijat oli jo peruskoulussa kovin suosittuja. Varmaan se urheilullinen olemus jne. miellytti tyttöjä. Jotkut tytöt pelasi jalkapalloa ja ne oli suosittuja poikien keskuudessa. Varmaan sen urheilullisuuden takia tms.
Toisaalta lätkämiljonääreillä on aika lattea naismaku. En ole ollut kateellinen kenenkään NHL-tähden tyttöystävästä. Hyvä juttu tietenkin meidän tavisten kannalta, että ihanan pehmeäpeppuiset, rennot, sopivasti pulleat, korkeakoulutetut, keskituloiset naiset (etenkin brunetet) ovat yhä ulottuvillamme, kun eivät ole lätkämiesten makuun.
Mutta tässä on sentään hyvin huomattu, että ihmisillä on erilaisia makuja!
Usein palstalla näkee lähinnä päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihminen eli Homo Sapiens on nykyisen ymmärryksen mukaan noin 300 000 vuotta vanha ihmislaji, joten kyllä ap puhui ihan oikein vuosituhansista. Vai olisiko pitänyt sanoa "satoja tuhansia"?
Oikein päätelty. Turhan pitkä selostus siihen pääsemiseksi tosin.
Sun päässä on jotain pahasti vialla, jos et jaksa edes kahta lyhyttä virkettä lukea.
Sivukysymyksenä haluaisin tietää, kykenetkö lainkaan keskustelemaan ihmisten kanssa normaalisti, vai onko tyylisi aina ja kaikkialla pelkkää riidan haastamista ja toisten morkkaamista ja haukkumista?
Sinä sanoit että päässäni on jotain vialla ja sitten tekopyhäkiiltokuvapojuilet samaan hengenvetoon siitä kuinka uhrisi morkkaa ja haukkuu mukamas muita? Todella fantsua. Hei, ota mandariini!
Se mihin tuossa viittasin ei suinkaan liittynyt jaksamisongelmiin, mikä syytös siis on sekin ihan oman mielikuvituksesi tuottamaa riidanhaastamista, vaan siihen, että sun piti yliäänsä kirjoittaa jonninjoutavaa lätinää päästäksesi itsestäänselvyyteen, jonka suhteen kenelläkään muulla ei edes ollut vaikeuksia ymmärtää alkuunkaan eikä tarkennuksia tarvittu. Koko viestisi oli suorastaan turha.
Ovatko sinun omat viestisi muka jotain tärkeitä? Mitä järkevää sinä oikein tuot viesteissäsi esille? Omiin silmiini osuu pelkkää aggressiivinen riidan haastaminen, haukkuminen, mitätöinti ja vähättely. Ja kaikki otsikon aiheeseen liittymätöntä länkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö mut yksi yö?
Monesti yöllä liikkuessani näen sinisten valojen välkkeen ja ounastelen tultiinko mua hakemaan 72 h:n kuluessa. Katsotaan käykö niin ensi yönä. Öisin tapahtuu outoja asioita
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, spesialisti.
Tarkoittaako, että hän ei arvosta itseään.
17.12.25
Kulkaa siis
Viikon päästä helpottaa
tää ikävä ja pimeät päivät
Jää taakse ikävän häivät
Joulua juhlii kukin tavallaan
tai on juhlimatta
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
Mielen haikeus
Vaikeus
Kaipaus
vaikka kaikki on aivan hyvin
Älä unohda arvostaa
Sitä mitä elämältä saat
Elämä on suurin lahja
Ehkä tiedämme sen
Et tiedä kuinka paljon joudun hillitsemään itseäni etten laittaisi sinulle viestiä. Sisäisesti olen aivan asettunut olemaan sinun kanssa. Viettämään aikaa, lempimään, jakamaan arkea. Mutta ei tässä ole järkeä ja sitähän tarvitaan. Asioiden pitää mennä järjen kautta, ei voi vain heittäytyä tuntemaan. En voi sanoa että tulen nyt sinun luo, en vaikka ajattelen että sitä sinäkin haluat minun kanssa, unohda se toinen. Se on väärin ja minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus. Ilman näitä asioita ja järkeä pitää vain tyytyä olemaan paikoillaan ja hiljaa. Tarvitaan järkeä. Tyhmää on tämä elämä.
Luovuttamisen aika on käsillä. Minähän en ala tyrkyttään jos ei kiinnosta. En ole tarpeeksi kiinnostava sulle niin eti parempi. Kyllä minä sen kestän. Aikaa on ainaki ollu
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä kuinka paljon joudun hillitsemään itseäni etten laittaisi sinulle viestiä. Sisäisesti olen aivan asettunut olemaan sinun kanssa. Viettämään aikaa, lempimään, jakamaan arkea. Mutta ei tässä ole järkeä ja sitähän tarvitaan. Asioiden pitää mennä järjen kautta, ei voi vain heittäytyä tuntemaan. En voi sanoa että tulen nyt sinun luo, en vaikka ajattelen että sitä sinäkin haluat minun kanssa, unohda se toinen. Se on väärin ja minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus. Ilman näitä asioita ja järkeä pitää vain tyytyä olemaan paikoillaan ja hiljaa. Tarvitaan järkeä. Tyhmää on tämä elämä.
En sano kenellekään, että unohda se toinen, josta välittää. Sanot, että "minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus". Etkö siis ole varma omista tunteistasi vai kaivattusi tunteista sinua kohtaan?
Vitutus
elinikäinen.
Mikään ei koskaan ole hyvin
Kukaan ei ikinä arvosta
Se on mitä toisilta saat
Elämä on iso lasku
tiedäthän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, spesialisti.
Tarkoittaako, että hän ei arvosta itseään.
Ei tarkoita. Kyllä spesialisti tietää aina olevansa spesialisti.
Viikko jouluun ja vettä sataa kuin kesäkuussa. Joulu on uusi juhannus. Kaipaan luontoa ennen teollista vallankumousta.
Vierailija kirjoitti:
🐰🦊
Haluatko mua, 🦊 ? 😏
Vierailija kirjoitti:
Luovuttamisen aika on käsillä. Minähän en ala tyrkyttään jos ei kiinnosta. En ole tarpeeksi kiinnostava sulle niin eti parempi. Kyllä minä sen kestän. Aikaa on ainaki ollu
Ts. Ei tupata kun ei tykätä. -sivu
En näe kaipaamani naista enää tämän vuoden puolella. Viimeksi taidettiin nähdä marraskuussa. Mitenkäs teillä?
Dandere on kiva {: