Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
4321/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dandere on kiva {:

Vierailija
4322/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

Nykyihminen eli Homo Sapiens on nykyisen ymmärryksen mukaan noin 300 000 vuotta vanha ihmislaji, joten kyllä ap puhui ihan oikein vuosituhansista. Vai olisiko pitänyt sanoa "satoja tuhansia"?

Oikein päätelty. Turhan pitkä selostus siihen pääsemiseksi tosin.

Sun päässä on jotain pahasti vialla, jos et jaksa edes kahta lyhyttä virkettä lukea. 

Sivukysymyksenä haluaisin tietää, kykenetkö lainkaan keskustelemaan ihmisten kanssa normaalisti, vai onko tyylisi aina ja kaikkialla pelkkää riidan haastamista ja toisten morkkaamista ja haukkumista?

Sinä sanoit että päässäni on jotain vialla ja sitten tekopyhäkiiltokuvapojuilet samaan hengenvetoon siitä kuinka uhrisi morkkaa ja haukkuu mukamas muita? Todella fantsua. Hei, ota mandariini!

Se mihin tuossa viittasin ei suinkaan liittynyt jaksamisongelmiin, mikä syytös siis on sekin ihan oman mielikuvituksesi tuottamaa riidanhaastamista, vaan siihen, että sun piti yliäänsä kirjoittaa jonninjoutavaa lätinää päästäksesi itsestäänselvyyteen, jonka suhteen kenelläkään muulla ei edes ollut vaikeuksia ymmärtää alkuunkaan eikä tarkennuksia tarvittu. Koko viestisi oli suorastaan turha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudesta jo muistan että kaikki lätkänpelaajat ja jalkapalloilijat oli jo peruskoulussa kovin suosittuja. Varmaan se urheilullinen olemus jne. miellytti tyttöjä. Jotkut tytöt pelasi jalkapalloa ja ne oli suosittuja poikien keskuudessa. Varmaan sen urheilullisuuden takia tms. 

 

 

Toisaalta lätkämiljonääreillä on aika lattea naismaku. En ole ollut kateellinen kenenkään NHL-tähden tyttöystävästä. Hyvä juttu tietenkin meidän tavisten kannalta, että ihanan pehmeäpeppuiset, rennot, sopivasti pulleat, korkeakoulutetut, keskituloiset naiset (etenkin brunetet) ovat yhä ulottuvillamme, kun eivät ole lätkämiesten makuun. 

Vierailija
4324/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudesta jo muistan että kaikki lätkänpelaajat ja jalkapalloilijat oli jo peruskoulussa kovin suosittuja. Varmaan se urheilullinen olemus jne. miellytti tyttöjä. Jotkut tytöt pelasi jalkapalloa ja ne oli suosittuja poikien keskuudessa. Varmaan sen urheilullisuuden takia tms. 

 

 

Toisaalta lätkämiljonääreillä on aika lattea naismaku. En ole ollut kateellinen kenenkään NHL-tähden tyttöystävästä. Hyvä juttu tietenkin meidän tavisten kannalta, että ihanan pehmeäpeppuiset, rennot, sopivasti pulleat, korkeakoulutetut, keskituloiset naiset (etenkin brunetet) ovat yhä ulottuvillamme, kun eivät ole lätkämiesten makuun. 




Mutta tässä on sentään hyvin huomattu, että ihmisillä on erilaisia makuja!

Usein palstalla näkee lähinnä päinvastaista. 

Vierailija
4325/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 

Nykyihminen eli Homo Sapiens on nykyisen ymmärryksen mukaan noin 300 000 vuotta vanha ihmislaji, joten kyllä ap puhui ihan oikein vuosituhansista. Vai olisiko pitänyt sanoa "satoja tuhansia"?

Oikein päätelty. Turhan pitkä selostus siihen pääsemiseksi tosin.

Sun päässä on jotain pahasti vialla, jos et jaksa edes kahta lyhyttä virkettä lukea. 

Sivukysymyksenä haluaisin tietää, kykenetkö lainkaan keskustelemaan ihmisten kanssa normaalisti, vai onko tyylisi aina ja kaikkialla pelkkää riidan haastamista ja toisten morkkaamista ja haukkumista?

Sinä sanoit että päässäni on jotain vialla ja sitten tekopyhäkiiltokuvapojuilet samaan hengenvetoon siitä kuinka uhrisi morkkaa ja haukkuu mukamas muita? Todella fantsua. Hei, ota mandariini!

Se mihin tuossa viittasin ei suinkaan liittynyt jaksamisongelmiin, mikä syytös siis on sekin ihan oman mielikuvituksesi tuottamaa riidanhaastamista, vaan siihen, että sun piti yliäänsä kirjoittaa jonninjoutavaa lätinää päästäksesi itsestäänselvyyteen, jonka suhteen kenelläkään muulla ei edes ollut vaikeuksia ymmärtää alkuunkaan eikä tarkennuksia tarvittu. Koko viestisi oli suorastaan turha. 

 

Ovatko sinun omat viestisi muka jotain tärkeitä? Mitä järkevää sinä oikein tuot viesteissäsi esille? Omiin silmiini osuu pelkkää aggressiivinen riidan haastaminen, haukkuminen, mitätöinti ja vähättely. Ja kaikki otsikon aiheeseen liittymätöntä länkytystä.

Vierailija
4326/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö mut yksi yö?



Monesti yöllä liikkuessani näen sinisten valojen välkkeen ja ounastelen tultiinko mua hakemaan 72 h:n kuluessa. Katsotaan käykö niin ensi yönä. Öisin tapahtuu outoja asioita

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4327/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä vöin.

Vierailija
4328/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, spesialisti.

Tarkoittaako, että hän ei arvosta itseään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4329/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.12.25

Kulkaa siis

Viikon päästä helpottaa

tää ikävä ja pimeät päivät

Jää taakse ikävän häivät

Joulua juhlii kukin tavallaan

tai on juhlimatta



Vierailija
4330/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4331/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen haikeus

Vaikeus

Kaipaus

vaikka kaikki on aivan hyvin

Älä unohda arvostaa

Sitä mitä elämältä saat

Elämä on suurin lahja

Ehkä tiedämme sen

Vierailija
4332/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä kuinka paljon joudun hillitsemään itseäni etten laittaisi sinulle viestiä. Sisäisesti olen aivan asettunut olemaan sinun kanssa. Viettämään aikaa, lempimään, jakamaan arkea. Mutta ei tässä ole järkeä ja sitähän tarvitaan. Asioiden pitää mennä järjen kautta, ei voi vain heittäytyä tuntemaan. En voi sanoa että tulen nyt sinun luo, en vaikka ajattelen että sitä sinäkin haluat minun kanssa, unohda se toinen. Se on väärin ja minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus. Ilman näitä asioita ja järkeä pitää vain tyytyä olemaan paikoillaan ja hiljaa. Tarvitaan järkeä. Tyhmää on tämä elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4333/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttamisen aika on käsillä. Minähän en ala tyrkyttään jos ei kiinnosta. En ole tarpeeksi kiinnostava sulle niin eti parempi. Kyllä minä sen kestän. Aikaa on ainaki ollu 

Vierailija
4334/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä kuinka paljon joudun hillitsemään itseäni etten laittaisi sinulle viestiä. Sisäisesti olen aivan asettunut olemaan sinun kanssa. Viettämään aikaa, lempimään, jakamaan arkea. Mutta ei tässä ole järkeä ja sitähän tarvitaan. Asioiden pitää mennä järjen kautta, ei voi vain heittäytyä tuntemaan. En voi sanoa että tulen nyt sinun luo, en vaikka ajattelen että sitä sinäkin haluat minun kanssa, unohda se toinen. Se on väärin ja minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus. Ilman näitä asioita ja järkeä pitää vain tyytyä olemaan paikoillaan ja hiljaa. Tarvitaan järkeä. Tyhmää on tämä elämä.

En sano kenellekään, että unohda se toinen, josta välittää. Sanot, että "minullakin pitäisi olla varmuus tunteistani sinuun. Siellä pitäisi olla rakkaus". Etkö siis ole varma omista tunteistasi vai kaivattusi tunteista sinua kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4335/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus


elinikäinen.


Mikään ei koskaan ole hyvin


Kukaan ei ikinä arvosta


Se on mitä toisilta saat

 

Elämä on iso lasku


tiedäthän sen.

Vierailija
4336/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, spesialisti.

Tarkoittaako, että hän ei arvosta itseään. 

Ei tarkoita. Kyllä spesialisti tietää aina olevansa spesialisti. 

Vierailija
4337/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko jouluun ja vettä sataa kuin kesäkuussa. Joulu on uusi juhannus. Kaipaan luontoa ennen teollista vallankumousta.

Vierailija
4338/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐰🦊

Haluatko mua, 🦊 ? 😏

Vierailija
4339/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuttamisen aika on käsillä. Minähän en ala tyrkyttään jos ei kiinnosta. En ole tarpeeksi kiinnostava sulle niin eti parempi. Kyllä minä sen kestän. Aikaa on ainaki ollu 

 

Ts. Ei tupata kun ei tykätä.        -sivu

Vierailija
4340/28822 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kaipaamani naista enää tämän vuoden puolella. Viimeksi taidettiin nähdä marraskuussa. Mitenkäs teillä?

Ketju on lukittu.