Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4831)
Vierailija kirjoitti:
Tule jouluksi kotiin.
TÀmÀ oli kaunista. Ei varmaan minulle, mutta lÀmmitti mieltÀ, kun hetken kuvittelin kaipaamani lÀhettÀneen tÀmÀn viestin.
Arvostuksen puute ajaa ottamaan etÀisyyttÀ ja haluamaan yksinÀisyyttÀ koska se on turvallisempaa. EnÀÀ en pÀÀstÀ lÀhelleni ketÀÀn tÀmÀn enempÀÀ, liian kallista ja turhaa. SiinÀ on lopputulos.
Asioista voi puhua mutta auttaa en oikein jaksa eikÀ se enÀÀ kiinnosta minua, liittyen juuri edellÀ mainittuun ongelmaan, se on hyödytöntÀ ja kallista minulle.
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ, miksi kaipailet.
Samasta syystÀ kuin sinÀkin.
Toivottavasti siulla oli hyvÀ pÀivÀ tÀnÀÀn, itellÀin ihan kiva. Telepatioin siulle. HyvÀÀ yötÀ naiselle lounaaseen.
HyvĂ€n yön suukko kauniille A:lle đ
NÀin tÀnÀÀn syrjÀsilmÀllÀ sun nÀköisen. Ohimennen. IkÀvÀ. Ajattelen lempeydellÀ sekÀ sua ettÀ mua. Harmi, ettÀ meni niin.
EdistystÀ oli mut oot kyl jo varmaan unohtanu koko hetken
Kaipaan ja kuristun, raadellun ja rakastan. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiersin sinut tÀnÀÀn kaukaa ja tulen jatkossakin kiertÀmÀÀn, koska olen saanut sen kuvan, ettÀ ahdistan sinua.
MistÀs sellaisen kuvan olet saanut?
KÀytöksestÀ huokuu "jÀtÀ minut rauhaan".
Vierailija kirjoitti:
Milloin tÀmÀ piina loppuu? Vaihtoehtoja on kaksi: sinÀ joko heitÀt mÀkeen tai otat mukaasi. Kolmas vaihtoehto on, ettÀ ei lopu koskaan.
En jaksa heittÀÀ eli se toinen vaihtoehto.
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !
God morgon fru speciallĂ€rare, min snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Ha en bra dagđ
Vierailija kirjoitti:
Mulle jÀi lÀmmin lÀiskÀhdys sydÀmessÀ.
TÀÀllÀ taisi jÀÀdÀ sykkyrÀlleen pysyvÀsti, ja nyt on vaan etÀnÀ kestettÀvÀ ikÀvöinnit.
Parempaa pÀivÀÀ kaivatulle.
Milloin tÀmÀ piina loppuu? Vaihtoehtoja on kaksi: sinÀ joko heitÀt mÀkeen tai otat mukaasi. Kolmas vaihtoehto on, ettÀ ei lopu koskaan.