Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KiittÀmÀttömiÀ te vain olette, olen kertonut palstalla niin paljon asiaa ettÀ aivan hÀmmennyn kaikesta typeryydestÀnne ja kiittÀmÀttömyydestÀnne. Vaatimalla ei vain aina saa asioita eikÀ se tee minusta ylimielistÀ ettÀ sinÀ loukkaannut siitÀ sattumasta ettÀ kaikki ei aina mene mielesi mukaisesti. TÀytyy itseÀÀnkin arvostaa vÀlillÀ hieman enemmÀn. MielellÀni olen jakanut tietoa ja kertonut asioita mutta teen sen mieluiten silloin kun niistÀ ollaan aidosti kiinnostuneita. EhkÀ joku toinen voisi vuorostaan kertoa jotakin, toivotaan parasta.
Ylimielinen sinĂ€ olet. Ja tuputat humpuukiasi kaipausketjussa. Ja sinĂ€hĂ€n se loukkaannuit. Et osaa vastata ja sen jĂ€lkeen haukut muitađ€Š Tee nĂ€ille oma ketju.
Ja apina perÀssÀ. EipÀ ihme kun koko maailma on ihan v i t u n kipeÀ. Take care.
Samoin sulle đ
Hei, en minĂ€ osallistunut tuohon. t. monkey đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus viestii tarpeesta syvempÀÀn yhteyteen. Miten kaipaus ymmÀrtÀisi, ettei sellaista ole tulossa.
Tollo itkee palstalla ja ihmettelee kun mitÀÀn ei tapahdu! đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Ei.
K?
Ei sekÀÀn.
J?
Ei. Osta konsonantit.
L?
Pks
Antasin kenkÀÀ noin vĂ€linpitĂ€mĂ€ttömĂ€lle pusuemoji kuittaajalle samantien đ€ź
NÀÀ "đ" pusuttelijat on aina kaksinaamaisia, full of sh.
Kukaa vilpitön rakastaja kÀytÀ tota emojii.
Vierailija kirjoitti:
Tartu tartu !
Voi hitto sun kainssa
Estynytapa_Anime kirjoitti:
Se on hÀpeÀ, jota en voi jakaa, mikÀ johtaa yksinÀiseen estyneisyyteen. Periaatteessa ihan kiva, ettÀ mua pidetÀÀn autistina, sillÀ kaikki eivÀt tunne mun salattua historiaa. Anteeksi on pyydetty ja saatu, motiivina ei kuitenkaan ollut tuhoaminen, vaan huonosti ilmaistu vÀlittÀminen ja kiinnostuminen.
MÀ en ainakaan haluaisi kenenkÀÀn murehtivan vanhoja asioita tai muutakaan mun vuoksi. EnemmÀn toivoisin positiivisuutta ja armoa kaikkea, etenkin itseÀÀn, kohtaan.
Lentosuukot on ihan kivoja..
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista, provosoivaa, ja öklöÀ vastata kuittauksella ja pusuemojilla tuollaisessa kommunikointi tilanteessa. Aiemminkin olet viljellyt vastaukseks noita. Sivusta
đ
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
đ„°
Vierailija kirjoitti:
Antasin kenkÀÀ noin vĂ€linpitĂ€mĂ€ttömĂ€lle pusuemoji kuittaajalle samantien đ€ź
đ
đđđđđđđđđđ
LivessÀ kiihkeitÀ pusuja..
Vierailija kirjoitti:
LivessÀ kiihkeitÀ pusuja..
Jep đ
L?