Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23566)
Vierailija kirjoitti:
đ..
MeehÀn pusuttelemaan sitÀ kaivattuasi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tummatukkainen tÀti, ettÀ olen vainonnut sinua.
Anteeksipyynnöt tehdÀÀn irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ..
MeehÀn pusuttelemaan sitÀ kaivattuasi.
Samoin sinÀ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ onnu, olen aiemminkin yrittÀnyt kertoa asioita mutta jÀrkytytte kaikesta joten en viitsi kiusata teitÀ enÀÀ nÀillÀ asioilla vÀkisin. TÀytyy ottaa vastuuta puolestanne koska teette kiusaa.
On myös ihan sama mitÀ muutenkin puhun ja millÀ tavalla, vÀÀnnÀtte ja kÀÀnnÀtte kaikkea kuitenkin koko ajan eikÀ asioihin keskitytÀ lainkaan. TÀssÀ menee maku kaikesta keskustelemisesta.
Et vastannut ollenkaan. Koska ei ole vastausta. ElÀmÀ on sattuman kauppaa, joskus kÀy hyvin, joskus huonosti.
Vastauksia on mutta et ymmÀrtÀnyt edes sitÀ mitÀ kirjoitin vastaukseksi joten en viitsi vaivautua nyt enempÀÀ.
Sattumiakin on, kannattaa hyvÀksyÀ nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi đđł
TÀÀ on niin kammottavaa. Toivottavasti ne ei nĂ€ytĂ€ tĂ€tĂ€ sille afterlifessa. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EikÀ onnu, olen aiemminkin yrittÀnyt kertoa asioita mutta jÀrkytytte kaikesta joten en viitsi kiusata teitÀ enÀÀ nÀillÀ asioilla vÀkisin. TÀytyy ottaa vastuuta puolestanne koska teette kiusaa.
On myös ihan sama mitÀ muutenkin puhun ja millÀ tavalla, vÀÀnnÀtte ja kÀÀnnÀtte kaikkea kuitenkin koko ajan eikÀ asioihin keskitytÀ lainkaan. TÀssÀ menee maku kaikesta keskustelemisesta.
Et vastannut ollenkaan. Koska ei ole vastausta. ElÀmÀ on sattuman kauppaa, joskus kÀy hyvin, joskus huonosti.
Vastauksia on mutta et ymmÀrtÀnyt edes sitÀ mitÀ kirjoitin vastaukseksi joten en viitsi vaivautua nyt enempÀÀ.
Sattumiakin on, kannattaa hyvÀksyÀ nekin.
Ei tuo ole vastaus, ettÀ kirjoittaa muutamaan kertaan, ettÀ ette ymmÀrrÀ. Tai ei ehdi tai viitsi. YlimielisyyttÀ tuo. Tai sitten tuo edellinen on oikeassa, vastausta ei ole.
Sivustarutisen
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ ja ihanaa pÀivÀÀ ja vkl rakkaalle naiselle. TÀÀllÀ olisi syli- ja kainalopaikka aina sulle. Vain sinÀ, ikuisesti.
Samoja ajatuksia erityiselle miehellekin, kunpa voisin kömpiÀ sinne ja vain olla.
Tulehan, rakas, niin jörnitÀÀn kunnolla.
Tarkistin, eikös tuo meinaa tietokoneen pÀivitystÀ siellÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi đđł
No mikĂ€ nyt, miks et voi. Tuliko lĂ€hestymiskielto đ
Vierailija kirjoitti:
Oletko setÀmies?
Kun tiedÀn, ettei ole jÀrkeÀ, miksi sitten tunteita ei saa pois pÀÀltÀ?
Se olisi vÀhÀn liian hÀpeÀllistÀ.