Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23639)
EstynyttÀ ei voi lÀhestyÀ oikealla tavalla varsinkaan, jos estynyt on ristiriitainen haluissaan.
En ole ristiriitainen. En vain vastannut oikein nopeassa tilanteessa. Nyt vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus viestii tarpeesta syvempÀÀn yhteyteen. Miten kaipaus ymmÀrtÀisi, ettei sellaista ole tulossa.
Oletko yrittÀnyt muodostaa sellaista eli ottanut yhteyttÀ?
Mooorning!
Paperipunoja.. MielikuvitusPoikkisMiesExMuijaFriend pinoha.
Alko ja pamppaan.
Kiitos TeleVision. Ja kun on Jotain tekemistĂ€ Perjantagđ„° . VĂ€lillĂ€ vainottaa. Mut sehĂ€n johtuu Internet ja ĂĂ€net.
Ja ÀÀnettömyys. Kiva ola kotona ja ViettÀÀ aikaa Vauvauile. Ja Jooo joo PÀivi
Söin sen Jauhelihan.
Sillo meni hyvin.
En tiiÀ miten pÀin Voi istua ja mennÀ ulos bussiin.
Onneks on HelinĂ€PölunĂ€ đ€
Ahistaa vaan noi Ajat, siis postit ha Mahdollinen tulevaisuuden Tsek jis Maanantaina pittÀÀ mukhamassa koittaa kaivaa Joku ? Joku idea miten siirtÀÀ.
Outoja kaapinpölyisiÀ laskuja,Yksi kuva lÀÀdÀge.
Loppujen lopuks
Ihan Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
đ„°
đ€đč
I need Some
Tilanne Katsauksen.
Noin 17.00
Runo miten Piilossa
Pyy
Onko se Kyy vai miten
PÀÀstÀ
Pakhoon
Kyn Halua ei.
Kaikkia Nallekarkkeja.
Ei olla koskaan keskusteltu siitÀ minkÀ ikÀisiÀ ollaan. Olisi varsin outo hiippari jos lÀhestyisi sellaisella tiedolla, jolla ei ole luontevaa selitystÀ, ts. ei olisi saanut suoraan minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
đ„°
đ€đč
Pks?
Vierailija kirjoitti:
**** ***** ***** đ„°
****** **** ***** đ erille
Vierailija kirjoitti:
Mooorning!
Alko ja pamppaan.
Kiitos TeleVision. Ja kun on Jotain tekemistĂ€ Perjantagđ„° . VĂ€lillĂ€ vainottaa. Mut sehĂ€n johtuu Internet ja ĂĂ€net.
Söin sen Jauhelihan.
Sillo meni hyvin.
Ahistaa vaan noi Ajat, siis postit ha Mahdollinen tulevaisuuden Tsek jis Maanantaina pittÀÀ mukhamassa koittaa kaivaa Joku ? Joku idea miten siirtÀÀ.
Loppujen lopuks
Ihan Sama
PÀivi. TÀmÀ ei ole multa!!
Vierailija kirjoitti:
Mooorning!
Alko ja pamppaan.
Söin sen Jauhelihan.
Sillo meni hyvin.
Loppujen lopuks
Ihan Sama
Ei oo telkkaa, koska olen yli-ihminen, trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jÀrkeÀ on kaivata?
Kun on tunteita kaivataan, kun kaivataan isosti otetaan IRL yhteyttĂ€, kun otetaan yhteyttĂ€ kaivattu toteutuu đ
Otin yhteyttÀ. Ei toteutunut.
MitÀ sanoit? eri
Vierailija kirjoitti:
EstynyttÀ ei voi lÀhestyÀ oikealla tavalla varsinkaan, jos estynyt on ristiriitainen haluissaan.
I know
Vierailija kirjoitti:
**** ***** ***** đ„°
Toi ois mun kaivattu
Toivottavasti hÀn pitÀÀ sinusta hyvÀÀ huolta jatkossa. EhkÀ jatkan tÀstÀ nyt eteenpÀin, haikein mielin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Estynytapa_Anime kirjoitti:
Se on hÀpeÀ, jota en voi jakaa, mikÀ johtaa yksinÀiseen estyneisyyteen. Periaatteessa ihan kiva, ettÀ mua pidetÀÀn autistina, sillÀ kaikki eivÀt tunne mun salattua historiaa. Anteeksi on pyydetty ja saatu, motiivina ei kuitenkaan ollut tuhoaminen, vaan huonosti ilmaistu vÀlittÀminen ja kiinnostuminen.
MÀ en ainakaan haluaisi kenenkÀÀn murehtivan vanhoja asioita tai muutakaan mun vuoksi. EnemmÀn toivoisin positiivisuutta ja armoa kaikkea, etenkin itseÀÀn, kohtaan.
No, mÀ oon sellaisen kÀrÀjÀoikeuden tuomion itselleni antanut, ettÀ oksat pois. Vain nainen voi minut vapauttaa. Rakkaudellaan. Ei auta, vaikka kuinka riuhtoisin ja viuhtoisin kahleissani. Vangittuna olen ja pysyn.
**** ***** ***** đ„°