Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
EstynyttÀ ei voi lÀhestyÀ oikealla tavalla varsinkaan, jos estynyt on ristiriitainen haluissaan.
En ole ristiriitainen. En vain vastannut oikein nopeassa tilanteessa. Nyt vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus viestii tarpeesta syvempÀÀn yhteyteen. Miten kaipaus ymmÀrtÀisi, ettei sellaista ole tulossa.
Oletko yrittÀnyt muodostaa sellaista eli ottanut yhteyttÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
đ„°
đ€đč
Ei olla koskaan keskusteltu siitÀ minkÀ ikÀisiÀ ollaan. Olisi varsin outo hiippari jos lÀhestyisi sellaisella tiedolla, jolla ei ole luontevaa selitystÀ, ts. ei olisi saanut suoraan minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„
đ„°
đ€đč
Pks?
Vierailija kirjoitti:
**** ***** ***** đ„°
****** **** ***** đ erille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jÀrkeÀ on kaivata?
Kun on tunteita kaivataan, kun kaivataan isosti otetaan IRL yhteyttĂ€, kun otetaan yhteyttĂ€ kaivattu toteutuu đ
Otin yhteyttÀ. Ei toteutunut.
MitÀ sanoit? eri
Vierailija kirjoitti:
EstynyttÀ ei voi lÀhestyÀ oikealla tavalla varsinkaan, jos estynyt on ristiriitainen haluissaan.
I know
Vierailija kirjoitti:
**** ***** ***** đ„°
Toi ois mun kaivattu
Toivottavasti hÀn pitÀÀ sinusta hyvÀÀ huolta jatkossa. EhkÀ jatkan tÀstÀ nyt eteenpÀin, haikein mielin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
NÀÀ "đ" pusuttelijat on aina kaksinaamaisia, full of sh.
Kukaa vilpitön rakastaja kÀytÀ tota emojii.
đ mun đ
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hÀn pitÀÀ sinusta hyvÀÀ huolta jatkossa. EhkÀ jatkan tÀstÀ nyt eteenpÀin, haikein mielin tietysti.
Kukaan ei pidÀ. Olen tÀysin yksin ja kaikki on vain illuusiota.
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§Ąđ
Kuvittelen, ettÀ tÀmÀ on mulle, koska olen varsinainen aasi tÀmÀn palapelin kanssa, kuten varmaan huomaat.
ĂhhĂ€hÀÀ tein sen! JĂ€tin miehet!
**** ***** ***** đ„°