Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23651)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§Ąđ
Kuvittelen, ettÀ tÀmÀ on mulle, koska olen varsinainen aasi tÀmÀn palapelin kanssa, kuten varmaan huomaat.
Tuo on olevinaan oinas.
Hyhyh olipa imelÀ twixpatukka
Vierailija kirjoitti:
En ole ristiriitainen. En vain vastannut oikein nopeassa tilanteessa. Nyt vastaan.
Aloita vuoropuhelu uudestaan.
Jos koskaan eroat, tarjoudun laastariksi, nuolemaan haavaasi.
TĂ€ssĂ€ raskaan työviikon jĂ€lkeen mietiskelen, ettĂ€ oletan tavannut jĂ€lkeesi niin paljon kivempia, kohteliaampia ja minuun lÀÀpĂ€llÀÀn olevia. Ja kaikista olen ajatellut voi raukka, Ă€lĂ€ edes yritĂ€. Mutta sinua minĂ€ aina palaan miettimÀÀn, parahin ĂkĂ€pussi. <3 N e way, hyvÀÀ viikonloppua!
TekoÀly on feministi. Laitoin, ettÀ "nainen on luoduista kaikkein höperöin" ja tekoÀly sanoi..."tuo on aika jyrkkÀ ja vanhahtava ilmaus". Kaikkeen saa nykyÀÀn pettyÀ.
Pupu rakas, en löydÀ sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos koskaan eroat, tarjoudun laastariksi, nuolemaan haavaasi.
Mikset sitten jo nuole, kummastelen.
Vierailija kirjoitti:
Opelle lentopusuja.
Osaisimmepa lentÀÀ, voisimmepa lentÀÀ yhdessÀ pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§Ąđ
Kuvittelen, ettÀ tÀmÀ on mulle, koska olen varsinainen aasi tÀmÀn palapelin kanssa, kuten varmaan huomaat.
Tuo on olevinaan oinas.
Aha, omassa puhelimessa nÀyttÀÀ joltain vuohelta.
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ssĂ€ raskaan työviikon jĂ€lkeen mietiskelen, ettĂ€ oletan tavannut jĂ€lkeesi niin paljon kivempia, kohteliaampia ja minuun lÀÀpĂ€llÀÀn olevia. Ja kaikista olen ajatellut voi raukka, Ă€lĂ€ edes yritĂ€. Mutta sinua minĂ€ aina palaan miettimÀÀn, parahin ĂkĂ€pussi. <3 N e way, hyvÀÀ viikonloppua!
En minÀ nyt niin paha ole...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hÀn pitÀÀ sinusta hyvÀÀ huolta jatkossa. EhkÀ jatkan tÀstÀ nyt eteenpÀin, haikein mielin tietysti.
Omin avuin tÀssÀ on pÀrjÀttÀvÀ.
Ja ilman kuuta ja tÀhtiÀ, tÀmÀ maailma pimiÀ on.
ja yhden miehen tÀhden, minun sydÀmeni kipiÀ on.
Vierailija kirjoitti:
En ole ristiriitainen. En vain vastannut oikein nopeassa tilanteessa. Nyt vastaan.
TekisitpÀ sen. Laita viestiÀ. Olisin niin onnellinen. Tuo estynyt-viesti ei ollut multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§Ąđ
Tuo on olevinaan oinas.
Aha, omassa puhelimessa nÀyttÀÀ joltain vuohelta.
Jotain sinnepÀin. EntisessÀ nÀytti oinaalta.
Vierailija kirjoitti:
Lupaan jÀttÀÀ sen K:n.
?
Sama sivusta.