Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tummatukkainen tÀti, ettÀ olen vainonnut sinua.
Oletko setÀmies?
Pohdin just, ettĂ€ mitĂ€ jos olin joku limainen mies entisessĂ€ elĂ€mĂ€ssĂ€ni ja kaivattu nuori nainen, johon olin ihastunut. Sitten kuolin ja karmana synnyin uudestaan naiseksi. Nyt olen nuori nainen ja kaivattu vanhempi nainen, mutta olen yhĂ€ ihastunut hĂ€neen. đ
Kaipaus viestii tarpeesta syvempÀÀn yhteyteen. Miten kaipaus ymmÀrtÀisi, ettei sellaista ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jÀrkeÀ on kaivata?
Kun on tunteita kaivataan, kun kaivataan isosti otetaan IRL yhteyttĂ€, kun otetaan yhteyttĂ€ kaivattu toteutuu đ
Otin yhteyttÀ. Ei toteutunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus viestii tarpeesta syvempÀÀn yhteyteen. Miten kaipaus ymmÀrtÀisi, ettei sellaista ole tulossa.
NĂ€in juuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Ei.
K?
Ei sekÀÀn.
J?
Ei. Osta konsonantit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Ei.
K?
Ei sekÀÀn.
J?
Ei. Osta konsonantit.
Osta kaikki aakkoset.
Ei se kyllÀ tosin sellaista rakkautta ollut ensisilmÀyksellÀ...
Olit osa minulle merkityksellistÀ, hyvÀÀ kokemusta.
HyvÀÀ alkavaa viikonloppua ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
KiittÀmÀttömiÀ te vain olette, olen kertonut palstalla niin paljon asiaa ettÀ aivan hÀmmennyn kaikesta typeryydestÀnne ja kiittÀmÀttömyydestÀnne. Vaatimalla ei vain aina saa asioita eikÀ se tee minusta ylimielistÀ ettÀ sinÀ loukkaannut siitÀ sattumasta ettÀ kaikki ei aina mene mielesi mukaisesti. TÀytyy itseÀÀnkin arvostaa vÀlillÀ hieman enemmÀn. MielellÀni olen jakanut tietoa ja kertonut asioita mutta teen sen mieluiten silloin kun niistÀ ollaan aidosti kiinnostuneita. EhkÀ joku toinen voisi vuorostaan kertoa jotakin, toivotaan parasta.
Ylimielinen sinĂ€ olet. Ja tuputat humpuukiasi kaipausketjussa. Ja sinĂ€hĂ€n se loukkaannuit. Et osaa vastata ja sen jĂ€lkeen haukut muitađ€Š Tee nĂ€ille oma ketju.
Mieskollegalle terkkuja. Juttu jÀi eilen kesken.
Vierailija kirjoitti:
KiittÀmÀttömiÀ te vain olette, olen kertonut palstalla niin paljon asiaa ettÀ aivan hÀmmennyn kaikesta typeryydestÀnne ja kiittÀmÀttömyydestÀnne. Vaatimalla ei vain aina saa asioita eikÀ se tee minusta ylimielistÀ ettÀ sinÀ loukkaannut siitÀ sattumasta ettÀ kaikki ei aina mene mielesi mukaisesti. TÀytyy itseÀÀnkin arvostaa vÀlillÀ hieman enemmÀn. MielellÀni olen jakanut tietoa ja kertonut asioita mutta teen sen mieluiten silloin kun niistÀ ollaan aidosti kiinnostuneita. EhkÀ joku toinen voisi vuorostaan kertoa jotakin, toivotaan parasta.
Ylimielinen sinĂ€ olet. Ja tuputat humpuukiasi kaipausketjussa. Ja sinĂ€hĂ€n se loukkaannuit. Et osaa vastata ja sen jĂ€lkeen haukut muitađ€Š Tee nĂ€ille oma ketju.
Huh
50 kĂ€visi kyllĂ€ jo huomattavasti paremmin jĂ€rkeen tiettyjen kronologisten laskelmien ja löydettyjen pikku tiedonmurusten mukaan. Mutta sitten se ei taas mene yhteen joihinkin muihin juttuihin. Ăh.
TÀssÀ on nyt joku lehmÀ haudattuna.