Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23531)
Ei kiinnosta(isi) olla pelkkÀ fantasia, kun kaipaa oikeaa ihmistÀ ja lÀsnÀoloa.
Iloa ja aurinkoa alkavaan viikonloppuun
Sinua,
minÀ
HyvÀÀ ja ihanaa pÀivÀÀ ja vkl rakkaalle naiselle. TÀÀllÀ olisi syli- ja kainalopaikka aina sulle. Vain sinÀ, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ ja ihanaa pÀivÀÀ ja vkl rakkaalle naiselle. TÀÀllÀ olisi syli- ja kainalopaikka aina sulle. Vain sinÀ, ikuisesti.
TÀÀ on tÀtÀ. Se, jolla on syli auki, ei saa sylitettÀvÀÀ ja sille, joka haluaisi syliin, kÀsivarret eivÀt aukea. Mutta siksihÀn tÀÀllÀ kaivataan.
Sivusurullinen
Vierailija kirjoitti:
Turha on toiveita kantaa.
Turha on haaveiden tie.
Jos jotain antaa tai lemmen rantaa
KĂ€y santaan se suoraan vain vie.
Aamuhun yön tÀhdet haipuu.
IdÀssÀ pian ruskottaa.
Karvas jÀÀ kaipuu, pÀÀ alas taipuu.
PÀivÀ kÀy uus' koittamaan.
TÀmÀ on Baddingin yksi parhaimmista kappaleista, vaikka hieman alakuloinen ja haikean kaunis onkin.
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia erityiselle miehellekin, kunpa voisin kömpiÀ sinne ja vain olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja ajatuksia erityiselle miehellekin, kunpa voisin kömpiÀ sinne ja vain olla.
Tulehan, rakas, niin jörnitÀÀn kunnolla.
Tulin vain piipahtamaan
en viihdy ketjussa
tÀÀllÀ lÀhinnÀ hÀiriköt mellastaa
aion orientoitua osaston pÀivÀsalissa
saa rauhassa katsoa televiisiota
moikkuuuuđ
Vierailija kirjoitti:
EikÀ onnu, olen aiemminkin yrittÀnyt kertoa asioita mutta jÀrkytytte kaikesta joten en viitsi kiusata teitÀ enÀÀ nÀillÀ asioilla vÀkisin. TÀytyy ottaa vastuuta puolestanne koska teette kiusaa.
On myös ihan sama mitÀ muutenkin puhun ja millÀ tavalla, vÀÀnnÀtte ja kÀÀnnÀtte kaikkea kuitenkin koko ajan eikÀ asioihin keskitytÀ lainkaan. TÀssÀ menee maku kaikesta keskustelemisesta.
Et vastannut ollenkaan. Koska ei ole vastausta. ElÀmÀ on sattuman kauppaa, joskus kÀy hyvin, joskus huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Ei.
K?
Ei sekÀÀn.
J?
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hÀntÀ, joka kulkee ohi. En uskalla kohdata, koska en tiedÀ, haluaako hÀn kohdata vai minun pysyvÀn entisellÀ etÀisyydellÀ.
TervehtiÀhÀn voi aina. Sitten nÀkisi, miten toinen reagoi. En itse kulkisi enÀÀ ohi.
Tervehdinkin maanantaina, mutta en tiedÀ, kuuliko hÀn.
Ihastukseni tervehti minua maanantaina yllÀttÀen niin, etten ehtinyt reagoida, koska olin ajatuksissani. Tuollaisia tilanteita on varmasti paljonkin, mutta tervehtimÀttÀ jÀttÀminen ei vÀlttÀmÀttÀ ole merkki mistÀÀn. Sivusta
Juu, ei yksittÀinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mielipuolinen himo ja kaipuu.
Ei uskota, kun ei nÀy.
Onneksi en tehnyt mitÀÀn typerÀÀ. Kaikki on pÀÀssÀni. Ihan kaikki.
Tai olenhan minÀ jo tehnyt, mutta siitÀ on aikaa. Onhan se aika cringe.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen tunnin olen paennut mielessÀni. KesÀllÀ se on helpompaa, kun on lÀmmintÀ ja kuiva asfaltti. Maisemat saa vaihtumaan nopeasti ja rakkaus...niin, rakkaus ei pysy perÀssÀ.
Sekö on tarkoituksesi, juoksuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Sormeni on kynÀ josta valuu mustetta eetteriin, siitÀ muodostuu kirjaimia jotka johdattavat luoksesi, kun yö ehtii ne lohduttavat.
...jos löytÀvÀt oikeaan osoitteeseen.
ItkettÀÀ ja on ikÀvÀ. ElÀmÀ on ajoittain raskas kantaa. Olisi onni, jos saisi vÀlillÀ pysÀhtyÀ ja nojata toista vasten ja vain olla. KÀsivarsien suojassa voisi levÀtÀ hetken.