Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23536)
Huomenta rakas. Oon koittanut viime aikoina vÀltellÀ ton pienen sanan kÀyttöÀ, mutta nyt oli vaan pakko. Sellainenhan sÀ olet. Kivaa pÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Toimin sinulle varmaan fantasiana, mutten kuitenkaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Alkukirjaimensa E?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas. Oon koittanut viime aikoina vÀltellÀ ton pienen sanan kÀyttöÀ, mutta nyt oli vaan pakko. Sellainenhan sÀ olet. Kivaa pÀivÀÀ.
ĂlĂ€ yritĂ€. Tottakai olen ja sĂ€kin olet.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla sitten on tÀllÀinen vastavuoroinen fantasia toimia hÀnelle ja meille muillekin palsta sanaseppona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla sitten on tÀllÀinen vastavuoroinen fantasia toimia hÀnelle ja meille muillekin palsta sanaseppona?
ĂlĂ€ puutu terveisiini. Haluatko, ettĂ€ laitan tunnisteen niin ei mene sekaisin? No E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ puutu terveisiini. Haluatko, ettĂ€ laitan tunnisteen niin ei mene sekaisin? No E.
ĂlĂ€ tartu kommenttiini. Haluatko, ettĂ€ minĂ€kin laitan tunnisteen niin ei mene sekaisin. No Emily.
Haluun painia sen muijan kanssa.
Parisuhteet on perseestÀ. Suurimman osan.
PienellÀ osalla ne soljuvat aina aika kauniisti. Kun molemmat ajattelee vain toistensa etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinÀ asiassa ole mitÀÀn ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseÀmme. MeitÀ myös ohjataan tarvittaessa joten emme pÀÀse valitsemaan vÀÀrin. TiedÀmme jokainen itse ettÀ teemme itse tietoisia valintoja.
Terkuin kommentin kirjoittanut.
Ei pidÀ paikkaansa. EntÀ rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. EivÀt varmasti ole siellÀ missÀ pitÀisi tai itse valinneet sitÀ.
PitÀÀ paikkansa. En ehdi vastata mutta ajattele asiaa lisÀÀ ja pohdi mistÀ voisi olla kysymys.
Vastaa huomenna tai kohta kaksplussalla.
(Tuo numero on muuten nyt 111)
Aihe taitaa olla liian rankka monelle mutta voimme miettiÀ asioiden tarkoituksia miettimÀllÀ niitÀ.
MiettimÀllÀ tilanteita emme voi kuitenkaan lÀheskÀÀn aina ymmÀrtÀÀ miksi asioita tapahtuu yksilötasolla joten ei kannata ajatella aina vain ikÀviÀ asioita muista. Useasti ajatellaan ettÀ joku on ansainnut kohdalleen pahoja asioita.
Niin joo, sun suusi haisi monnille.
Ei jatkoon đż
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, sun suusi haisi monnille.
Ei jatkoon đż
Oikeesti? No ehkÀ en ollut ihan kunnossa.
Mutta empatiaahan sulta ei ainakaan puutu!
En kyllÀ enÀÀ tule tÀnne. E
Vierailija kirjoitti:
'En kyllÀ enÀÀ tule tÀnne. E'
//
HÀn trÄllaa.
Minulta vain yksi pidempi.
Poistun sivulta.
E
HyvÀÀ huomenta kaivatulleni !