Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23536)
Muistan vielÀkin sun suudelmat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀhÀn tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jÀtÀt sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkÀ mitÀ herkkua se sisÀltÀÀ. Eikö tule mieleen hotkaista?
Itse toimit aiemmin samoin
Olen kyllÀ useampaan kertaan antanut ymmÀrtÀÀ ettÀ olen kiinnostunut. Vaikka en ole saanut vielÀ mahdollisuutta sanoa sitÀ ÀÀneen. Ajattelin ettÀ ehkÀ nyt olis otollisempi aika sanoa se vihdoin ÀÀneen nÀiden vuosien jÀlkeen. EsteitÀkÀÀn ei enÀÀ ole. En haluaisi kaivata enÀÀ etÀÀltÀ. Haluaisin pÀÀstÀ nÀkemÀÀn.
No ehdota irl nÀkemistÀ?
Ei siinÀ asiassa ole mitÀÀn ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseÀmme. MeitÀ myös ohjataan tarvittaessa joten emme pÀÀse valitsemaan vÀÀrin. TiedÀmme jokainen itse ettÀ teemme itse tietoisia valintoja.
Terkuin kommentin kirjoittanut.
Itken nykyisin hyvin usein. amme
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Oletko ollut saunassa kaivattusi kanssa?
Olemme olleet. LĂ€mmittelin saunan.
Jos se oot sinÀ, niin kerro vaikka tÀÀllÀ tai kaksplussalla pÀivÀ milloin pÀÀsisit. Jos sulle kÀy se paikka ja kellonaika.
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas yhÀ
Ex oli nuuka ei raskinut edes saunaa lÀmmittÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Repsahtaisin sinuun jos nÀkisimme yllÀttÀen.
MinÀ olen jo repsahtanut. EnÀÀ puuttuu konkretia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielÀkin sun suudelmat...
Elain?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinÀ asiassa ole mitÀÀn ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseÀmme. MeitÀ myös ohjataan tarvittaessa joten emme pÀÀse valitsemaan vÀÀrin. TiedÀmme jokainen itse ettÀ teemme itse tietoisia valintoja.
Ei pidÀ paikkaansa. EntÀ rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. EivÀt varmasti ole siellÀ missÀ pitÀisi tai itse valinneet sitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voitais ehkÀ edetÀ... Hitaasti ja varmasti.
No edetÀÀn. Hitaasti tÀmÀ kyllÀ on tapahtunut tÀhÀn mennessÀ. Sua tÀssÀ odotellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀhÀn tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jÀtÀt sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkÀ mitÀ herkkua se sisÀltÀÀ. Eikö tule mieleen hotkaista?
Itse toimit aiemmin samoin
Olen kyllÀ useampaan kertaan antanut ymmÀrtÀÀ ettÀ olen kiinnostunut. Vaikka en ole saanut vielÀ mahdollisuutta sanoa sitÀ ÀÀneen. Ajattelin ettÀ ehkÀ nyt olis otollisempi aika sanoa se vihdoin ÀÀneen nÀiden vuosien jÀlkeen. EsteitÀkÀÀn ei enÀÀ ole. En haluaisi kaivata enÀÀ etÀÀltÀ. Haluaisin pÀÀstÀ nÀkemÀÀn.
No ehdota irl nÀkemistÀ?
Odotan hÀnen reagointia asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas yhÀ
anteeksi đ»
En voi pitÀÀ tÀtÀ mun pÀivÀkirjana
Miks mun piti törmÀtÀ just suhun ja vielÀ noin upeeseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidÀ paikkaansa. EntÀ rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. EivÀt varmasti ole siellÀ missÀ pitÀisi tai itse valinneet sitÀ.
PitÀÀ paikkansa. En ehdi vastata mutta ajattele asiaa lisÀÀ ja pohdi mistÀ voisi olla kysymys.
God natt trevliga fru speciallĂ€rare đ
đ€
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Repsahtaisin sinuun jos nÀkisimme yllÀttÀen.