Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Itken nykyisin hyvin usein. amme
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Oletko ollut saunassa kaivattusi kanssa?
Olemme olleet. Lämmittelin saunan.
Jos se oot sinä, niin kerro vaikka täällä tai kaksplussalla päivä milloin pääsisit. Jos sulle käy se paikka ja kellonaika.
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas yhä
Ex oli nuuka ei raskinut edes saunaa lämmittää
Vierailija kirjoitti:
Repsahtaisin sinuun jos näkisimme yllättäen.
Minä olen jo repsahtanut. Enää puuttuu konkretia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan vieläkin sun suudelmat...
Elain?
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä asiassa ole mitään ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseämme. Meitä myös ohjataan tarvittaessa joten emme pääse valitsemaan väärin. Tiedämme jokainen itse että teemme itse tietoisia valintoja.
Terkuin kommentin kirjoittanut.
Ei pidä paikkaansa. Entä rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. Eivät varmasti ole siellä missä pitäisi tai itse valinneet sitä.
Vierailija kirjoitti:
Voitais ehkä edetä... Hitaasti ja varmasti.
No edetään. Hitaasti tämä kyllä on tapahtunut tähän mennessä. Sua tässä odotellaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jätät sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkä mitä herkkua se sisältää. Eikö tule mieleen hotkaista?
Itse toimit aiemmin samoin
Olen kyllä useampaan kertaan antanut ymmärtää että olen kiinnostunut. Vaikka en ole saanut vielä mahdollisuutta sanoa sitä ääneen. Ajattelin että ehkä nyt olis otollisempi aika sanoa se vihdoin ääneen näiden vuosien jälkeen. Esteitäkään ei enää ole. En haluaisi kaivata enää etäältä. Haluaisin päästä näkemään.
No ehdota irl näkemistä?
Odotan hänen reagointia asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas yhä
anteeksi 🌻
En voi pitää tätä mun päiväkirjana
Miks mun piti törmätä just suhun ja vielä noin upeeseen naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä asiassa ole mitään ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseämme. Meitä myös ohjataan tarvittaessa joten emme pääse valitsemaan väärin. Tiedämme jokainen itse että teemme itse tietoisia valintoja.
Ei pidä paikkaansa. Entä rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. Eivät varmasti ole siellä missä pitäisi tai itse valinneet sitä.
Pitää paikkansa. En ehdi vastata mutta ajattele asiaa lisää ja pohdi mistä voisi olla kysymys.
God natt trevliga fru speciallärare 💕
🤗
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
En voi pitää tätä mun päiväkirjana
Ei tämä ole tarkoitettukaan kenenkään päiväkirjaksi. Kihis sitä joskus yritti ja se oli tuskaa lukea. Nyt sillä Ogella on päiväkirjansa kaksplussalla. Yhtä tuskaa lukea.