Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23536)
Vierailija kirjoitti:
En voi pitÀÀ tÀtÀ mun pÀivÀkirjana
Ei tÀmÀ ole tarkoitettukaan kenenkÀÀn pÀivÀkirjaksi. Kihis sitÀ joskus yritti ja se oli tuskaa lukea. Nyt sillÀ Ogella on pÀivÀkirjansa kaksplussalla. YhtÀ tuskaa lukea.
Nuku hyvin rakas. Edelleen mÀ haaveilen, ettÀ saisin nukahtaa ja herÀtÀ sun vieressÀ.
Sulle, kenet tapasin talossa, ennen kuin se purettiin. Nostit allaskaapista ottamasi lautasen tiskipöydÀlle...Chilli, ihana, vÀlitön.
Ajattelen hetkeÀ, kun painaudumme toisiamme vasten. Salamoi jo pelkÀstÀ ajatuksesta.
Rakastan siua nainen! KÀvin tÀnÀÀn siellÀ pÀin, vietin monta tuntia talsien. SitÀ ennen olin röntgenissÀ, palaan jatkokÀsittelyyn maanantaina. VÀsyttÀÀ. Oisitpa tÀÀllÀ. HyvÀÀ yötÀ lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oot sinÀ, niin kerro vaikka tÀÀllÀ tai kaksplussalla pÀivÀ milloin pÀÀsisit. Jos sulle kÀy se paikka ja kellonaika.
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinÀ asiassa ole mitÀÀn ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseÀmme. MeitÀ myös ohjataan tarvittaessa joten emme pÀÀse valitsemaan vÀÀrin. TiedÀmme jokainen itse ettÀ teemme itse tietoisia valintoja.
Terkuin kommentin kirjoittanut.
Ei pidÀ paikkaansa. EntÀ rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. EivÀt varmasti ole siellÀ missÀ pitÀisi tai itse valinneet sitÀ.
PitÀÀ paikkansa. En ehdi vastata mutta ajattele asiaa lisÀÀ ja pohdi mistÀ voisi olla kysymys.
Vastaa huomenna tai kohta kaksplussalla.
(Tuo numero on muuten nyt 111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinÀ asiassa ole mitÀÀn ristiriitaa, teemme valintoja ja kuuntelemme itseÀmme. MeitÀ myös ohjataan tarvittaessa joten emme pÀÀse valitsemaan vÀÀrin. TiedÀmme jokainen itse ettÀ teemme itse tietoisia valintoja.
Terkuin kommentin kirjoittanut.
Ei pidÀ paikkaansa. EntÀ rikoksen uhrit, sotimaan joutuneet, onnettomuuden uhrit ym. EivÀt varmasti ole siellÀ missÀ pitÀisi tai itse valinneet sitÀ.
PitÀÀ paikkansa. En ehdi vastata mutta ajattele asiaa lisÀÀ ja pohdi mistÀ voisi olla kysymys.
Ei pidÀ. Noihin Ei pidÀ kenenkÀÀn joutua. Ja sairasta edes uskoa niin. Ei kukaan valitse tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oot sinÀ, niin kerro vaikka tÀÀllÀ tai kaksplussalla pÀivÀ milloin pÀÀsisit. Jos sulle kÀy se paikka ja kellonaika.
Minne?
Et ole hÀn, jos et tiedÀ.
AamuikÀvÀ. Olet jo töissÀ, mutta kaipaisin sinua ja lÀmpöÀsi.
Huomenta ihana 46 vuotias nainen đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Et ole hÀn, jos et tiedÀ.
Kukaan tÀÀllÀ ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kerron tÀÀllÀ, vaikken olisikaan se oikea.
Kai paan