Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23566)
Tai voit ilmaista koska oot taas terve. Flunssat kestÀÀ yleensÀ 2 viikkoa, joten siksi ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
đŒ KestĂ€n.
đœ En kestĂ€.
Tiukkaa tekee
Kuulin siis erÀÀltÀ toiselta ettÀ oot sairaana, mutta voihan se tietty olla ettÀ et olekaan.
MistÀhÀn tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jÀtÀt sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkÀ mitÀ herkkua se sisÀltÀÀ. Eikö tule mieleen hotkaista?
Kumpikin on vÀhÀllÀ kÀytöllÀ, toinen poistettu kÀytöstÀ.
En ole nÀhnyt kaivattua alasti. Vaikka mielikuvitellut olen etenkin pullevat rintansa. <3
Vierailija kirjoitti:
MistÀhÀn tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jÀtÀt sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkÀ mitÀ herkkua se sisÀltÀÀ. Eikö tule mieleen hotkaista?
Itse toimit aiemmin samoin
Yks punainen, yks valkoinen ja yks vaaleansininen. Follow the white rabbit. HyvÀÀ yötĂ€ harhakuvitelmille đ
toi yks viesti oli sit sulleđ
Vierailija kirjoitti:
En ole tottunut syömÀÀn toisten pöydistÀ ilman lupaa. Jos mulle erikseen tarjoiltaisiin, toki silloin tarttuisin kaksin kÀsin.
Hiipunut hiillos sammui lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
toi yks viesti oli sit sulleđ
Jaa. MikÀ niistÀ. En tunnista sua koskaan. EnÀÀ.
Voitais ehkÀ edetÀ... Hitaasti ja varmasti.
Ristiriitaista tuo ettÀ voi valita, mutta silti on muka aina siellÀ missÀ kuuluukin olla. Eli on vaihtoehtoja, mutta todellisuudessa ei olekaan. Vaihtoehdot on vain illuusio?
Vierailija kirjoitti:
Hiipunut hiillos sammui lopullisesti.
Good for ya. Mulla on automaattipalkeet, jotka vielÀ yrittÀvÀt puhallella, vaikka kylmÀÀ on.
Gallup. Oletko ollut saunassa kaivattusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulin siis erÀÀltÀ toiselta ettÀ oot sairaana, mutta voihan se tietty olla ettÀ et olekaan.
En ole sairaana. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toimit aiemmin samoin
Tuliko jokin kÀÀnne? -sivu
MitÀ herkkua siellÀ tarjottimella tarjotaan?
Jollakin joo, mutta ei KAIKILLA, kuten tÀÀ seko itse vÀitti ;)