Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23566)
Pieni pako todellisuudesta, se meidÀn seikkailu...
Vierailija kirjoitti:
MitÀ herkkua siellÀ tarjottimella tarjotaan?
Penis kuorrutettuna juustokastikkeella. Voila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin siis erÀÀltÀ toiselta ettÀ oot sairaana, mutta voihan se tietty olla ettÀ et olekaan.
En ole sairaana. Sivusta
Niin. MistÀ nyt sitten tietÀisin oletko sinÀ juuri hÀn. TodennÀköisesti et. EipÀ hÀn omassa somessakaan voi ilmoittaa olevansa terve, jos on töihin ilmoittanut olevansa sairas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Oletko ollut saunassa kaivattusi kanssa?
Jep đ
Vierailija kirjoitti:
Hiipunut hiillos sammui lopullisesti.
Sit tarvitaan bensaa.
Vierailija kirjoitti:
HÀn tietÀÀ mitÀ tarkoitan
Vierailija kirjoitti:
Pieni pako todellisuudesta, se meidÀn seikkailu...
sitÀpÀ se lopulta vain oli, vaikka kuinka yrittÀisi kÀÀntÀÀ sen joksikin aidoksi rakkaustarinaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis kuorrutettuna juustokastikkeella. Voila.
Tuo tuli sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis kuorrutettuna juustokastikkeella. Voila.Tuo tuli sivusta.
Höpöt. Se oli ap. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista tuo ettÀ voi valita, mutta silti on muka aina siellÀ missÀ kuuluukin olla. Eli on vaihtoehtoja, mutta todellisuudessa ei olekaan. Vaihtoehdot on vain illuusio?
Jos koet, ettÀ sinun kuuluu olla siellÀ, missÀ olet, kaiken pitÀisi olla selvÀÀ.
EipĂ€ tarvi enÀÀ nĂ€köjÀÀn syödĂ€ iltapalaa, kun luki tuon pe n i s juustokastikkeella viestin. Meni kyllĂ€ ruokahalut siinĂ€ đ€ą No laihtuupahan.
Ristolle sikeimmĂ€t unet. ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Voitais ehkÀ edetÀ... Hitaasti ja varmasti.
Mieluusti niin.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista tuo ettÀ voi valita, mutta silti on muka aina siellÀ missÀ kuuluukin olla. Eli on vaihtoehtoja, mutta todellisuudessa ei olekaan. Vaihtoehdot on vain illuusio?
Jos koet, ettÀ sinun kuuluu olla siellÀ, missÀ olet, kaiken pitÀisi olla selvÀÀ.
En koe
Repsahtaisin sinuun jos nÀkisimme yllÀttÀen.
Muistan vielÀkin sun suudelmat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀhÀn tuo sun itsekuri kumpuaa? Tarjotin tuodaan eteesi mutta jÀtÀt sen kauemmaksi odottamaan josko sitten jossain vaiheessa tutkis ehkÀ mitÀ herkkua se sisÀltÀÀ. Eikö tule mieleen hotkaista?
Itse toimit aiemmin samoin
Olen kyllÀ useampaan kertaan antanut ymmÀrtÀÀ ettÀ olen kiinnostunut. Vaikka en ole saanut vielÀ mahdollisuutta sanoa sitÀ ÀÀneen. Ajattelin ettÀ ehkÀ nyt olis otollisempi aika sanoa se vihdoin ÀÀneen nÀiden vuosien jÀlkeen. EsteitÀkÀÀn ei enÀÀ ole. En haluaisi kaivata enÀÀ etÀÀltÀ. Haluaisin pÀÀstÀ nÀkemÀÀn.
No ehdota irl nÀkemistÀ?
Olen kyllÀ useampaan kertaan antanut ymmÀrtÀÀ ettÀ olen kiinnostunut. Vaikka en ole saanut vielÀ mahdollisuutta sanoa sitÀ ÀÀneen. Ajattelin ettÀ ehkÀ nyt olis otollisempi aika sanoa se vihdoin ÀÀneen nÀiden vuosien jÀlkeen. EsteitÀkÀÀn ei enÀÀ ole. En haluaisi kaivata enÀÀ etÀÀltÀ. Haluaisin pÀÀstÀ nÀkemÀÀn.