Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Anteeksi, ettÀ sekosin. Kaikella kunnioituksella yritÀn nyt pysyÀ pois tÀÀltÀ. N28
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
Jos vaihtoehdot ovat nĂ€mĂ€, niin ehdottomasti jĂ€lkimmĂ€inen vaihtoehtođ
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, ettÀ sekosin. Kaikella kunnioituksella yritÀn nyt pysyÀ pois tÀÀltÀ. N28
Hulluna oleminen on hauskempaa
Vierailija kirjoitti:
Ne viat on liian dominoivia. Jos koko ihminen haluaa piiloutua eikÀ koe koko tunneskaalaa muutoinkaan.
Ei multa tÀmÀ.
Ottaisin hÀnet sellaisena kuin on, mutta ei ole otettavissa vuosien jÀlkeenkÀÀn, kun ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Joku poistattaa taas viestejÀ.
YHYY YHYY ohispaskaviestit poistuu YHYY YHYY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on jotakin tÀrkeÀÀ ja vaalimisen arvoista.
KyllÀ on, vaalittava kuin kukkaa kÀmmenellÀ ja sydÀmen sopukassa varoen.
JÀÀkö sinne?
Sivu
Kukkaa voi ihailla tallentaen mieleen sen kauneuden, sydÀmen voi avata kaivatulle, kun aika on.
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
Vikoineen ja oikkuineen. TÀydellisyys on tylsÀÀ.
Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikoineen ja oikkuineen. TÀydellisyys on tylsÀÀ.
Miehen tÀytyy olla avoin ja salaperÀinen
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
Samoin sinnekin aurinkoa odotellessa.
Kata, nÀin sinut deittipalvelussa Àsken. Olin ihastunut sinuun. Ei minusta kyllÀ puolisoksi ole, julmassa maailmassa yksin. Naisen rakkaus tekisi hyvÀÀ, vaikka ajatukset on aika synķkiÀ.
Perhe-elÀmÀÀn en kykene, en työelÀmÀÀn, vÀlillÀ tekisi mieli jÀÀdÀ rekan alle.
Komea sentÀÀn olen. MitÀ sillÀkÀÀn tekee.
Oi kata kun olisin saanut sinut
Vierailija kirjoitti:
Kata, nÀin sinut deittipalvelussa Àsken. Olin ihastunut sinuun. Ei minusta kyllÀ puolisoksi ole, julmassa maailmassa yksin. Naisen rakkaus tekisi hyvÀÀ, vaikka ajatukset on aika synķkiÀ.
Perhe-elÀmÀÀn en kykene, en työelÀmÀÀn, vÀlillÀ tekisi mieli jÀÀdÀ rekan alle.
Komea sentÀÀn olen. MitÀ sillÀkÀÀn tekee.
Oi kata kun olisin saanut sinut
no en minÀ ainakaan ole missÀÄn deittipalveluissa ellei joku tee kiusaa ja laittanut kuvillani sellaista. vastaappa siihen ja katso kuka sen takana ja millÀ motiivilla. mulle voi nyt laittaa viestiÀ suomi.FI palvelussa, hehe. ei kuitenkaan parkkimaksuja koska huolehdin aina, ettÀ venttiilien asennot liikkuvat parkkeerauksen aikana. omaan semmoiset kumit alla.ÀlÀ viitsi viattomia rekkoja ajatella. jos tarvitset MTT palveluja rekat eivÀt ole oikea pÀÀte.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ pÀivÀÀ typerykset
YHYY YHYY ikÀvÀ YHYY YHYY
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ pÀivÀÀ typerykset
Surkeammalta sinÀ trollukka vaikutat.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ pÀivÀÀ typerykset
Sen vaan jotenkin huomaa, ettĂ€ mt-palveluista on leikattu. Jaxuhalit sulle đ€
Yhyy yhyy tulin just pyörÀhtÀÀ tÀÀllÀ. Niin epÀtoivoista porukkaa yhyy ettÀ samaa mieltÀ yhyyn kanssa seo moro
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ vikoihin ja oikkuihin sopeutuu, eli ottaisin, jos se olisi mahdollista. Sitten jokainen pÀivÀ olisi erilainen ja vaihteleva hÀnen kanssaan.
Ne viat on liian dominoivia. Jos koko ihminen haluaa piiloutua eikÀ koe koko tunneskaalaa muutoinkaan.