Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (3671)

Vierailija
2141/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla meni iso osa tĂ€stĂ€ vuodesta enempi vĂ€hempi heikosti, paitsi vuoden ekat kaksi kuukautta olivat jees. Sit alamĂ€keĂ€, kunnes lokakuun alusta lĂ€htien ollut taas ihanaa đŸ„° Tai oikeastaan syys-lokakuun vaihteesta, ja sitten lokakuun alkupuolella tapasin uuden ihmisen. 

Vierailija
2142/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ laitan hesariin meidĂ€n kihlailmotuksen, sen jĂ€lkeen et voi paeta.😌

Laita!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita!

ÄlĂ€ yllytĂ€ hullua😀 (mua)

Vierailija
2144/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T ei ole tĂ€nÀÀn paikalla, kaappasin sen hoiviini 😜

Kiitos mussukka 😘 ilmoita tĂ€mĂ€ paikallisessa lehdessĂ€ vielĂ€. 

En koskaan kirjoita isolla teetÀ. sivu

Kirjoitin kullalle, joka on tÀssÀ kainalossa peiton alla huilimassa ja hÀÀ vastas. Miten sinÀ tÀhÀn liityt.

Vierailija
2145/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

đŸ§©đŸ§ĄđŸ‘šđŸŒđŸ«

Oonko sun palapeli? đŸ™ŽđŸŒ

Vierailija
2146/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan hyvÀ vuosi kaikesta huolimatta, vaikka kaikenlaista mahtui matkan varrelle.

Tuli sairautta, isoja koko elÀmÀÀn vaikuttavia fyysisiÀ vammoja ja niiden myötÀ kaikenlaista negatiivista, mutta samalla selvisi, ketkÀ oikeasti vÀlittÀvÀt ja ketkÀ eivÀt. Niska siinÀ olisi mennyt poikki, jos en olisi kÀdellÀ ottanut vastaan. KÀvi siis onni onnettomuudessa.

Ja nyt asiat ovat harvinaisen selkeitÀ ja taakka miltei poissa. PitÀnee silti ostaa uusi lÀppÀri, vaihtaa sÀhköpostiosoite ja hommata uusi puhelinnumero ja luuri. Ja pienestÀkin ÀlÀhdyksestÀ on tulossa vastaisku pahantekijöiden suuntaan. Rikokset saa selvittÀÀ poliisi.

Vierailija
2147/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan raukkaudentunnetta eli tavallaan sua kun sen tunteen sait herÀtettyÀ mutten mitÀÀn typeriÀ ilkeilyjÀr

Vierailija
2148/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan raukkaudentunnetta eli tavallaan sua kun sen tunteen sait herÀtettyÀ mutten mitÀÀn typeriÀ ilkeilyjÀr

💙

Vierailija
2149/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kai sua haittaa et laitan privaviestejÀ

Vierailija
2150/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(

Vierailija
2151/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

đŸ§©đŸ§ĄđŸ‘šđŸŒđŸ«

Oonko sun palapeli? đŸ™ŽđŸŒ

Oot -sivusta

Vierailija
2152/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
2153/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(

Ai livenÀ?

Vierailija
2154/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi alkaa olla lopuillaan ja ÀkkiÀ on mennyt. Odotin oikeasti tÀstÀ vuodesta parempaa kuin muutamat aiemmat, mutta mitÀ vielÀ. EipÀ ole mitÀÀn erityisen iloisia asioita tapahtunut sen enempÀÀ omassa elÀmÀssÀ, suvussa kuin valtakunnallisesti tai globaalistikaan. YhtÀ alamÀkeÀ ja hiljaista nÀivettymistÀ. Kunpa saisi vielÀ kokea aidon ylitsevuotavan ilon ajan.

Sekin koittaa vielĂ€! đŸ€—

Vierailija
2155/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T ei ole tĂ€nÀÀn paikalla, kaappasin sen hoiviini 😜

Kiitos mussukka 😘 ilmoita tĂ€mĂ€ paikallisessa lehdessĂ€ vielĂ€. 

En koskaan kirjoita isolla teetÀ. sivu

Kirjoitin kullalle, joka on tÀssÀ kainalossa peiton alla huilimassa ja hÀÀ vastas. Miten sinÀ tÀhÀn liityt.

En liitykÀÀn, siksi laitoin sivusta, omalle kaivatulle tiedoksi 😘

Vierailija
2156/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minÀ olin ylÀasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillÀ. Oli tyttöjÀ, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessÀ luki "JUICY", he tykkÀsivÀt imeÀ kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. NykypÀivÀnÀ miehet kÀyvÀt Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. NÀin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.

Oma kaivattuni hÀpeÀÀ sitÀ ettÀ on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. HÀn on koko elÀmÀnsÀ juossut sitÀ pakoon. PitÀÀ edelleen itseÀÀn epÀkelpona rakkauteen sen takia. SyvimmÀt tunteet hÀn kieltÀÀ, koska luulee ettei hÀn voi olla rakastettava.

Se ettÀ ihminen ei kehity, vaan hakee mÀÀrÀaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. SinÀ, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyÀ vastaanottaa rakkautta.

Anteeksi vaan, mutta sivusta kommentoin: jos joku on terapian tarpeessa tai rakastamisessa ongelmia, niin sun kaltaisesta kannattaa pysyÀ kaukana. HyviÀ tyyppejÀ ympÀrille, ei sellaisia kuin ihminen joka kirjoittaa yllÀolevaa tekstiÀ.

Vierailija
2157/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita!

ÄlĂ€ yllytĂ€ hullua😀 (mua)

Laita vaikka sellaisin pseudonyymein, joista tunnistan. đŸ€©

Vierailija
2158/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja olihan tĂ€nĂ€ vuonna kyllĂ€ niitĂ€ hyviĂ€kin hetkiĂ€, ehkĂ€ enemmĂ€n kuin koskaan aiemmin. Ja lomia oli melkein joka kuussa, vaikka pari kivaa niistĂ€kin jĂ€i vĂ€liin leikkauksen vuoksi. Kerran kuussa lomailua riittÀÀ ensi vuoden heinĂ€kuuhun asti, jos ei mutkia matkaan tule. 

Vierailija
2159/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀÀasia, ettÀ ÀrsytetÀÀn toisiamme! Luulen, ettÀ samalla, hyvÀllÀ tavalla.

Vierailija
2160/3671 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎅 Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?

On sinÀ ja minÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ neljÀ neljÀ