Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3671)
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ laitan hesariin meidĂ€n kihlailmotuksen, sen jĂ€lkeen et voi paeta.đ
Laita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita!
ĂlĂ€ yllytĂ€ hulluađ (mua)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ei ole tĂ€nÀÀn paikalla, kaappasin sen hoiviini đ
Kiitos mussukka đ ilmoita tĂ€mĂ€ paikallisessa lehdessĂ€ vielĂ€.
En koskaan kirjoita isolla teetÀ. sivu
Kirjoitin kullalle, joka on tÀssÀ kainalossa peiton alla huilimassa ja hÀÀ vastas. Miten sinÀ tÀhÀn liityt.
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§ĄđšđŒđ«
Oonko sun palapeli? đđŒ
Mulla oli ihan hyvÀ vuosi kaikesta huolimatta, vaikka kaikenlaista mahtui matkan varrelle.
Tuli sairautta, isoja koko elÀmÀÀn vaikuttavia fyysisiÀ vammoja ja niiden myötÀ kaikenlaista negatiivista, mutta samalla selvisi, ketkÀ oikeasti vÀlittÀvÀt ja ketkÀ eivÀt. Niska siinÀ olisi mennyt poikki, jos en olisi kÀdellÀ ottanut vastaan. KÀvi siis onni onnettomuudessa.
Ja nyt asiat ovat harvinaisen selkeitÀ ja taakka miltei poissa. PitÀnee silti ostaa uusi lÀppÀri, vaihtaa sÀhköpostiosoite ja hommata uusi puhelinnumero ja luuri. Ja pienestÀkin ÀlÀhdyksestÀ on tulossa vastaisku pahantekijöiden suuntaan. Rikokset saa selvittÀÀ poliisi.
Kaipaan raukkaudentunnetta eli tavallaan sua kun sen tunteen sait herÀtettyÀ mutten mitÀÀn typeriÀ ilkeilyjÀr
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan raukkaudentunnetta eli tavallaan sua kun sen tunteen sait herÀtettyÀ mutten mitÀÀn typeriÀ ilkeilyjÀr
đ
Ei kai sua haittaa et laitan privaviestejÀ
PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§©đ§ĄđšđŒđ«
Oonko sun palapeli? đđŒ
Oot -sivusta
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(
Ai livenÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vuosi alkaa olla lopuillaan ja ÀkkiÀ on mennyt. Odotin oikeasti tÀstÀ vuodesta parempaa kuin muutamat aiemmat, mutta mitÀ vielÀ. EipÀ ole mitÀÀn erityisen iloisia asioita tapahtunut sen enempÀÀ omassa elÀmÀssÀ, suvussa kuin valtakunnallisesti tai globaalistikaan. YhtÀ alamÀkeÀ ja hiljaista nÀivettymistÀ. Kunpa saisi vielÀ kokea aidon ylitsevuotavan ilon ajan.
Sekin koittaa vielĂ€! đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T ei ole tĂ€nÀÀn paikalla, kaappasin sen hoiviini đ
Kiitos mussukka đ ilmoita tĂ€mĂ€ paikallisessa lehdessĂ€ vielĂ€.
En koskaan kirjoita isolla teetÀ. sivu
Kirjoitin kullalle, joka on tÀssÀ kainalossa peiton alla huilimassa ja hÀÀ vastas. Miten sinÀ tÀhÀn liityt.
En liitykÀÀn, siksi laitoin sivusta, omalle kaivatulle tiedoksi đ
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minÀ olin ylÀasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillÀ. Oli tyttöjÀ, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessÀ luki "JUICY", he tykkÀsivÀt imeÀ kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. NykypÀivÀnÀ miehet kÀyvÀt Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. NÀin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.
Oma kaivattuni hÀpeÀÀ sitÀ ettÀ on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. HÀn on koko elÀmÀnsÀ juossut sitÀ pakoon. PitÀÀ edelleen itseÀÀn epÀkelpona rakkauteen sen takia. SyvimmÀt tunteet hÀn kieltÀÀ, koska luulee ettei hÀn voi olla rakastettava.
Se ettÀ ihminen ei kehity, vaan hakee mÀÀrÀaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. SinÀ, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyÀ vastaanottaa rakkautta.
Anteeksi vaan, mutta sivusta kommentoin: jos joku on terapian tarpeessa tai rakastamisessa ongelmia, niin sun kaltaisesta kannattaa pysyÀ kaukana. HyviÀ tyyppejÀ ympÀrille, ei sellaisia kuin ihminen joka kirjoittaa yllÀolevaa tekstiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita!
ĂlĂ€ yllytĂ€ hulluađ (mua)
Laita vaikka sellaisin pseudonyymein, joista tunnistan. đ€©
Ja olihan tÀnÀ vuonna kyllÀ niitÀ hyviÀkin hetkiÀ, ehkÀ enemmÀn kuin koskaan aiemmin. Ja lomia oli melkein joka kuussa, vaikka pari kivaa niistÀkin jÀi vÀliin leikkauksen vuoksi. Kerran kuussa lomailua riittÀÀ ensi vuoden heinÀkuuhun asti, jos ei mutkia matkaan tule.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀasia, ettÀ ÀrsytetÀÀn toisiamme! Luulen, ettÀ samalla, hyvÀllÀ tavalla.
Vierailija kirjoitti:
đ Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?
On sinÀ ja minÀ.
Mulla meni iso osa tĂ€stĂ€ vuodesta enempi vĂ€hempi heikosti, paitsi vuoden ekat kaksi kuukautta olivat jees. Sit alamĂ€keĂ€, kunnes lokakuun alusta lĂ€htien ollut taas ihanaa đ„° Tai oikeastaan syys-lokakuun vaihteesta, ja sitten lokakuun alkupuolella tapasin uuden ihmisen.