Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3736)
Vierailija kirjoitti:
Oletus ja luuleminen on jo itelleskin huonoksi siinÀ vaiheessa, kun luulot tÀyttÀÀ kiusaamisen/kunnianloukkauksen merkistön. Voipi olla haastavat ajat edessÀ.
Kenelle puhut? Ei voi tÀyttÀÀ, koska en luule yhtÀÀn mitÀÀn. Sen sijaan tuntuu, ettÀ minusta luullaan vaikka mitÀ tÀÀllÀ. Ajan kanssa kuitenkin tajuavat ettei mitÀÀn loukkausta ole kun mitÀÀn ei tapahdu. LöydÀn ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VinkkejÀ pikkujouluihin?
Pikkumustaa pÀÀlle
Mustat björn borgit? Ookoo! Hei kiitti!
TerveisiĂ€, tapaamme pikkumiehen kanssa jatkossa joka toisella viikolla yhtenĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ ja joka toisella viikolla kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€. Super excited! đ€© TĂ€mĂ€n alkaa tuntua jo normaalilta. KesĂ€llĂ€ kuulemma apuani tarvitaan enemmĂ€n. KyllĂ€ se sittenkin voitoksi meni. Jes! Hauskaa iltaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
TerveisiĂ€, tapaamme pikkumiehen kanssa jatkossa joka toisella viikolla yhtenĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€ ja joka toisella viikolla kahtena pĂ€ivĂ€nĂ€. Super excited! đ€© TĂ€mĂ€n alkaa tuntua jo normaalilta. KesĂ€llĂ€ kuulemma apuani tarvitaan enemmĂ€n. KyllĂ€ se sittenkin voitoksi meni. Jes! Hauskaa iltaa kaikille.
Hups, tÀmÀhÀn alkaa tuntua jo normaalilta.
Huumorilla vÀhÀsen. MitenkÀs muutenkaan.
Tossa teille köyhille vÀhÀn musiikkia.
Olet Maija rakkain maailmassa Ă€idin jĂ€lkeen. Se on paljon. Ensi viikkoon toiseksi rakkaimpani! ! đđđ
Tossa vielÀ yksi.
Nyt hyvÀÀ viikonloppua kaikille tasapuolisesti.
Kiva kun kÀvit. Olet nÀtti ja kiva.
Vierailija kirjoitti:
Jos menisit kaivatullesi kylÀÀn, mitÀ toivoisit ettÀ tapahtuu?
MÀ ainakin haluisin kuulla kaivatun puolen tÀstÀ tarinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoo viime nĂ€kemisestĂ€,ikĂ€vĂ€ on... suunnaton ikĂ€vĂ€.đ„
Palataan asiaan kun on kulunut kolme vuotta tai enemmÀn. Lopeta tyhjÀstÀ valittaminen.
TyhjĂ€stĂ€ valittaminen.đKyse on nyt viime nĂ€kemisestĂ€ .HĂ€nelleđ ja kivaa lauantai iltaa đ€
MitÀs tÀllÀ hetkellÀ seuraatte eniten somessa? MikÀ kiinnostaa porukoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menisit kaivatullesi kylÀÀn, mitÀ toivoisit ettÀ tapahtuu?
MÀ ainakin haluisin kuulla kaivatun puolen tÀstÀ tarinasta.
100 % sama. Tuntuu, ettÀ pÀÀ hajoaa tÀtÀ miettiessÀ. SelviÀÀköhÀn totuus koskaan ja kertoisiko hÀn edes totuutta? (sivusta, naiselta joka kaipaa miestÀ)
Jos hÀn tulisi ovelleni keskustelisin varmaan ensin tÀstÀ ketjusta. MikÀ on totta mikÀ ei. MitÀ luuloja on kehittynyt. nn
LöydĂ€n vielĂ€ hyvĂ€n miehen, joka rakastaa ja jumaloi minua juuri tĂ€llaisena kuin olen. Kaikki tapahtuu ilman paineita ja kiusaamista đđŒ
Vierailija kirjoitti:
LÀhtÀ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tÀnne tÀmÀ!!!
Vierailija kirjoitti:
LöydĂ€n vielĂ€ hyvĂ€n miehen, joka rakastaa ja jumaloi minua juuri tĂ€llaisena kuin olen. Kaikki tapahtuu ilman paineita ja kiusaamista đđŒ
LöydÀn vielÀ hyvÀn miehen selkÀrangalla, joka ei yritÀ tehdÀ minua epÀvarmaksi tai paineistaa suuntaan tai toiseen lirkuttelemalla toiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LÀhtÀ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tÀnne tÀmÀ!!!
ĂlĂ€pĂ€s nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllĂ€, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elĂ€mĂ€stĂ€.
NiinhÀn se on ja aloitteeni ei vaan "pure" !