Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
2121/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana T. rakas.

Vierailija
2122/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luulen ettÀ meidÀn rakkaus olisi hyvÀÀ. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.

Vierailija
2124/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

J 💙 S

Vierailija
2125/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€in kaivatusta unen ennen kuin hĂ€irintĂ€ alkoi, ja jo silloin tiesin, ettĂ€ kaikki on jo tavallaan ohi. Surua en tuntenut, unen perusteella ja unessa tunsin ehkĂ€ jotain haikeutta ihmisten elĂ€mĂ€stĂ€, valinnoista ja ajankulusta. HyvĂ€ nĂ€in, jos unetkin ovat menneet eteenpĂ€in positiiviseen suuntaan. 

Uneeni uskoen en haluaisi vahingoittaa ketÀÀn enempÀÀ lĂ€snĂ€olollani, siihen riittÀÀ ihan elĂ€mĂ€ ja itse kunkin omat valinnat. Aika monet asiat ovat jatkossakin herran huomassa. 

Vierailija
2126/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettÀ meidÀn rakkaus olisi hyvÀÀ. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.

MitĂ€ tarkoittaa  seikkaileva luonne? Sivusta.

Vierailija
2127/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄlkÀÀs nyt masentuko hyvĂ€t ihmiset. Kaikki vielĂ€ jĂ€rjestyy.

Miten ihmeessÀ auttaisin teitÀ parhaiten? Tietenkin vain teitÀ jotka apua tarvitsette ja otatte sitÀ vastaan.

On hyvÀ ettÀ emme kaikki ole avun tarpeessa, ainakaan samaan aikaan koskaan.

Joku jĂ€rjestelee viisaasti asioita. 

Vierailija
2128/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ minÀ osaan asettua aloillenikin.

Etenkin jos vÀhÀn...

Vierailija
2129/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀs tÀllÀ hetkellÀ seuraatte eniten somessa? MikÀ kiinnostaa porukoita?

LĂ€htĂ€ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tĂ€nne tĂ€mĂ€!!! 

ÄlĂ€pĂ€s nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllĂ€, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elĂ€mĂ€stĂ€

Some,some ja some ei kiinnosta  pĂ€tkĂ€n  vertaa.

Vierailija
2130/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.

Vierailija
2131/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ mietin, et millaisen viestin laittaisin kaipaamalleni naiselle, kun oikeesti en osaa muuta kirjoittaa kuin toivottaa hyvÀÀ yötÀ ja huomenta.

Vierailija
2132/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se eilinen hame sopii sulle erittÀin hyvin :)

Vierailija
2133/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.

No jaa toi riippuu varmaan ihmisistĂ€, ei kaikki kaipaa mitÀÀn todistelua vaan normaalia tutustumista ja olemista vain. 

Mutta siitĂ€ olen kyllĂ€ jĂ€rkyttynyt kun vĂ€lillĂ€ jotkut naiset on puhuneet, ettĂ€ eivĂ€t enÀÀ aio panostaa miehiin! Niinku ettĂ€ ovatko oikeasti alkaneet panostamaan johonkin uusiin miehiin heti? Et joo ei noin.. tollaset saa helposti vaan jotain passiivisia vĂ€tyksiĂ€ ja epĂ€maskuliinisia laiskajaakkoja, joista ne sit valittaa muille naisille.. 

Vierailija
2134/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀs tÀllÀ hetkellÀ seuraatte eniten somessa? MikÀ kiinnostaa porukoita?

LĂ€htĂ€ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tĂ€nne tĂ€mĂ€!!! 

ÄlĂ€pĂ€s nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllĂ€, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elĂ€mĂ€stĂ€

Some,some ja some ei kiinnosta  pĂ€tkĂ€n  vertaa.

Olet vain yksi muiden joukossa. Kiitos mielipiteesi jakamisesta, se tuli perille.

Vierailija
2135/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.

MistÀ tiedÀt, ettÀ hÀn kÀy tÀÀllÀ?

Vierailija
2136/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🎅 Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?

Vierailija
2137/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀ tiedÀt, ettÀ hÀn kÀy tÀÀllÀ?

Ei kalastelijakukkoa iltapalaksi

Vierailija
2138/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vuosi alkaa olla lopuillaan ja ÀkkiÀ on mennyt. Odotin oikeasti tÀstÀ vuodesta parempaa kuin muutamat aiemmat, mutta mitÀ vielÀ. EipÀ ole mitÀÀn erityisen iloisia asioita tapahtunut sen enempÀÀ omassa elÀmÀssÀ, suvussa kuin valtakunnallisesti tai globaalistikaan. YhtÀ alamÀkeÀ ja hiljaista nÀivettymistÀ. Kunpa saisi vielÀ kokea aidon ylitsevuotavan ilon ajan.

Vierailija
2139/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EihÀn tÀssÀ ketjussa kukaan noudata sÀÀntöjÀ. Kirjoittakaa rauhassa mitÀ ikinÀ halajatte.

Vierailija
2140/28822 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎅 Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?

Joulumuoria jos sais hiukan

TonttuTomera

Ketju on lukittu.