Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Luulen ettÀ meidÀn rakkaus olisi hyvÀÀ. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.
Vierailija kirjoitti:
NÀin kaivatusta unen ennen kuin hÀirintÀ alkoi, ja jo silloin tiesin, ettÀ kaikki on jo tavallaan ohi. Surua en tuntenut, unen perusteella ja unessa tunsin ehkÀ jotain haikeutta ihmisten elÀmÀstÀ, valinnoista ja ajankulusta. HyvÀ nÀin, jos unetkin ovat menneet eteenpÀin positiiviseen suuntaan.
Uneeni uskoen en haluaisi vahingoittaa ketÀÀn enempÀÀ lÀsnÀolollani, siihen riittÀÀ ihan elÀmÀ ja itse kunkin omat valinnat. Aika monet asiat ovat jatkossakin herran huomassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettÀ meidÀn rakkaus olisi hyvÀÀ. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.
MitÀ tarkoittaa seikkaileva luonne? Sivusta.
ĂlkÀÀs nyt masentuko hyvĂ€t ihmiset. Kaikki vielĂ€ jĂ€rjestyy.
Miten ihmeessÀ auttaisin teitÀ parhaiten? Tietenkin vain teitÀ jotka apua tarvitsette ja otatte sitÀ vastaan.
On hyvÀ ettÀ emme kaikki ole avun tarpeessa, ainakaan samaan aikaan koskaan.
Joku jÀrjestelee viisaasti asioita.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ minÀ osaan asettua aloillenikin.
Etenkin jos vÀhÀn...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀs tÀllÀ hetkellÀ seuraatte eniten somessa? MikÀ kiinnostaa porukoita?
LÀhtÀ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tÀnne tÀmÀ!!!
ĂlĂ€pĂ€s nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllĂ€, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elĂ€mĂ€stĂ€
Some,some ja some ei kiinnosta pÀtkÀn vertaa.
En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.
MÀ mietin, et millaisen viestin laittaisin kaipaamalleni naiselle, kun oikeesti en osaa muuta kirjoittaa kuin toivottaa hyvÀÀ yötÀ ja huomenta.
Se eilinen hame sopii sulle erittÀin hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.
No jaa toi riippuu varmaan ihmisistÀ, ei kaikki kaipaa mitÀÀn todistelua vaan normaalia tutustumista ja olemista vain.
Mutta siitÀ olen kyllÀ jÀrkyttynyt kun vÀlillÀ jotkut naiset on puhuneet, ettÀ eivÀt enÀÀ aio panostaa miehiin! Niinku ettÀ ovatko oikeasti alkaneet panostamaan johonkin uusiin miehiin heti? Et joo ei noin.. tollaset saa helposti vaan jotain passiivisia vÀtyksiÀ ja epÀmaskuliinisia laiskajaakkoja, joista ne sit valittaa muille naisille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀs tÀllÀ hetkellÀ seuraatte eniten somessa? MikÀ kiinnostaa porukoita?
LÀhtÀ terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tÀnne tÀmÀ!!!
ĂlĂ€pĂ€s nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllĂ€, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elĂ€mĂ€stĂ€
Some,some ja some ei kiinnosta pÀtkÀn vertaa.
Olet vain yksi muiden joukossa. Kiitos mielipiteesi jakamisesta, se tuli perille.
Vierailija kirjoitti:
En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.
MistÀ tiedÀt, ettÀ hÀn kÀy tÀÀllÀ?
đ Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tiedÀt, ettÀ hÀn kÀy tÀÀllÀ?
Ei kalastelijakukkoa iltapalaksi
Vuosi alkaa olla lopuillaan ja ÀkkiÀ on mennyt. Odotin oikeasti tÀstÀ vuodesta parempaa kuin muutamat aiemmat, mutta mitÀ vielÀ. EipÀ ole mitÀÀn erityisen iloisia asioita tapahtunut sen enempÀÀ omassa elÀmÀssÀ, suvussa kuin valtakunnallisesti tai globaalistikaan. YhtÀ alamÀkeÀ ja hiljaista nÀivettymistÀ. Kunpa saisi vielÀ kokea aidon ylitsevuotavan ilon ajan.
EihÀn tÀssÀ ketjussa kukaan noudata sÀÀntöjÀ. Kirjoittakaa rauhassa mitÀ ikinÀ halajatte.
Vierailija kirjoitti:
đ Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?
Joulumuoria jos sais hiukan
TonttuTomera
Ihana T. rakas.