Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (3736)
Luulen että meidän rakkaus olisi hyvää. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittää saada naisen sitoutumaan, ei toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Näin kaivatusta unen ennen kuin häirintä alkoi, ja jo silloin tiesin, että kaikki on jo tavallaan ohi. Surua en tuntenut, unen perusteella ja unessa tunsin ehkä jotain haikeutta ihmisten elämästä, valinnoista ja ajankulusta. Hyvä näin, jos unetkin ovat menneet eteenpäin positiiviseen suuntaan.
Uneeni uskoen en haluaisi vahingoittaa ketään enempää läsnäolollani, siihen riittää ihan elämä ja itse kunkin omat valinnat. Aika monet asiat ovat jatkossakin herran huomassa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että meidän rakkaus olisi hyvää. Ainoa este onkin ollut rakkauteni toiseen ja sinun myös. Pelottaa myös seikkaileva luonteesi mutta silti olen harkinnut sinua.
Mitä tarkoittaa seikkaileva luonne? Sivusta.
Älkääs nyt masentuko hyvät ihmiset. Kaikki vielä järjestyy.
Miten ihmeessä auttaisin teitä parhaiten? Tietenkin vain teitä jotka apua tarvitsette ja otatte sitä vastaan.
On hyvä että emme kaikki ole avun tarpeessa, ainakaan samaan aikaan koskaan.
Joku järjestelee viisaasti asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä osaan asettua aloillenikin.
Etenkin jos vähän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tällä hetkellä seuraatte eniten somessa? Mikä kiinnostaa porukoita?
Lähtä terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tänne tämä!!!
Äläpäs nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllä, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elämästä
Some,some ja some ei kiinnosta pätkän vertaa.
En voi jatkaa tätä enää. Kyllä, hän käy täällä, mutta keskustelen itse täysin tuntemattomien kanssa.
Mä mietin, et millaisen viestin laittaisin kaipaamalleni naiselle, kun oikeesti en osaa muuta kirjoittaa kuin toivottaa hyvää yötä ja huomenta.
Se eilinen hame sopii sulle erittäin hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittää saada naisen sitoutumaan, ei toisinpäin.
No jaa toi riippuu varmaan ihmisistä, ei kaikki kaipaa mitään todistelua vaan normaalia tutustumista ja olemista vain.
Mutta siitä olen kyllä järkyttynyt kun välillä jotkut naiset on puhuneet, että eivät enää aio panostaa miehiin! Niinku että ovatko oikeasti alkaneet panostamaan johonkin uusiin miehiin heti? Et joo ei noin.. tollaset saa helposti vaan jotain passiivisia vätyksiä ja epämaskuliinisia laiskajaakkoja, joista ne sit valittaa muille naisille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tällä hetkellä seuraatte eniten somessa? Mikä kiinnostaa porukoita?
Lähtä terveiset kaipaamallesi,ei kuulu tänne tämä!!!
Äläpäs nyt komentele minua. Kannattaa lopettaa jo se roikkuminen. Terveiset yllä, tapaamisia rakkaan kanssa ja köyhille musiikkia elämästä
Some,some ja some ei kiinnosta pätkän vertaa.
Olet vain yksi muiden joukossa. Kiitos mielipiteesi jakamisesta, se tuli perille.
Vierailija kirjoitti:
En voi jatkaa tätä enää. Kyllä, hän käy täällä, mutta keskustelen itse täysin tuntemattomien kanssa.
Mistä tiedät, että hän käy täällä?
🎅 Onkos täällä kilttejä pösilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän käy täällä?
Ei kalastelijakukkoa iltapalaksi
Vuosi alkaa olla lopuillaan ja äkkiä on mennyt. Odotin oikeasti tästä vuodesta parempaa kuin muutamat aiemmat, mutta mitä vielä. Eipä ole mitään erityisen iloisia asioita tapahtunut sen enempää omassa elämässä, suvussa kuin valtakunnallisesti tai globaalistikaan. Yhtä alamäkeä ja hiljaista näivettymistä. Kunpa saisi vielä kokea aidon ylitsevuotavan ilon ajan.
Eihän tässä ketjussa kukaan noudata sääntöjä. Kirjoittakaa rauhassa mitä ikinä halajatte.
Vierailija kirjoitti:
🎅 Onkos täällä kilttejä pösilöitä?
Joulumuoria jos sais hiukan
TonttuTomera
Ihana T. rakas.