Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (3664)

Vierailija
2161/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sua haittaa et laitan privaviestejä

Olen odottanut aika monta vuotta, joten ei haittaisi.

Vierailija
2162/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että ärsytän sua huonolla tavalla kun sä ärsytät mua hyvällä tavalla. :(

Pääasia, että ärsytetään toisiamme! Luulen, että samalla, hyvällä tavalla.

Valitettavasti kun en näe häntä livenä niin tämä ei ole todellista ja jos on, on erittäin vaikea tietää mitä hän kokee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mun kavereita.

Olen kertonut että jo syntyessäni näytin alienilta ja olen aina tiennyt että jokin tässä elämässä mättää ja on mennyt pieleen.

Hatustani kerrotaan että tärkeä oravanpyörässäelämäni olikin illuusio ja pelkkä vitsi.

Miksi tämä naurattaa ja onko se hyvä asia?

Kuuntele tämä kappale!!

Vierailija
2164/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muokkaus taas?

oravanpyörässäelämäni = oravanpyöräelämäni

Vierailija
2165/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää haluaisi sinua jokapuolelleni.

Vierailija
2166/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hali ja pusu..

Vierailija
2167/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin yläasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillä. Oli tyttöjä, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessä luki "JUICY", he tykkäsivät imeä kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. Nykypäivänä miehet käyvät Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. Näin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.

Oma kaivattuni häpeää sitä että on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. Hän on koko elämänsä juossut sitä pakoon. Pitää edelleen itseään epäkelpona rakkauteen sen takia. Syvimmät tunteet hän kieltää, koska luulee ettei hän voi olla rakastettava.

Se että ihminen ei kehity, vaan hakee määräaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. Sinä, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyä vastaanottaa rakkautta.

Anteeksi va

Mitä sää ny yrität?? En pysty jos minäkään en pystyny 

Vierailija
2168/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää haluaisi sinua jokapuolelleni.

Mihin joka puolelle?

Vierailija
2169/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin yläasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillä. Oli tyttöjä, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessä luki "JUICY", he tykkäsivät imeä kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. Nykypäivänä miehet käyvät Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. Näin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.

Oma kaivattuni häpeää sitä että on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. Hän on koko elämänsä juossut sitä pakoon. Pitää edelleen itseään epäkelpona rakkauteen sen takia. Syvimmät tunteet hän kieltää, koska luulee ettei hän voi olla rakastettava.

Se että ihminen ei kehity, vaan hakee määräaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. Sinä, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyä vastaano

Siis et pysty 

Sorry puhelin

Vierailija
2170/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että ärsytän sua huonolla tavalla kun sä ärsytät mua hyvällä tavalla. :(

Valitettavasti kun en näe häntä livenä niin tämä ei ole todellista ja jos on, on erittäin vaikea tietää mitä hän kokee.

Otetaanko selvää? Jokin sama ele, joista tiedetään? 

Vierailija
2171/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ihminen ei kehity, vaan hakee määräaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. Sinä, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyä vastaanottaa rakkautta.

Saispa joukkonussua

Vierailija
2172/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla kiva ja huomaamaton, pysyä poissa jaloista ja toivottavasti myös mielestä. Jotenkin aavistelen ettei se riitä. En haluaisi sitä viimeistä ratkaisua.

Vierailija
2173/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat riippuvuutta. Tarve olisi päivittäin.

Vierailija
2174/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎅 Onkos täällä kilttejä pösilöitä?

Ainakin jouluun asti yritän vielä kiltteillä, sitten villeennyn.

Vierailija
2175/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanko selvää? Jokin sama ele, joista tiedetään? 

Tää ois hauska. Sivusta.

Vierailija
2176/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi jatkaa tätä enää. Kyllä, hän käy täällä, mutta keskustelen itse täysin tuntemattomien kanssa.

Äläs ny ,tuttuja tässä ollaan.

Vierailija
2177/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa ketju, ja parahin (ex-)kaivattu. Kolme viikkoa olen pysynyt täältä pois. Ilmeisesti olen oikeastikin pääsemässä eroon hurjasta kaipauksesta. Kiellettyä hedelmää kohtaan ei ollut koskaan aikomus kurottaa, mutta sinne ne käteni vain ajautuivat. Onneksi en ehtinyt maistaa. Aika ja näkemättömyys tullut väliimme. Helminauhassani ikuinen helmi olet, anyway. Ww

Vierailija
2178/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä.

Milloin mahdollisesti?

Vierailija
2179/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle.

Kalle

Vierailija
2180/3664 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutat riippuvuutta. Tarve olisi päivittäin.

Olen myös vahvasti riippuvainen, miten tässä vielä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi