Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(
PÀÀasia, ettÀ ÀrsytetÀÀn toisiamme! Luulen, ettÀ samalla, hyvÀllÀ tavalla.
Valitettavasti kun en nÀe hÀntÀ livenÀ niin tÀmÀ ei ole todellista ja jos on, on erittÀin vaikea tietÀÀ mitÀ hÀn kokee.
Jaahas, mun kavereita.
Olen kertonut ettÀ jo syntyessÀni nÀytin alienilta ja olen aina tiennyt ettÀ jokin tÀssÀ elÀmÀssÀ mÀttÀÀ ja on mennyt pieleen.
Hatustani kerrotaan ettÀ tÀrkeÀ oravanpyörÀssÀelÀmÀni olikin illuusio ja pelkkÀ vitsi.
Miksi tÀmÀ naurattaa ja onko se hyvÀ asia?
Kuuntele tÀmÀ kappale!!
MikÀ muokkaus taas?
oravanpyörÀssÀelÀmÀni = oravanpyörÀelÀmÀni
En enÀÀ haluaisi sinua jokapuolelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minÀ olin ylÀasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillÀ. Oli tyttöjÀ, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessÀ luki "JUICY", he tykkÀsivÀt imeÀ kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. NykypÀivÀnÀ miehet kÀyvÀt Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. NÀin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.
Oma kaivattuni hÀpeÀÀ sitÀ ettÀ on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. HÀn on koko elÀmÀnsÀ juossut sitÀ pakoon. PitÀÀ edelleen itseÀÀn epÀkelpona rakkauteen sen takia. SyvimmÀt tunteet hÀn kieltÀÀ, koska luulee ettei hÀn voi olla rakastettava.
Se ettÀ ihminen ei kehity, vaan hakee mÀÀrÀaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. SinÀ, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyÀ vastaanottaa rakkautta.
Anteeksi va
MitÀ sÀÀ ny yritÀt?? En pysty jos minÀkÀÀn en pystyny
Vierailija kirjoitti:
En enÀÀ haluaisi sinua jokapuolelleni.
Mihin joka puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minÀ olin ylÀasteella puhuttiin huo*ista. Asioista niiden oikeilla nimillÀ. Oli tyttöjÀ, joilla oli siniset collegehousut, joiden perseessÀ luki "JUICY", he tykkÀsivÀt imeÀ kuivaksi mahdollisimman monta poikaa. NykypÀivÀnÀ miehet kÀyvÀt Reperbahnilla panemassa avoidantteja ja emotionally unavailabseja. NÀin se maailma muuttuu ja termistö kehittyy.
Oma kaivattuni hÀpeÀÀ sitÀ ettÀ on joukkonussuttelun takia ollut kaavinnassa 13 vuotiaana. HÀn on koko elÀmÀnsÀ juossut sitÀ pakoon. PitÀÀ edelleen itseÀÀn epÀkelpona rakkauteen sen takia. SyvimmÀt tunteet hÀn kieltÀÀ, koska luulee ettei hÀn voi olla rakastettava.
Se ettÀ ihminen ei kehity, vaan hakee mÀÀrÀaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. SinÀ, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyÀ vastaano
Siis et pysty
Sorry puhelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ ÀrsytÀn sua huonolla tavalla kun sÀ ÀrsytÀt mua hyvÀllÀ tavalla. :(
Valitettavasti kun en nÀe hÀntÀ livenÀ niin tÀmÀ ei ole todellista ja jos on, on erittÀin vaikea tietÀÀ mitÀ hÀn kokee.
Otetaanko selvÀÀ? Jokin sama ele, joista tiedetÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Se ettÀ ihminen ei kehity, vaan hakee mÀÀrÀaikaista seksiseuraa paetakseen tunteitaan on sairasta. SinÀ, kaivattuni, kaipaat terapiaa tai kykyÀ vastaanottaa rakkautta.
Saispa joukkonussua
YritÀn olla kiva ja huomaamaton, pysyÀ poissa jaloista ja toivottavasti myös mielestÀ. Jotenkin aavistelen ettei se riitÀ. En haluaisi sitÀ viimeistÀ ratkaisua.
Aiheutat riippuvuutta. Tarve olisi pÀivittÀin.
Vierailija kirjoitti:
đ Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?
Ainakin jouluun asti yritÀn vielÀ kiltteillÀ, sitten villeennyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko selvÀÀ? Jokin sama ele, joista tiedetÀÀn?
TÀÀ ois hauska. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.
ĂlĂ€s ny ,tuttuja tĂ€ssĂ€ ollaan.
Iltaa ketju, ja parahin (ex-)kaivattu. Kolme viikkoa olen pysynyt tÀÀltÀ pois. Ilmeisesti olen oikeastikin pÀÀsemÀssÀ eroon hurjasta kaipauksesta. KiellettyÀ hedelmÀÀ kohtaan ei ollut koskaan aikomus kurottaa, mutta sinne ne kÀteni vain ajautuivat. Onneksi en ehtinyt maistaa. Aika ja nÀkemÀttömyys tullut vÀliimme. Helminauhassani ikuinen helmi olet, anyway. Ww
Vierailija kirjoitti:
Haluan nÀhdÀ.
Milloin mahdollisesti?
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Aiheutat riippuvuutta. Tarve olisi pÀivittÀin.
Olen myös vahvasti riippuvainen, miten tÀssÀ vielÀ kÀy.
Olen odottanut aika monta vuotta, joten ei haittaisi.