Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ laitan hesariin meidĂ€n kihlailmotuksen, sen jĂ€lkeen et voi paeta.đ
En lue hesaria kun kaikki maksumuurin takana.
Tilaan hĂ€nelle Hesarin sitĂ€ ennen painettuna.đ
Kiitti, tulee kyllÀ luettua. Vanhaa koulukuntaa edustan.
Vierailija kirjoitti:
VinkkejÀ pikkujouluihin?
Ne meni jo.
Vierailija kirjoitti:
VinkkejÀ pikkujouluihin?
Sanot miehelle ettÀ sait mustelmia kaulaan kun olit kÀvelemÀssÀ bussipysÀkiltÀ kotiin ja teinilauma alkoi riehumaan kuulapyssyjen kanssa.
Ylianalysointi, epĂ€toivo, luovutusmentaliteetti, itsesuojelu, katastrofiajattelu đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletus ja luuleminen on jo itelleskin huonoksi siinÀ vaiheessa, kun luulot tÀyttÀÀ kiusaamisen/kunnianloukkauksen merkistön. Voipi olla haastavat ajat edessÀ.
Luulot on pÀÀssÀ joten mahdotonta skenaariota kuvailet kyllÀ nyt. Höpöttely on toinen asia tietysti mutta valitettavasti siltÀkin suojautuu pitkÀlti jos sanoo mitÀ on kuullut tai miettii onkohan jokin siten, enemmin kuin ettÀ vÀittÀÀ sen olevan.
Onhan tuokin "höpöttely" lisÀÀmÀÀn vettÀ myllyyn, ja ihmisten luonteen omaisesti negatiivisella tavalla.
Ei se auta.. mutta vastasin vÀitteeseen siitÀ ettÀ noista saisi jotain oikaisuja aikaiseksi. EipÀ oikein. Parempi ratkoa eri tavalla. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hemmetin tÀti-ihmiset!!
Teini-ikÀinen pikkusiskoni mietti ÀÀneen, ettÀ minÀ (tÀmÀn viestin kirjoittaja siis) olen niin kummallinen, kun toisaalta olen tosi nuorekas ja toisaalta sit kumminkin boomeri.
Vastasin, ettÀ en ole vielÀ sen ikÀinen jotta voisin olla nuorekas, mutta boomerin hyvÀksyn, sillÀ jokainen vÀhÀnkÀÀn fiksu mun ikÀinen on vÀhÀn boomeri!
ok, olet varmaan nuorempi kuin minÀ. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositelkaa hyviÀ romanttisia leffoja kaipaukseen
MÀ en halua mitÀÀn fantasiaa vaan oikeeta rakkautta
Sama. Olen rakastunut varattuun.
MinÀ myös. Miten tÀstÀ pÀÀsee eroon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinosta rakkaus ratkaisee
Vierailija kirjoitti:
Piipunrassia sanotaan myös askartelupunokseksi.
Onko sanaristikot tuttu juttu?
Jos menisit kaivatullesi kylÀÀn, mitÀ toivoisit ettÀ tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uni oli niin vahva etten pystykÀÀn luovuttamaan. Miten mieli tuottaa tuollaista sontaa?
En oikein tiedÀ mitÀ tÀhÀn vastaisi. Kommenttisi kielii tiedon janosta mutta myös totuuden kieltÀmisestÀ. LisÀksi ihmettelen miksi tuot asian esille ja ihmettelet mielesi tuotoksia joita nimitÀt sonnaksi. Kaiken kukkuraksi sanoisin kuitenkin ettei sellaista paskaa missÀ ei voisi olla jotakin asiaakin, nyt kun kuitenkin puhutaan ihmisestÀ ja ihmisen elÀmÀstÀ. Unet voivat olla vain toki unia mutta emme nÀe niitÀ koskaan syyttÀ. Kompleksisinta asiassa lienee kuitenkin se ettÀ aina emme saa asioille selityksiÀ eikÀ niitÀ aina kannata edes vÀkisin keksiÀ. Joskus unet saattavat meitÀ eteenpÀin joihinkin asioihin mutta emme aina ymmÀrrÀ sitÀkÀÀn itse. Voimme ajatella paljon ja hakea vastauksia, tietoakin mutta niin ÀlykkÀÀsti meidÀt on suunniteltu ettÀ mitÀÀn emme saa tietÀÀ mitÀ
Minun on pakko kieltÀÀ totuus kun kaipauksen kohde ei halua minua. Haluan itsekin lopettaa. Tuntui murskaavalta nÀhdÀ se uni, uskoa siihen 100% sen aikana ja herÀtÀ. Onneksi en muista nÀhneeni nÀitÀ paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoo viime nĂ€kemisestĂ€,ikĂ€vĂ€ on... suunnaton ikĂ€vĂ€.đ„
Palataan asiaan kun on kulunut kolme vuotta tai enemmÀn. Lopeta tyhjÀstÀ valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hemmetin tÀti-ihmiset!!
MitĂ€ mĂ€ nyt taas tein? đ€
Et mitÀÀn. Oon vaan sekasin.
Vierailija kirjoitti:
VinkkejÀ pikkujouluihin?
JÀtÀ vÀliin.
Me ei nÀhdÀ enÀÀ koskaan. Tai emme me ole me. Mutta kuitenkin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitÀ pÀÀse.
Kolme viikkoo viime nĂ€kemisestĂ€,ikĂ€vĂ€ on... suunnaton ikĂ€vĂ€.đ„