Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te naiset jaksatte miehiänne?

Vierailija
06.12.2025 |

Oon aivan loppu omaani. Ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä ja kokoajan tajuan enemmän ja enemmän asioita jotka ovat pielessä.

Mies ei esim koskaan ole vienyt treffeille, eikä järjestä muutenkaan mitään kivaa tekemistä.

Riitatilanteissa alkaa joko vittuilla tai sitten on hiljaa. Ihan jos otan jonkun minkä tahansa asian esille joka mielestäni pielessä.

On tosi sotkuinen. Ei oma-aloitteisesti ole varmaan koskaan vaihtanut lakanoita. Saattaa iltaisin jättää kaikki keittiöiden tasot pyyhkimättä ja likaiset iltapala-astiat pöydälle. Jos tästä sanon niin alkaa selitellä ja saattaa suuttua, ei ainakaan kuuntele.

Hoitaa raha-asiansa huonosti. Olen aina ollut se kenellä enemmän rahaa. Nytkin mies vaihtoi työpaikkaansa eikä tajunnut vaihtaa veroprosenttiaan, joten viimeiset kolme kuukautta on maksanut 40% veroja eikä tietenkään ole varaa mihinkään, olettaa vaan että minulla on ja maksan perheen menot.

Tukeutuu minuun kaikissa asioissa. Jos vaikka laittaa ruokaa niin pyytää minua tuomaan astioita hänelle, tai ojentamaan tavaroita vaikka itse olisi lähellä. Jos alkaa laittaa lasta nukkumaan, niin jos lapsi ei heti ole halukas lähtemään niin inttää minulle että enkö minä aio tehdä mitään asialle. 

Onko ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatikaa naiset parempaa.

Ap, oot antanut miesvauvalle liekaa 15 vuotta liian pitkään. 

Vierailija
42/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa jo tänään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi arvelet yhä useamman naisen viihtyvän sinkkuna?

Miksi yhä useampi mies pillittää täällä naisettomuuttaan?

Mietipä hetki.

Vierailija
44/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies saanut pildeä milloin viimeksi? Jos nainen sooloilee kotona dildon ja sormiensa kanssa ja mies joutuu vetämään käteen, niin peli on menetetty.

Vierailija
45/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on laiska tekemään kotitöitä, mutta en itsekään viitsi nipottaa, siivoan silloin kuin huvittaa. Mies on ihan helkutin hauska, tykkää hotellilomista ja ulkona syömisestä, raha-asiat toimii ja meillä on yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia. Näillä mennään.

Vierailija
46/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies saanut pildeä milloin viimeksi? Jos nainen sooloilee kotona dildon ja sormiensa kanssa ja mies joutuu vetämään käteen, niin peli on menetetty.

Peli on menetetty ennen sitä. Naisella on varmasti syy miksi ei halua olla intiimi miehensä kanssa. Oisko epähygieeninen? Lapsellinen? Tyhmä? Ilkeä?

Vierailija
47/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palkkanen ukko kun veroprosentti 40 prossaa.   Kun hän vaihtoi työpaikkaa niin ei vuositulot ja verot nollaannu.  Lisäksi kun hänelle on maksettu lopputili niin kertyneistä lomapäivistä on varmaan tullut joku summa minkä myötä veroprosenttia pitäisi nostaa ennemmin kuin laskea

Vierailija
48/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki erot johtuu siitä, että nainen ei jaksa katsella miestään. Mies sitten etsii äkkiä uuden kun ei osaa olla yksin. Sivusta seuraajat luulee, että mies löysi uuden ja ero johtuu siitä. Niin löysikin mutta vasta kun oma rakas vaimo oli jättänyt hänet.

Olet todella tyhmä ihminen. Kaikki erot ei todellakaan johdu tuosta syystä. Koita nyt jo stna tajuta, että myös miehet ottaa avioeroja!

Lähes kaikki erot on naisten aloitteesta.

Vierailija
49/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa

Vierailija
50/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Itse valitsit.

Vierailija
51/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kohta kuukauden käynyt yksinään kaupassa.

Kirjoitan listan. Pyydän monipuolisesti  kasviksia.

Saan 5 kilo perunoita,  2 kilo omenoita, kilon sipuleita.

Seuraava viikko. Lista: hedelmiä ja kasviksia. Väreillä, sanoilla. Saan taas 2kg perunoita, 2 kilo omenoita. Pyysin kaalia sain keräsalaatin. Pyysin punajuuren sain retiisin.

Kolmas viikko. Lista ihan mitä vaan paitsi perunoita ja omenoita. Silti tuli kilo omppuja. 

Ja kamala määrä eineksiä, sokeroituja juguja.

Ja kyllä olen vastannut vuosia terveyspuolesta.

Vierailija
52/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
53/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä palkkanen ukko kun veroprosentti 40 prossaa.   Kun hän vaihtoi työpaikkaa niin ei vuositulot ja verot nollaannu.  Lisäksi kun hänelle on maksettu lopputili niin kertyneistä lomapäivistä on varmaan tullut joku summa minkä myötä veroprosenttia pitäisi nostaa ennemmin kuin laskea

Kuka tahansa joutuu maksamaan 40% veroja jos alkuvuoden maksaa aivan liian pientä prosenttia. Vaikka tulot olisi 20 000 vuodessa

Vierailija
54/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Minä olen katsellut miestäni vasta vähän yli 30v eikä kyllästytä yhtään. Onneksi emme pidä riitelystä, joten ratkomme erimielisyydet ihan keskustelemalla.

Pyrimme auttamaan toisiamme, mutta kyllä meilläkin on välillä murut jääneet pöydälle kun kumpikaan ei ole vain jaksanut/viitsinyt/ehtinyt.

Lapset on kasvatettu aikuisiksi, mutta kumpikin osallistui heidän hoitoonsa. Jos miehesi on lisälapsi muiden joukossa niin kannattaa ongelma ottaa ihan rauhallisesti puheeksi.

Jos teillä ei ole yhteiset rahat niin lainaa miehellesi rahaa, jonka perit takaisin tilipäivinä. Kannattaa avata ainakin yhteinen taloustili, johon laitatte enemmän kuin kuukaudessa kuluu, jotta sinne jää aina hiukan ylimääräistä.

Vierailija
55/55 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteinen suomalainen mies ja tällaisia piisaa.