Miten te naiset jaksatte miehiänne?
Oon aivan loppu omaani. Ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä ja kokoajan tajuan enemmän ja enemmän asioita jotka ovat pielessä.
Mies ei esim koskaan ole vienyt treffeille, eikä järjestä muutenkaan mitään kivaa tekemistä.
Riitatilanteissa alkaa joko vittuilla tai sitten on hiljaa. Ihan jos otan jonkun minkä tahansa asian esille joka mielestäni pielessä.
On tosi sotkuinen. Ei oma-aloitteisesti ole varmaan koskaan vaihtanut lakanoita. Saattaa iltaisin jättää kaikki keittiöiden tasot pyyhkimättä ja likaiset iltapala-astiat pöydälle. Jos tästä sanon niin alkaa selitellä ja saattaa suuttua, ei ainakaan kuuntele.
Hoitaa raha-asiansa huonosti. Olen aina ollut se kenellä enemmän rahaa. Nytkin mies vaihtoi työpaikkaansa eikä tajunnut vaihtaa veroprosenttiaan, joten viimeiset kolme kuukautta on maksanut 40% veroja eikä tietenkään ole varaa mihinkään, olettaa vaan että minulla on ja maksan perheen menot.
Tukeutuu minuun kaikissa asioissa. Jos vaikka laittaa ruokaa niin pyytää minua tuomaan astioita hänelle, tai ojentamaan tavaroita vaikka itse olisi lähellä. Jos alkaa laittaa lasta nukkumaan, niin jos lapsi ei heti ole halukas lähtemään niin inttää minulle että enkö minä aio tehdä mitään asialle.
Onko ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä?
Kommentit (87)
Otin hyvän tällä kertaa. Helppoa on, ei mitään jaksamista, ihanaa elämää. Tähän on se klassikko-ohje, osaat kirjaimet varmasti tavaamattakin.
Jotain dopamiinin puutosta tms lienee miehellä, turhaa hänenlaisiaan täälä on haukkua, varmasti hänen elämänsä on varsin vaikeaa muutenkin kun ei jaksa mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on, kun pitää saada jännämies.
ei kuulosta kauheen jännältä. enemmänkin diplomiinssiltä
En jaksaisi hankalaa miestä. Mieheni ei ole hankala. On melko hiljainen, rauhallinen, tekee kotityöt ja siivoo kyllä. Ei jätä tiskejä koskaan vaan tiskaa heti ja pitää keittiön siistinä. Mieheni on työtön, on hyvä tulla kotiin joka on siisti. Mieheni siivoo eikä sotke.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi hankalaa miestä. Mieheni ei ole hankala. On melko hiljainen, rauhallinen, tekee kotityöt ja siivoo kyllä. Ei jätä tiskejä koskaan vaan tiskaa heti ja pitää keittiön siistinä. Mieheni on työtön, on hyvä tulla kotiin joka on siisti. Mieheni siivoo eikä sotke.
No ei se työtön mieskään mikään suuri onni ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Mieheni äiti kuoli hiljattain ja perintöä hän tulee saamaan sen verran, että joutuu maksamaan perintöveroa lähes 90 000€.
Toivottavasti anoppisi on ymmärtänyt siirtää pikkuhiljaa rahaa miehesi tilille, niinkuin fiksut tekevät.
Sellaista se on, kun pitää saada jännämies.