Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset jaksatte miehiänne?

Vierailija
06.12.2025 |

Oon aivan loppu omaani. Ollaan oltu jo 15 vuotta yhdessä ja kokoajan tajuan enemmän ja enemmän asioita jotka ovat pielessä.

Mies ei esim koskaan ole vienyt treffeille, eikä järjestä muutenkaan mitään kivaa tekemistä.

Riitatilanteissa alkaa joko vittuilla tai sitten on hiljaa. Ihan jos otan jonkun minkä tahansa asian esille joka mielestäni pielessä.

On tosi sotkuinen. Ei oma-aloitteisesti ole varmaan koskaan vaihtanut lakanoita. Saattaa iltaisin jättää kaikki keittiöiden tasot pyyhkimättä ja likaiset iltapala-astiat pöydälle. Jos tästä sanon niin alkaa selitellä ja saattaa suuttua, ei ainakaan kuuntele.

Hoitaa raha-asiansa huonosti. Olen aina ollut se kenellä enemmän rahaa. Nytkin mies vaihtoi työpaikkaansa eikä tajunnut vaihtaa veroprosenttiaan, joten viimeiset kolme kuukautta on maksanut 40% veroja eikä tietenkään ole varaa mihinkään, olettaa vaan että minulla on ja maksan perheen menot.

Tukeutuu minuun kaikissa asioissa. Jos vaikka laittaa ruokaa niin pyytää minua tuomaan astioita hänelle, tai ojentamaan tavaroita vaikka itse olisi lähellä. Jos alkaa laittaa lasta nukkumaan, niin jos lapsi ei heti ole halukas lähtemään niin inttää minulle että enkö minä aio tehdä mitään asialle. 

Onko ihan normaalia aikuisen miehen käytöstä?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä ja tätä taas. Osa 17376.

Kyllähän ihan naurettavia näiden kaiken maailman "prinsessojen" aloitukset ovat. Narsistinen persoonallisuushäiriö on juuri tällainen. Itse ollaan niin pirun hienoja yksilöitä, mutta muut niin pirun viallisia. 

Vierailija
62/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt tuollaista miestä vaan erosin ja löysin ihanan. 10v ja edelleen tekee yhtä paljon kotihommia kun minä ja järjestää kivoja yllätyksiä. On aloitteellinen ja kaikkea muuta kuin vätys

Vierailija
64/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin kävi  eräälle tyypille, että  kun vmo  jätti  ,  vaikkakin  oli  hyvä  kunnollinen mies ,  niin   sitten pian löysi  toisen  ,  niin  heti  lähti  väärät  juorut  liikkeelle, että  mies  löysi toisen ja jätti.    

Vierailija
65/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten lapsettomat cuckmiehet jaksavat naista jolla on lapsi.

Vierailija
66/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on. Riitaan tarvitaan kaksi osapuolta.

Vierailija
67/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on monin puolin kiva tyyppi, joten voin sietää hänen vikojaan. Niitä on meillä kaikilla. 

Vierailija
68/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvauvat joutaa helvettiin heti kun niillä ei enää ole edes viihdearvoa.

Jos menet tietoisesti parisuhteeseen miesvauvan kanssa, koska hänellä on "viihdearvoa, niin olet kyllä täysi idiootti ja ansaitset kaiken sen skeidan mitä miesvauvan kanssa eläminen on. 

Vierailija
69/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi ostaa hedelmiä ja kasviksia, koska ne ovat hänen mielestään liian kalliita. Kalliita ei sen sijaan ole leikkeleet, makkarat, lihat, olut, juustot, leivonnaiset, yletön määrä leipää. Niitä ostaa mielin määrin.

Vaikka olisi ostoslapussa valmiiksi kirjoitettu hedelmät ja kasvikset, jättää tuomatta vetoamalla, että oli kalliita tai ei löytänyt, ehtinyt, oli huonoja tms. tekosyitä.

Lapset ovat maailmalla. Poikkean harrastuksesta tultuani hakemassa itselleni ruuat kaupasta. Mies saa nyt huolehtia itse ruuistaan.

Eletään sitten kämppiselämää. 

Vierailija
70/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ottanut tyhmän miehen. Ei mulla ole tuollaista miestä. On se hiukan sotkua aiheuttava, mutta hoitaa asiansa. 

Vierailija
71/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse vienyt treffeille? Jos et, vie. Ei se ole vain miehen velvollisuus.

Vierailija
72/87 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies olisi lentänyt ulos jo ihan alkuvaiheessa, kun olisin huomannut, että hän ei panosta treffeihin eikä kodin siisteyteen, puhumattakaan siitä, että hän ei hoida raha-asioitaan hyvin, ei ole omatoiminen tai vittuilee päin naamaa. Ihan oikeasti, AP, nyt kannattaa tehdä vähän itsetutkiskelua ja miettiä, miksi olet hyväksynyt tuollaisen miehen elämääsi. Yleensä elämässä saa sitä kohtelua, mitä suostuu hyväksymään. Laita nyt ihmeessä tuommoinen mies pihalle, ketään miestä ei ole pakko katsella.

Vierailija
73/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei voi ostaa hedelmiä ja kasviksia, koska ne ovat hänen mielestään liian kalliita. Kalliita ei sen sijaan ole leikkeleet, makkarat, lihat, olut, juustot, leivonnaiset, yletön määrä leipää. Niitä ostaa mielin määrin.

Vaikka olisi ostoslapussa valmiiksi kirjoitettu hedelmät ja kasvikset, jättää tuomatta vetoamalla, että oli kalliita tai ei löytänyt, ehtinyt, oli huonoja tms. tekosyitä.

Lapset ovat maailmalla. Poikkean harrastuksesta tultuani hakemassa itselleni ruuat kaupasta. Mies saa nyt huolehtia itse ruuistaan.

Eletään sitten kämppiselämää. 

Mieheni on tietoinen, mistä elintarvikkeista pidän ja kun hän menee kauppaan hän ostaa maustamatonta rahkaa ja jugurttia, luomumaitoa, hedelmiä yms. joita tietää minun ostavan, kun käyn kaupassa. En tee edes mitään kauppalappua hänelle. Aviomies, joka näkee mitä jääkaapissa ja hedelmäkulhossa on, on onni.

Onko miehesi muuten muuttanut äitinsä hoivista suoraan Sinun talouteesi? Ei koskaan pidä ottaa miestä, joka ei ole asunut yksin tai joka ei ole kehityskelpoinen. Kirjolla olevat autistit ovat mahdottomia kouluttaa aviomieheksi tai vaimoiksi. He ovat tapoihinsa liian piittyneitä.

Vierailija
74/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanutkaan vaan erosin. Ja hyvin usein kiitän itseäni siitä, että saan elää yksin ja rauhassa. Eli ei, uutta miestä en ota.

Vierailija
75/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ostoslapussa valmiiksi kirjoitettu hedelmät ja kasvikset,.

Kirjoitatko siihen kauppalistaan vaan, että "tuo hedelmiä ja kasviksia" sen sijaan, että kirjoittaisit "Tuo 6 banaani, 5 omenaa, 3 paprikaa, 1kg sipulipussi, 2 kurkkua" jne?

Vierailija
76/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu, kokemusta myös siitä, että mies keräsi roskat tiskipöydälle keoksi kun ei jaksanut laittaa niitä roskikseen. En halua miestä enää ikinä

Minulla olisi mielellään lisännyt likaa, että vanhat lähtee irti

Vierailija
77/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies saanut pildeä milloin viimeksi? Jos nainen sooloilee kotona dildon ja sormiensa kanssa ja mies joutuu vetämään käteen, niin peli on menetetty.

Tässäkin mies häviää

Vierailija
78/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki erot johtuu siitä, että nainen ei jaksa katsella miestään. Mies sitten etsii äkkiä uuden kun ei osaa olla yksin. Sivusta seuraajat luulee, että mies löysi uuden ja ero johtuu siitä. Niin löysikin mutta vasta kun oma rakas vaimo oli jättänyt hänet.

en välttämättä usko ihan täysin kommenfttasi. kyllä minäkin osaan olla yksin. mutta kun meillä on vain tämä yksi elämä haluan nauttia siitä kaikin puolin. ja siihen liittyy nainenkin.nykyajan ihmiset tuntuvet jotenkin mälläävän asiat.

Vierailija
79/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan en enää jaksa. Mies alkanut muistuttaa kiukkuista isoäitiään ulkonäöltään. Hokee vähän väliä lässyttävällä äänellä: ai jestas. Tullut suorastaan bakteerikauhuiseksi ja kosketuskammoiseksi. Kuvittelee, että hoidan tuosta noin vain kaikki asiat. Ihan kuin en olisi enää naimisissa oikean miehen kanssa. 

Vierailija
80/87 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Mieheni äiti kuoli hiljattain ja perintöä hän tulee saamaan sen verran, että joutuu maksamaan perintöveroa lähes 90 000€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän