Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa
Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan.
Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pitäisin itseäni epäonnistuneena vanhempana jos jo noin nuorena pitää olla joku heila nurkissa. Myöhemminkin ehtii.
Mutta mitä haittaa siitä on jos nuori haluaa seurustella?
No täysin turhaa se siinä vaiheessa on. Joku kiintymyssuhteen vaurio kun ei osaa rauhassa olla. Liian varhainen seksuaalisuuden harjoittaminen on traumatisoiva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.
Miksi sä vedät tuollaisia kierroksia? Löyhennä nutturaa.
- eri
Ap itse pillastui kun joku kysyi että mitä tuo tarkoittaa ettei poika tee kotona oikeastaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ollu jo silleen?
Mitä helvetin päävikaisia tähän ketjuun pesiytyi miettimään tuollaisia kasiluokkalaisista eli LAPSISTA?!?!?!!?!?
Vierailija kirjoitti:
Palstapirjo myös poistattaa kaikki häntä kritisoivat viestit xD Kuten aina..
Eipä siinä, suljen tämän ketjun sitten. Ei mitään mieltä jatkaa tällaisessa yhden luonnehäiriöisen poistattelu-jankkaus-showssa..
Kokeile kerrankin vastata itse argumenttiin jotain fiksua, äläkä vaan ad hominem hauku anonyymejä ihmisiä ja levitä naisvihamielisiä Ylilauta termejä.
Tissiposkien ja lellivauojen kasvattajia.
Puhutaan kohta aikuisista miehistä kuin tarhaikäisistä lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.
- eri
Ap itse pillastui kun joku kysyi että mitä tuo tarkoittaa ettei poika tee kotona oikeastaan mitään.
Ei ihme, että suomalainen mies on nykyään sellaien ressukka ja mammanpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
- eri
Sä ihan itse aloit vetää kierroksia heti ensimmäisessä viestissäsi.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näin sanottiin?
Jokainen viesti jossa asia on ohitettu sillä että se nyt vaan kuuluu murrosikään.. pojilla.. ja vain pienellä osalla heistä..
Eli missä nää viestit on?
Selaa omia viestejäsi taaksepäin jos et muista edes mitä olet pari minuuttia sitten itse kirjoittanut.
Lainaatko tähän niitä viestejä? Vai tulitko rakentaneeksi olkinuken?
Onpa kätevä tapa välttää todistusvastuu omista sanomisistaan tiukan paikan tullen: esitä ettei sellaisia tekstejä ole koskaan ollutkaan, vaikka kuka tahansa voi selata sivun tai pari taakse ja lukea itse että siellähän
Joo, heti kun näytät missä kirjoitettiin, että "pojilla on biologinen tarve säilyttää likaisia astioita huoneessaan".
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
- eri
Sä ihan itse aloit vetää kierroksia heti ensimmäisessä viestissäsi.
- eri
Kerro mikä viesti oli ensimmäinen viestini, käsityksesi mukaan. Anonyymillä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli kiva aloitus. No on aika söpöä tuollainen.
Ikävää kun keskustelut täällä kääntyvät melkeinpä poikkeuksetta negatiiviseen vänkäämiseen asioiden vierestä.
Ap itse avasi ruman can of worms avaamalla lisää ja lisää poikienkasvatus periaatteistaan. Ei tuossa ole mitään söpöä.
Vastasiko se koskaan siihen saako tytärkin murahdella vastauksena ja luistaa kotitöistä?
Sun tulkintoja...
Vierailija kirjoitti:
Nykyisillä tytöillä on monta muutakin poikaa kierroksessa. Korosta hänelle, että nyt on vain hänen vuoronsa jonkin aikaa. Monet lataa liikaa odotuksia ja ne odotukset ovat ihan turhia.
Korosta tytön olevan lortsikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapirjo myös poistattaa kaikki häntä kritisoivat viestit xD Kuten aina..
Eipä siinä, suljen tämän ketjun sitten. Ei mitään mieltä jatkaa tällaisessa yhden luonnehäiriöisen poistattelu-jankkaus-showssa..
Kokeile kerrankin vastata itse argumenttiin jotain fiksua, äläkä vaan ad hominem hauku anonyymejä ihmisiä ja levitä naisvihamielisiä Ylilauta termejä.
Miksi pitää naurettavasti esittää parempaa ja käyttää mm. ad hominem? Miksi suomen kieli ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, heti kun näytät missä kirjoitettiin, että "pojilla on biologinen tarve säilyttää likaisia astioita huoneessaan".
Kiitos.
Todistusvastuu on aina väitteen esittäjällä eli tässä tapauksessa sinulla, mutta koska et 3 viestin jälkeen ole suostunut sitä tekemään, on syytä olettaa ettei sinulla ole näyttöä väitteellesi etkä kehtaa myöskään myöntää olevasi väärässä. Koska jankkaaminen on palstan sääntöjen vastaista, jätän pallon sinulle ja tämän keskustelun tähän. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
- eri
Jään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muistisairaus, kun et muista enää omia viestejäsi? Kyllä sun skitsoilut tunnistaa joten mene ihan itse etsimään. Mulla on parempaakin tekemistä kuin paimentaa tuollaista muistisairasta raivoajaa.
- eri
118 oli mun eka viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Todistusvastuu on aina väitteen esittäjällä eli tässä tapauksessa sinulla, mutta koska et 3 viestin jälkeen ole suostunut sitä tekemään, on syytä olettaa ettei sinulla ole näyttöä väitteellesi etkä kehtaa myöskään myöntää olevasi väärässä. Koska jankkaaminen on palstan sääntöjen vastaista, jätän pallon sinulle ja tämän keskustelun tähän. Kiitos.
Olet asian ytimessä. Sinä väitit että tässä ketjussa kirjoitettiin, että "pojilla on biologinen tarve säilyttää likaisia astioita huoneessaan". Todistustaakka on sinulla.
Jätän pallon sinulle ja tämän keskustelun tähän. Kiitos.
Missä ap muka pillastui? Ei kyllä mun mielestä vaan vastasi asiallisesti minkälainen poika on ja mitä tekee.
Tämä palsta on siitä kummallinen paikka, että vaikka miten asiallisesti puolustaisit itseäsi, lastasi tms. niin jotkut tulkitsee sen aina pillastumiseksi, raivoamiseksi yms. On omakohtaista kokemusta tästä asiasta. Ei auta vaikka kuinka asiallinen olisit ja selittäisit kuinka asiat oikeasti on, niin jotkut väittää raivoajaksi. Itse kuitenkin vetävät totaalisia pultteja, keksivät valheita, haukkuvat yms. eivätkä näe omassa käytöksessään mitään vikaa.Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Ap teki täysin viattoman aloituksen ja päästään vialliset ihmiset alkoivat sekoilla taas oikein kunnolla. Menkää nyt oikeasti hoitoon. On melkoisen harhaista väittää tietävänsä minkälainen ap:n poika on ja todella sairasta miettiä onko tuon ikäisillä tuntemattomilla lapsilla seksiä.
Vttu te olette sairaita.
Mitä sairasta siinä on? Tuo ikä on hyvin tavanommainen seksinaloitusikä. On seksuaalineuvontakin sairasta?
Ap itse avasi ruman can of worms avaamalla lisää ja lisää poikienkasvatus periaatteistaan. Ei tuossa ole mitään söpöä.
Vastasiko se koskaan siihen saako tytärkin murahdella vastauksena ja luistaa kotitöistä?