Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa
Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan.
Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!
Kommentit (154)
Niin se luonto ajaa tikanpojan puuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luultavasti vieläpä penis hänellä ojossa lirkuttelee.
Tottahan tämä on.
Niinpä, ihan luonnollista.
Minä en myöskään pidä tuota murrosikäisten vetäytymistä murjottamisena, draamailuna tmv. mihin törmää säännöllisesti.
Mä ajattelen vaan, että lasta ei nyt kiinnosta mun seura. Nyt on tämmönen vaihe. Ei ole pakko ilahtua äidin naaman näkemisestä siihen tyyliin kuin pikkulapsena, eikä minua haittaa jos joudun patistamaan siivoukseen. Tiedän, että osaa ne asiat kuitenkin tehdä, ne on opittu paljon ennen murrosikää yhdessä tekemällä. Murrosiässä aivot käy läpi niin rajun muutoksen, etten oleta ettei se saisi näkyä missään.
Palstapenat nostalgisoi kun itse olivat 14v. Haikeaa on!
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan vaadittu tyttönä mitään täydellisyyttä.
Ketjussa taitaa räyhätä joku sellainen nainen, joka ei kestä minkäänlaista epäjärjestystä kotonaan, kaikki on aina pakko olla tiptop ja suorittaa niin maan perkeleen perusteellisesti, ja muilta vaaditaan sitten samaa. MINÄ ja mun tavat, muu on sluibaa!!
Se että iso poika (lähempänä täysi-ikää kuin vauvaikää) osaa pitää huolta omasta hygieniastaan, huoneensa siisteydestä ja tehdä vähän kotitöitäkin, ei ole mikään täydellisyyden mittari vaan minimi vaatimus sille että voidaan todeta lapsen kehityksen olevan normaalia ja kasvatuksen hyvää. Teette aivan helvetillisen karhunpalveluksen pojillenne kun ette vaadi yhtään mitään, käytöstavoista peruselämisentaitoihin.
Ps. Syy minkä takia ignooraan naisvihamieliseltä haiskahtavan (sukupuoli oletettu naiseksi) lopun viestistäsi: Ad hominem -argumentointivirheessä keskustelija viittaa joihinkin vastapuolen piirteisiin, joilla ei ole merkitystä keskusteltavan aiheen kannalta. -Wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Onko ne ollu jo silleen?
Milleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa taitaa räyhätä joku sellainen nainen, joka ei kestä minkäänlaista epäjärjestystä kotonaan, kaikki on aina pakko olla tiptop ja suorittaa niin maan perkeleen perusteellisesti, ja muilta vaaditaan sitten samaa. MINÄ ja mun tavat, muu on sluibaa!!
Se että iso poika (lähempänä täysi-ikää kuin vauvaikää) osaa pitää huolta omasta hygieniastaan, huoneensa siisteydestä ja tehdä vähän kotitöitäkin, ei ole mikään täydellisyyden mittari vaan minimi vaatimus sille että voidaan todeta lapsen kehityksen olevan normaalia ja kasvatuksen hyvää. Teette aivan helvetillisen karhunpalveluksen pojillenne kun ette vaadi yhtään mitään, käytöstavoista peruselämisentaitoihin.
Ps. Syy minkä takia ignooraan naisvihamieliseltä haiskahtavan (sukupuoli oletettu nais
Sun omia tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Syy minkä takia ignooraan naisvihamieliseltä haiskahtavan (sukupuoli oletettu nais
Todellakin tuolla piirteellä on vaikutusta keskusteluun, sieltähän se koko asenteesi kumpuaa - omista tietynlaisista standardeistasi.
Väsynyttä tuoda nuo iänikuiset paskamies -ulinat tällaiseen murrosikäketjuunkin. Minä aikuisenakin skarppaan, jos ihastun ja alan näkemään uutta ihmistä! Tai kutsun vaikkapa (uuden) ystävän kylään. Siivoan, saatan tehdä jotain erityisen hyvää ruokaa jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletuksia, arvailuja.
Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.
Harjoittamasi päällepskantaminen ei ole mitenkään asiallista.
-Ihan joku muu-
Ongelmiin ei saa puuttua öyhmöyh
Kuinka niin?
Puutuinhan kirjoitteluusikin.
-Ihan joku muu-
Jos päälle paskantaminen on ainoa keino lopettaa poikalasten pettäminen sillä että heistä kasvatetaan selkärangattomia nahjuksia jotka kirjoittelevat parin vuoden päästä kaljapäissään vihapuhetta tytöistä Ylilaudalle kun eivät kelpaa parisuhteeseen kenenkään muun kuin heidän omien äitien mielestä, niin siinä tapauksessa olen valmis paskantamaan vaikka suuhusi jotta näihin ongelmiin herätään ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sun omia tulkintoja.
Säälin poikaasi. Tie inceliyteen oikeen curling vanhemman toimesta pedattu.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tuolla piirteellä on vaikutusta keskusteluun, sieltähän se koko asenteesi kumpuaa - omista tietynlaisista standardeistasi.
Väsynyttä tuoda nuo iänikuiset paskamies -ulinat tällaiseen murrosikäketjuunkin. Minä aikuisenakin skarppaan, jos ihastun ja alan näkemään uutta ihmistä! Tai kutsun vaikkapa (uuden) ystävän kylään. Siivoan, saatan tehdä jotain erityisen hyvää ruokaa jne..
Vähän eri asia tehdä kavereille herkkuruokaa, kuin että kohtelisit muita huonosti ja eläisit kuin sika mutta vasta seurusteluntoivossa esittäisit aivan toisenlaista ihmistä kuin oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyttä tuoda nuo iänikuiset paskamies -ulinat tällaiseen murrosikäketjuunkin. Minä aikuisenakin skarppaan, jos ihastun ja alan näkemään uutta ihmistä! Tai kutsun vaikkapa (uuden) ystävän kylään. Siivoan, saatan tehdä jotain erityisen hyvää ruokaa jne..Vähän eri asia tehdä kavereille herkkuruokaa, kuin että kohtelisit muita huonosti ja eläisit kuin sika mutta vasta seurusteluntoivossa esittäisit aivan toisenlaista ihmistä kuin oikeasti olet.
Ei ole ollenkaan eri asia, eikä AP:n tarinan teini kohtele muita huonosti tai elä kuin sika. Hän on vaan teini, ja toimii kuten normaalit ihmiset eli ryhdistäytyy kun tulee vieraita, ihastuu tms.
Vierailija kirjoitti:
Menehän nyt tunkkainen femcel-nettinainen witttuun.. :D
Ainiin, unohdin sanoa ettette te nahjuspojat kirjoittele enää vain Ulilaudalle vaan myös tänne. Siinä esimerkki teille poikien äideille millaisia niistä saattaa tulla, tuolla tavalla ne puhuu naisista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan eri asia, eikä AP:n tarinan teini kohtele muita huonosti tai elä kuin sika. Hän on vaan teini, ja toimii kuten normaalit ihmiset eli ryhdistäytyy kun tulee vieraita, ihastuu tms.
Eipä tartte nuorempia sukupolvia syyttää käytöstapojen ja elämäntaitojen puuttumisesta kun ne näyttää puuttuvan kasvattajiltakin, sen kasvatustaidon lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tartte nuorempia sukupolvia syyttää käytöstapojen ja elämäntaitojen puuttumisesta kun ne näyttää puuttuvan kasvattajiltakin, sen kasvatustaidon lisäksi.
Eipä näissä asioissa mitään uutta eikä nuorempien sukupolvien uutuutta ole, sä oot vaan tynnyrissä etkä tajua murrosiästä mitään. Tietoa löytyy kyllä, voit vaikka googletella aihetta niin pääset tynnyristä pois.
Niin viatonta on ensirakkaus...