Laihdu syömällä-ruokavalio kokemuksia?
Heips! Oisko kellään kokemuksia tuosta Erno Poluksen laihdu syömällä ruokavaliosta? Onko hintansa väärti?
Kommentit (12)
Juuri tuossa tarkotuksena että syödään reiluja annoksia, ettei jäis nälkä. Ettei ainakaa annoksen pienennys auta ku syö muuteki vähä😁
Sokerit ja viljat pois, ruokarytmi ja hyvät unet. Niillä aloitat ja todennäköisesti saat jo tuloksia. Perehdy insuliiniresistenttiin.
Rasvan syöntiä ei kannata vähentää laihdutettaessa. Siinä menee ojasta allikkoon. Luonnollisia rasvoja tarpeeksi niin pysty kylläisyys. Verensokeri ei heittele siten.
Rasvan syöntiä on vähennetty viimeiset 40 vuotta, ja seurauksena entistä lihavammat ja nälkäisemmät ihmiset.
Ehkä tärkeintä on jättää pois siemenöljyt ja sokeri minimiin.
Laihduttaminen on insuliinii kontrollointia. Jos insuliini on korkealla jatkuvan sokerin syönnin takia, niin ihminen ei laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tärkeintä on jättää pois siemenöljyt ja sokeri minimiin.
Laihduttaminen on insuliinii kontrollointia. Jos insuliini on korkealla jatkuvan sokerin syönnin takia, niin ihminen ei laihdu.
Kyllä laihtuu ja nopeasti jos on ihan huippukorkea verensokeri pitkään. Se vaan saattaa viedä hengen samalla ja tuhota sisäelimet, sokeuttaa ym.
Kysykää sellasilta ihmisiltä neuvoa ketkä ovat tehneet sen muutoksen itse jo. Miten he sen tekivät? Se on jännä miten munkin lähipiirissä kukaan ei ota kuuleviin korviinsa kun mä kerron miten mä itse olen muuttanut kaiken, mä olen vielä onnistunut siinä ja tiedän miten saan säädeltyä painoa. Kai se neuvo tulee liian läheltä ettei oma ylpeys anna periksi kuunnella? Mielummin sitten kuuntelevat netissä muita kamppailijoita eivätkä ikinä onnistu. Tsemppiä
Onko kellään kokemusta tuosta, millaisia reseptejä on erno poluksen tekemässä "ruokavaliossa"? Vai pidättekö tuota ihan turhana rahan menona? Kilpparin vajaatoiminta haastavoittaa myös painonpudotusta.
Voisitko sinä kertoa miten sinä sen teit? Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Voisitko kertoa miten sinä onnistuit siinä?
Vierailija kirjoitti:
Kysykää sellasilta ihmisiltä neuvoa ketkä ovat tehneet sen muutoksen itse jo. Miten he sen tekivät? Se on jännä miten munkin lähipiirissä kukaan ei ota kuuleviin korviinsa kun mä kerron miten mä itse olen muuttanut kaiken, mä olen vielä onnistunut siinä ja tiedän miten saan säädeltyä painoa. Kai se neuvo tulee liian läheltä ettei oma ylpeys anna periksi kuunnella? Mielummin sitten kuuntelevat netissä muita kamppailijoita eivätkä ikinä onnistu. Tsemppiä
Tässä ei taidettu kysyä neuvoa, vaan kokemuksia ks. yrityksestä...
Vierailija kirjoitti:
Sokerit ja viljat pois, ruokarytmi ja hyvät unet. Niillä aloitat ja todennäköisesti saat jo tuloksia. Perehdy insuliiniresistenttiin.
Täällä ekan sivun lopussa muuten erinomainen vastaus tohon sun sokeripsykoosiin: https://www.vauva.fi/keskustelu/6271964/hernekeiton-kalorit?page=1
Jengi ei osaa OLLENKAAN laskea ruuan kaloreita eli perus matematiikkaa, ja sitten syyttävät ettei kaloreita laskemalla voi laihtua.
Kyllä voi, se on ihan perus fysiikkaa ja kemiaa. Jos laitat jonnekin vähemmän mitä siellä kuluu, se pienenee.
höh, turhaa rahanmenoa!
Pienennnä annoksia, lisää vihanneksia ja hedelmiä, elä juo kaloreita, muista ruokavälit, lautasmalli, vahtaa liika sokeri ja liika suola, älä santsaa, vähennä rasvaisia ruokia...netti täynnä ohjeita