Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa

Vierailija
05.12.2025 |

Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan. 

Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap teki täysin viattoman aloituksen ja päästään vialliset ihmiset alkoivat sekoilla taas oikein kunnolla. Menkää nyt oikeasti hoitoon. On melkoisen harhaista väittää tietävänsä minkälainen ap:n poika on ja todella sairasta miettiä onko tuon ikäisillä tuntemattomilla lapsilla seksiä. 

Vttu te olette sairaita.

Mitä sairasta siinä on? Tuo ikä on hyvin tavanommainen seksinaloitusikä. On seksuaalineuvontakin sairasta?

Jos et ymmärrä mitä sairasta on miettiä tuollaisia, niin olet itse sellainen sairas. Tässä ketjussa on täysin sairaita seksiin liittyviä kommentteja ja sunko mielestä ne on ok?!!?!?!

Vierailija
142/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap teki täysin viattoman aloituksen ja päästään vialliset ihmiset alkoivat sekoilla taas oikein kunnolla. Menkää nyt oikeasti hoitoon. On melkoisen harhaista väittää tietävänsä minkälainen ap:n poika on ja todella sairasta miettiä onko tuon ikäisillä tuntemattomilla lapsilla seksiä. 

Vttu te olette sairaita.

Mitä sairasta siinä on? Tuo ikä on hyvin tavanommainen seksinaloitusikä. On seksuaalineuvontakin sairasta?

Jos et ymmärrä mitä sairasta on miettiä tuollaisia, niin olet itse sellainen sairas. Tässä ketjussa on täysin sairaita seksiin liittyviä kommentteja ja sunko mielestä ne on ok?!!?!?!

Selitä mulle. Onko siis terveystiedon tunnitkin sairaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu te olette sairaita.

Viattomat aloitukset kannattaa postata sinne Facebook seinälle Minion meemin saattelemana niin saa paljon tykkäyksiä sukulaisilta.

Vierailija
144/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ap muka pillastui? Ei kyllä mun mielestä vaan vastasi asiallisesti minkälainen poika on ja mitä tekee. 

Tämä palsta on siitä kummallinen paikka, että vaikka miten asiallisesti puolustaisit itseäsi, lastasi tms. niin jotkut tulkitsee sen aina pillastumiseksi, raivoamiseksi yms. On omakohtaista kokemusta tästä asiasta. Ei auta vaikka kuinka asiallinen olisit ja selittäisit kuinka asiat oikeasti on, niin jotkut väittää raivoajaksi. Itse kuitenkin vetävät totaalisia pultteja, keksivät valheita, haukkuvat yms. eivätkä näe omassa käytöksessään mitään vikaa.Uskomatonta. 

Ensimmäinen wall of text viesti jossa sanoin kuvataan suivaantumista ja ehkä haukutaankin sitä kritisoijaa (usein keksityin haukuin kun kyseessä on anonyymi palsta ja kun toinen ei ole kertonut itsestään mitään). Ei ole tavatonta kuvailla sellaista pillastumiseksi. Sinun viestisi on hyvä esimerkki.

Vierailija
145/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu te olette sairaita.

Ei jumaliste sä olet tyhmä. Onko koulun terveydentiedon tunnit elI OPETUS muka sama asia kuin miettiä täällä palstalla onko kasiluokkalaiset harrastaneet seksiä, puhua anaaliseksistä tässä ketjussa jne. 

Mietin nyt oikeasti stnan tollo, jos osaat.

Vierailija
146/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ap muka pillastui? Ei kyllä mun mielestä vaan vastasi asiallisesti minkälainen poika on ja mitä tekee. 

Tämä palsta on siitä kummallinen paikka, että vaikka miten asiallisesti puolustaisit itseäsi, lastasi tms. niin jotkut tulkitsee sen aina pillastumiseksi, raivoamiseksi yms. On omakohtaista kokemusta tästä asiasta. Ei auta vaikka kuinka asiallinen olisit ja selittäisit kuinka asiat oikeasti on, niin jotkut väittää raivoajaksi. Itse kuitenkin vetävät totaalisia pultteja, keksivät valheita, haukkuvat yms. eivätkä näe omassa käytöksessään mitään vikaa.Uskomatonta. 

Ensimmäinen wall of text viesti jossa sanoin kuvataan suivaantumista ja ehkä haukutaankin sitä kritisoijaa (usein keksityin haukuin kun kyseessä on anonyymi palsta ja kun toinen ei ole kertonut itsestään mitään). Ei ole tavatonta kuvailla sellaista pillastumiseksi. Sinun viestisi on hyv

Lopeta jo tuo paremman esittäminen ja kirjoita kokonaan suomea. Olet typerys.

Vierailija
147/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu te olette sairaita.

Ei, mutta terveydentiedon tunnilla ei käsitellä jotain yksittäistä nuorta ja spekuloida hänen seksielämällään tai sen puuteella, saati että nuoren oma vanhempi osallistuu siihen.

Vierailija
148/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole missään välissä väittänyt olevani parempi. Ei myöskään ole minun vikani jos argumenttini saa sinut kokemaan itsesi jotenkin huonommaksi, typeräksi. Huomaa että tuo tunne lähtee sinusta itsestäsi.

Argumentointitaitojakin voi opetella.

Vierailija
149/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
150/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole missään välissä väittänyt olevani parempi. Ei myöskään ole minun vikani jos argumenttini saa sinut kokemaan itsesi jotenkin huonommaksi, typeräksi. Huomaa että tuo tunne lähtee sinusta itsestäsi.

Argumentointitaitojakin voi opetella.

Opetele myös lukemaan. Sä tässä se typerys olet. Mä en tunne itseäni huonommaksi ja typeräksi vaan mua ärsyttää ja huvittaa tuollaiset pellet jotka esittää parempaa käyttämällä muuta kuin suomen kieltä. Toistan: olet typerys. Paskat sä mitään argumentoitia osaat koska säkin vain väkiset muista paskaa ja teet oletuksia. 

Vierailija
151/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan. 

Hemmottelee ja auttaa sinua? Mammanpoika eli ns. cuck.

Vierailija
152/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vanhempia kiinnostaa nuoren elämä ja kehitys.

Jos nuori seurustelee, on myös kysymys seksielämästä ajankohtainen. Nuorta kuuluu valistaa ehkäisystä ja seksuaalioikeuksista.

Vierailija
153/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗🤗🤗🤗

Vierailija
154/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥸

Vierailija
155/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain mutta ad hominem on aivan tavallinen Suomessa käytettävä termi, ei edes mikään hienostelijoiden sivistyssana. Argumentointi ihmistä vastaan on suora käännös latinasta, eikä toimi yhtä hyvin kun tarkoituksena on lyhyesti ja ytimekkäästi viitata viralliseen argumentointiteoriaan ja sillä huomauttaa toista keskustelijaa siitä että hän vie keskustelun raiteiltaan keskittymällä solvaamaan toista keskustelijaa, ei vastaamaan tämän argumenttiin vasta-argumentilla, kuten hyviin käytöstapoihin kuuluu.

Jälleen kerran, jos termi ei jostain syystä ole tuttu, ei se kerro sinun typeryydestä, mutta jos joku sitä käyttää ja sinä suivaannut siitä että tunnet itsesi typeräksi kun et tiennyt sanan merkitystä, niin kyllä, sinun kannattaisi ensinnäkin pistää jäitä hattuun ja toiseksi harjoitella argumentointitaitojasi.

Lopeta jo tuo lapsellinen oletusten tekeminen ja mene kasvamaan aikuiseksi. 

Vierailija
156/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisillä tytöillä on monta muutakin poikaa kierroksessa. Korosta hänelle,  että nyt on vain hänen vuoronsa jonkin aikaa. Monet lataa liikaa odotuksia ja ne odotukset ovat ihan turhia.

Korosta tytön olevan lortsikka?

Niinkinnsen voi muotoilla.  Ja ettö huolimatta että on pojalle ensimmäinen on tytöllä tuoda pojalle useampikymmenen napalankoa.

Vierailija
157/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miten se lempeys näkyy sitten kun tyttis löytyy lykkimästä vastaan vieras kulli pillussaan. Se on se nykytotuus. 

Ai kauhee

Vierailija
158/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥸

Ou jee Puppa

Vierailija
159/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika parka, oppii vielä että tytöt pettää aina.

Niinpä. Äiti voisi ihan rehellisesti sanoa, että "me naiset nyt ollaan sellaisia, itsekin olen pettänyt monta kertaa joten on todennäköistä että näin tulee tapahtumaan" Älä ota sitö henkilökohtaisesti ja järkyty 

Vierailija
160/169 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Ton on pakko olla provo. Ajattelin että joo teini-ikäinen poika vie joskus välipalaa omaan huoneeseensa ja unohtaa viedä lautasen tiskiin pelisession välissä. Ok, ihan normi meno. Paitsi ettei ainakaan ennen laskettu hyviin tapoihin sitä että edes teinit syö omassa huoneessaan, vain ruokapöydässä muiden seurassa. Ja sängyssä ja tieskalla pupeltaminen vissiin sisältää terveysriskejäkin. Mutta että ap joutuu käydä pyytämässä poikaansa palauttamaan tiskit jotta perheellä on astioita joilla syödä? Ei todellakaan ole normaalia! Keskiverto 4 hlö perheellä on astioita aika paljon ja jos ne loppuu kesken, koska poika säilyttää niitä likaisina huoneessaan, nopealla laskutoimituksella jopa viikkoja.. 🤢 Toivon että heillä on vaan minimalistinen määrä astioita. Muuten ap:n kannattaa pyytää poikaansa myös tuulettamaan ennenkuin tyttöparka tulee kylään. Ja ehkä tarkistaa talon tuholaistilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän