Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa

Vierailija
05.12.2025 |

Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan. 

Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan eri asia, eikä AP:n tarinan teini kohtele muita huonosti tai elä kuin sika. Hän on vaan teini, ja toimii kuten normaalit ihmiset eli ryhdistäytyy kun tulee vieraita, ihastuu tms. 

Eipä tartte nuorempia sukupolvia syyttää käytöstapojen ja elämäntaitojen puuttumisesta kun ne näyttää puuttuvan kasvattajiltakin, sen kasvatustaidon lisäksi.

Eipä näissä asioissa mitään uutta eikä nuorempien sukupolvien uutuutta ole, sä oot vaan tynnyrissä etkä tajua murrosiästä mitään. Tietoa löytyy kyllä, voit vaikka googletella aihetta niin pääset tynnyristä pois. 

Sinä väität että likaisten astioiden keräily huoneeseen on murrosikäisen biologinen tarve, ei kasvatuksen puutetta ja kulttuurillista sallimista. Sinulla on siis todistusvastuu asiassa. Pistä tieteellistä tutkimusta aiheesta tulemaan.

Vierailija
102/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan eri asia, eikä AP:n tarinan teini kohtele muita huonosti tai elä kuin sika. Hän on vaan teini, ja toimii kuten normaalit ihmiset eli ryhdistäytyy kun tulee vieraita, ihastuu tms. 

Eipä tartte nuorempia sukupolvia syyttää käytöstapojen ja elämäntaitojen puuttumisesta kun ne näyttää puuttuvan kasvattajiltakin, sen kasvatustaidon lisäksi.

Eipä näissä asioissa mitään uutta eikä nuorempien sukupolvien uutuutta ole, sä oot vaan tynnyrissä etkä tajua murrosiästä mitään. Tietoa löytyy kyllä, voit vaikka googletella aihetta niin pääset tynnyristä pois. 

Sinä väität että likaisten astioiden keräily huoneeseen on murrosikäisen biologinen tarve, ei kasvatuksen puutetta ja kulttuurillista sallimista. Sin

Missä näin sanottiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaamiseksi meni tämäkin.

Vierailija
104/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin itseäni epäonnistuneena vanhempana jos jo noin nuorena pitää olla joku heila nurkissa. Myöhemminkin ehtii.

Vierailija
105/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Jokainen viesti jossa asia on ohitettu sillä että se nyt vaan kuuluu murrosikään.. pojilla.. ja vain pienellä osalla heistä..

Vierailija
106/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Jokainen viesti jossa asia on ohitettu sillä että se nyt vaan kuuluu murrosikään.. pojilla.. ja vain pienellä osalla heistä..

Eli missä nää viestit on?

Vierailija
107/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika parka, oppii vielä että tytöt pettää aina.

Vierailija
108/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pitäisin itseäni epäonnistuneena vanhempana jos jo noin nuorena pitää olla joku heila nurkissa. Myöhemminkin ehtii.

Mutta mitä haittaa siitä on jos nuori haluaa seurustella?

Vierailija
109/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa 👴🏻 ou jee

Vierailija
110/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Selaa omia viestejäsi taaksepäin jos et muista edes mitä olet pari minuuttia sitten itse kirjoittanut.

Vierailija
111/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois

Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois

Vierailija
112/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Selaa omia viestejäsi taaksepäin jos et muista edes mitä olet pari minuuttia sitten itse kirjoittanut.

Lainaatko tähän niitä viestejä? Vai tulitko rakentaneeksi olkinuken?

Vierailija
113/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen

On puhdas niin kuin hanki helmikuisten aamujen

Voi kunpa joskus kauemmin sen loisto kestää vois

Vaan illan tullen katoaa ja tummuu aina pois

Niin kaunista 🥹

Vierailija
114/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on illemmalla lempeys kaukana kun aletaan kakkoseen runnomaan

Ai kauhee

Vierailija
115/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Onpa kätevä tapa välttää todistusvastuu omista sanomisistaan tiukan paikan tullen: esitä ettei sellaisia tekstejä ole koskaan ollutkaan, vaikka kuka tahansa voi selata sivun tai pari taakse ja lukea itse että siellähän ne on.

Käy itse lainaamassa omat viestisi ja analysoi löydätkö epätieteellisen väitteesi siitä, sen jälkeen toimitat meille tieteellisen tutkimuksen siitä että pojilla on murrosiässä biologinen tarve säilyttää likaisia astioita huoneessaan = se on normaalia. Minä käyn sillä välin tiskaamassa tiskit.

Vierailija
116/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eka kerta kun lapsesi tuo seurustelukumppanin kotiin vai miksi olet niin hämilläsi?

Montako seurustelukumppania kasiluokkalaisen olisi pitänyt sun mielestä jo tuoda kotiin?

Vierailija
117/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva aloitus. No on aika söpöä tuollainen.

Ikävää kun keskustelut täällä kääntyvät melkeinpä poikkeuksetta negatiiviseen vänkäämiseen asioiden vierestä.

Vierailija
118/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näin sanottiin?

Onpa kätevä tapa välttää todistusvastuu omista sanomisistaan tiukan paikan tullen: esitä ettei sellaisia tekstejä ole koskaan ollutkaan, vaikka kuka tahansa voi selata sivun tai pari taakse ja lukea itse että siellähän

Mulla on tunne ettei se edes halua todistaa argumenttiaan. Son helpompi välttää ku myöntää ettei osaa kasvattaa lastaan siivoamaan edes omat jälkensä.

Vierailija
119/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.

Miksi sä vedät tuollaisia kierroksia? Löyhennä nutturaa.

- eri

Vierailija
120/154 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öälhgh! Kuvottavaa!

Haha :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan