Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska seurata miten lempeä puoli mun pojasta on kuoriutunut esiin tyttöystävän seurassa

Vierailija
05.12.2025 |

Viime aikoina kun hän on lähinnä murahdellut täällä kotona. Mutta tyttöystävän ollessa täällä hän haluaa auttaa ja hemmotella koko ajan. 

Onko muut äidit huomanneet saman. Söpöä!

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla vedit kyllä mutkat suoriksi. Mitä muuta tiedät kuin "astioiden hilloamisen" ja "töykeästi murahtelun"? Sanoit että olen huonosti kasvattanut lapseni. No se on sinun mielipiteesi. Onneksi itse tiedän totuuden. Oma poika on pidetty koulu- ja joukkuekaveri ja toimii tukarina joten itse olen äitinä kanssasi täysin eri mieltä. Kyllä mun lapsi tietää mikä on oikein ja mikä on väärin ja miten muita ihmisiä kohdellaan. Anteeksi kärkäs vastaukseni. Ap

Kysymys: auttaako se poika kotona kotitöissä muutoin, kun kerran tämä tyttöystävän saama muutos on niin ihmeellinen että mainitset erikseen että poika siivoaa kun tyttöystävä on läsnä?

Jos ei niin toivottavasti oppii ennenkuin ollaan siinä iässä

Siivoaa oman huoneensa ainakin ennen kuin kavereita tulee. Eilenkin siivosi illalla ihan ilman patistamista. Keittiötä ei usein siivoa mutta ei toisaalta myöskään siellä usein puuhaile. Toisinaan ne astiat jää kuitenkin sinne huoneeseen pyörimään ja mun pitää niitä käydä pyytämässä että muutkin pääsee syömään. Olen kuitenkin ymmärtänyt että se on ihan normaalia. Eipä tuo missään likaisiasa ryysyissä kulje ja sotkuiseen huoneeseen ketään kutsu. Minun mielestä ihan hyvin tuon ikäiseltä.

Ja tottakai tyttöjen vanhemmat toivoo tytölleen hyvää poikaystävää. Mullakin on tyttö. Kyllä mä sille kuitenkin poikani kaltaisen pojan "hyväksyisin". Ap

Vierailija
62/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.

En ole ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennustan että viikon päästä on itku silmässä kun tyttö jätti.

Sitten niin on. Turhaan sitä nyt suree kun kaikki on hyvin. Tätä on vaan jotenkin niin huvittavaa seurata. Nimittäin muutama päivä sitten tuntui olla ylivoimaista tuoda astiat pois omasta huoneesta mutta nyt hän tuolla puuhailee jälkkäreitä tytön kanssa ja siivoaa samalla keittiötä. Ap

En näe tuossa mitään herttaista. Esittää siistiä, avuliasta, hyvätapaista tytön edessä. Se todellinen poikasi on kuitenkin se mikä hän on 99% muusta ajasta, miten hän kohtelee sinua, kun tyttö ei ole todistamassa. Miten siitä on kasvanut sellainen? Jos suhde jotenkin kestäisi pitempään, tyttöystävästä lähtisi uutuudenhienous jossain vaiheessa ja eikä poika jaksa esittää loputtomiin jotain mitä ei ole, kohtelisi tyttöä yhtä huonosti kuin sin

Sinä nyt et tajua teineistä mitään. Sama poika on voinut olla murrosikään asti oikein reipas ja osallistuva, ja varmaan onkin ollut, kun nyt vanhasta muistista tekee omatoimisesti jälkkäreitä ja siivoaa keittiötä. 

Ei tuo sukupuoleen liity, että teinejä ei kauheasti perhe ja kotityöt kiinnosta, astioita hillotaan huoneeseen ja halutaan olla rauhassa. Ja teinilläkin tuo voi vaihdella, mutta on normaalia jos noin on. 

Vierailija
64/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla vedit kyllä mutkat suoriksi. Mitä muuta tiedät kuin "astioiden hilloamisen" ja "töykeästi murahtelun"? Sanoit että olen huonosti kasvattanut lapseni. No se on sinun mielipiteesi. Onneksi itse tiedän totuuden. Oma poika on pidetty koulu- ja joukkuekaveri ja toimii tukarina joten itse olen äitinä kanssasi täysin eri mieltä. Kyllä mun lapsi tietää mikä on oikein ja mikä on väärin ja miten muita ihmisiä kohdellaan. Anteeksi kärkäs vastaukseni. Ap

Kysymys: auttaako se poika kotona kotitöissä muutoin, kun kerran tämä tyttöystävän saama muutos on niin ihmeellinen että mainitset erikseen että poika siivoaa kun tyttöystävä on läsnä?

Jos ei niin

Siivoaa oman huoneensa ainakin ennen kuin kavereita tulee. Eilenkin siivosi illalla ihan ilman patistamista. Keittiötä ei usein siivoa mutta ei toisaalta myöskään siellä usein puuhaile. Toisinaan ne astiat jää kuitenkin sinne huoneeseen pyörimään ja mun pitää niitä käydä pyytämässä että muutkin pääsee syömään. Olen kuitenkin ymmärtänyt että se on ihan normaalia. Eipä tuo missään likaisiasa ryysyissä kulje ja sotkuiseen huoneeseen ketään kutsu. Minun mielestä ihan hyvin tuon ikäiseltä.

Ja tottakai tyttöjen vanhemmat toivoo tytölleen hyvää poikaystävää. Mullakin on tyttö. Kyllä mä sille kuitenkin poikani kaltaisen pojan "hyväksyisin". Ap

Kuulostaa tismalleen mun kasiluokkalaiselta tytöltä. Ei ollut ennen murrosikää tällainen. 

eri 

Vierailija
65/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä tytöillä on monta muutakin poikaa kierroksessa. Korosta hänelle,  että nyt on vain hänen vuoronsa jonkin aikaa. Monet lataa liikaa odotuksia ja ne odotukset ovat ihan turhia.

Vierailija
66/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Ei todellakaan ole normaalia! About 14v pojan pitäisi osata jo pitää oma huone siistinä ilman muistutteluakin ja sen lisäksi tehdä perus kotitöitä riippumatta siitä "puuhaileeko siinä huoneessa mitään". Jos hän ei niitä taitoja ja asennetta opi kotoa niin mistä sitten? Se että hän ei kulje ryysyissä ja kutsu kavereita sotkuiseen huoneeseen on täysin sen ansiota joka teillä siivoaa ja hoitaa nämä asiat. Joten mitä luulet tapahtuvan kun poika muuttaa omilleen? Elää kuin sikalassa, jos ei saa jotain tarpeeksi hullua naista pysymään ilmaisena taloudenhoitajana - tai vaihtoehtoisesti sinä käyt hoitamassa hänenkin kotityöt. Juuri tuollaiset vanhemmat kasvattaa nahjus miehiä joita on koko Suomi täynnä, ja nyt naiset ei enää halua pariutua koska eivät jaksa hoitaa aikuisvauvoja ja loputonta työleiriä.

Annatko tyttäresikin luistaa omista vastuista ja kotitöistä tuolla tavalla?

Vierailija
67/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä nyt et tajua teineistä mitään. Sama poika on voinut olla murrosikään asti oikein reipas ja osallistuva, ja varmaan onkin ollut, kun nyt vanhasta muistista tekee omatoimisesti jälkkäreitä ja siivoaa keittiötä. 

Ei tuo sukupuoleen liity, että teinejä ei kauheasti perhe ja kotityöt kiinnosta, astioita hillotaan huoneeseen ja halutaan olla rauhassa. Ja teinilläkin tuo voi vaihdella, mutta on normaalia jos noin on. 

Jos astioiden hilloaminen huoneessaan olisi ihmisen biologinen murrosiän ominaisuus, mikä tarkoitus tällä on? Ja miksi tapa koskee vain hyvin pientä määrää murrosikäisistä, enimmäkseen pojista?

Sama juttu murjottamisen kanssa.

Kyllä kyseessä on kasvatus ja se mitä kulttuurillisesti sallitaan. Miehet oppii jo poikina sluibailemaan.

Vierailija
68/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sille kuitenkin poikani kaltaisen pojan "hyväksyisin". Ap

Aivan varmasti jotkut poikien äidit olisi valmiita vaikka itse naimaan poikansa jos eivät olisi sukua, kun on niin söppänä ja sillon pienenäkin niin pienet varpaat tui tui. Mutta sulta ei kysytä. Vain sillä on merkitystä millainen potentiaalinen kumppani poikasi on niiden potentiaalisten kumppanien silmissä. Sen voin luvata ettei kotitöistä luistelu murrosiän tekosyyllä ja äidin paapomishalujen turvin ole kovassa kysynnässä nuorten naisten joukossa.

Vierailija
69/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

Miksi syytät muita siitä että itse olet ensin kirjoittanut jotain palstalle jossa muut saa tehdä siitä tulkintoja? Se on vähän niinkuin se pointti muille ihmisille kommunikoinnissa että muut pyrkii ymmärtämään mitä sä mongerrat. Jos tulkinta on väärä niin syytä itseäsi ettet osaa ilmaista asiaasi niin että se ymmärrettäisiin niinkuin haluat. Ihme kontrollifriikkeyttä.

Harjoittamasi päällepskantaminen ei ole mitenkään asiallista.

-Ihan joku muu-

Vierailija
70/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan se miesten pakollinen ase-/siviilipalvelus.

Vierailija
71/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
72/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

-Ihan joku muu-

Ongelmiin ei saa puuttua öyhmöyh

Vierailija
73/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan vaadittu tyttönä mitään täydellisyyttä.

Ketjussa taitaa räyhätä joku sellainen nainen, joka ei kestä minkäänlaista epäjärjestystä kotonaan, kaikki on aina pakko olla tiptop ja suorittaa niin maan perkeleen perusteellisesti, ja muilta vaaditaan sitten samaa. MINÄ ja mun tavat, muu on sluibaa!! 

Vierailija
74/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*multakaan vaadittu tyttönä 

Vierailija
75/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletuksia, arvailuja.

-Ihan joku muu-

Ongelmiin ei saa puuttua öyhmöyh

Kuinka niin?

Puutuinhan kirjoitteluusikin.

-Ihan joku muu-

Vierailija
76/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet tekee melkeen mitä vaan pimperon eteen.

En usko että vielä on noiden juttujen aika. Omatkin ekat suhteet oli aikoinaan vaan halailua ja pussailua. Myöhemminkin on ehtinyt niihin hommiin. Ap

Varppina on tänään ainakin sormi#illua. 

Vierailija
77/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep

Vierailija
78/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilden puutteessa sitä tekee pahinkin äkäpussi hetkellisesti kauniita tekoja.

Vierailija
79/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että vielä on noiden juttujen aika. Omatkin ekat suhteet oli aikoinaan vaan halailua ja pussailua. Myöhemminkin on ehtinyt niihin hommiin. Ap

Varppina on tänään ainakin sormi#illua. 

Ai kauhee 

Vierailija
80/124 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viatonta on ensirakkaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi