Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä

Vierailija
05.12.2025 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html

Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.

Kommentit (2989)

Vierailija
2361/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?

Itse olen nähnyt matkalta yhden videon, mutta se ei ole lentokentältä.

Missä se video kiertää? Jossain keskustan Whatsappissa vai?

Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.

Lisäksi tuollaisen videon le

Ilta-Sanomien sivuilla on ilmoitus, että he käsittelevät ehdottoman luottamuksellisesti kaikki tiedot. Ei ole pelkoa syytteistä jos videot lähetetään lehdistölle. Joten huono tekosyy. Jos videoita on, niin eikun vain lähettämään.

Kyllä niitä todennäköisesti onkin lähetetty. Tietäisitpä mitä kaikkea lehtiin lähetetään. Mutta sama rikosvastuu on myös lehdillä ja niiden toimittajilla ja viime kädessä päätoimittajalla. Eivät he voi julkaista kaikkia videota, koska syyllistyisivät itse rikoksiin.

Toimittajat ovat yleensä erittäin hyvin perillä siitä, mitä tällaisissa tilanteissa on tapahtunut. Se on varmasti omalta osaltaan vaikuttanut siihen, että juttu on ollut niin kovasti esillä ihan laatumediaa myöten.

Vierailija
2362/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUS on alijäämäinen, mutta se ei pysty tarjoamaan hoitoa vaan kasvattaa hoitojonoa ja eivät pysty niitä purkamaan enää ikinä.

Ihan sama paljonko sakkoja tulee. Se oli se, mitä oikeisto halusikin, hoitojonot, selvää säästöä ja julkisen terveydenhuollon alasajon. 

Toki tuli tehostamisen kautta myös säästöjä. Esimerkiksi leikkaussaleja käytetään tehokkaammin ja lääkehävikki väheni. 

Mutta kyllä ne säästöt jostain tulee ja aika usein hoitajan selkänahasta. Siitä, että heille kasataan töitä, jotka aiemmin kuuluivat muille ammattikunnille.

tämä, esim. polvileikkauksessa odotusaika 3v ellei tapaturma kyseessä..jihuu. mikä hoitotakuu ja Suomessa on toimiva terveydenhuolto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?

Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.

Lisäksi tuollaisen videon le

Julkisuuden johtohenkilön kohdalla asia on hieman eri kuitenkin.

On, mutta siinä mennäänkin jo lain tulkintaan. En välttämättä haluaisi käydä raastuvassa pohtimassa, että liittyykö dokaaminen sairauslomalla henkilön työtehtävien hoitamiseen vaiko ei.

Vierailija
2364/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippä komensi Lassen sometaukoon marraskuun loppuun asti ja heti yöllä joulukuun alussa on taas roikkunut lähettelemässä kaveripyyntöjä yms. Eli valvoskellut juuri ennen matkaa.

Vierailija
2365/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo kaveripyyntöjuttu on? 

Vierailija
2366/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi sössöttää. Sanna Marinista levisi yksityiset tanssivideot bileistä, joista alkoi hirveä hulabaloo kännissä riekkumisesta ja huumeiden käytöstä. Joten aivan samalla tavalla tästä tilanteesta kuvattuja videoida voidaan julkaista ja ihan laillisesti. Jos sellaisia siis on.

Vierailija
2367/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehtosen käteisen rahan välitys-skenaario on ihan outo. Sen takia koko Kela sekaisin.

Kyllä tilipussien (ja tukien) jakelu käteisenä on ihan mahdollista. Viimeksi koin sellaisen itse vuonna 1990, kun pankit olivat lakossa kolme viikkoa.

Vierailija
2368/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sairas mies, niin sairas että on vieraassa maassa sairaalaan kuskattu, on töissä sairauslomalla? Näin sairas on, ja vielä iässä, jossa monet muut kaltaisensa alkavat eläkeläiseksi golfaamaan lämpimiin maihin, mutta tämä kuitenkin tyrkkäsi itsensä peräti Kelan pääjohtajaksi kahdenkymmenen tonnin kuukausipalkalla??

Kyllä tässä on niin paljon vialla tässä kuviossa, että vihaksi pistää. Miten tuollainen voidaan tehdä mahdolliseksi tässä maassa??? 

Kirveellä olisi todella paljon töitä. Ja kirves tekisi ne työt paljon paremmin kuin Lasse Lehtonen. 

Tämä kommentti on saanut paljon peukutuksia. *ttu mitä sakkia tällä palstalla on. 

Vierailija
2369/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se liittyy työtehtäviin, jos Lasse on kerta ollut TYÖMATKALLA. Ei se lääkärin kirjoittama sairasloma estä työntekoa ja jos sairaslomalla työskentelee, niin ihan yhtälailla sekin on TYÖAIKAA. Minäkin työskentelen lähes aina sairaslomilla ja ihan työajaksi merkkaan sen. Ei se sairasloma mitään muuta.

Vierailija
2370/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sairas mies, niin sairas että on vieraassa maassa sairaalaan kuskattu, on töissä sairauslomalla? Näin sairas on, ja vielä iässä, jossa monet muut kaltaisensa alkavat eläkeläiseksi golfaamaan lämpimiin maihin, mutta tämä kuitenkin tyrkkäsi itsensä peräti Kelan pääjohtajaksi kahdenkymmenen tonnin kuukausipalkalla??

Kyllä tässä on niin paljon vialla tässä kuviossa, että vihaksi pistää. Miten tuollainen voidaan tehdä mahdolliseksi tässä maassa??? 

Kirveellä olisi todella paljon töitä. Ja kirves tekisi ne työt paljon paremmin kuin Lasse Lehtonen. 

Tämä kommentti on saanut paljon peukutuksia. *ttu mitä sakkia tällä palstalla on. 

Yliksen jonnet multipeukuttaa palstalla. Joten näistä nuolista ei voi oikein vetää johtopäätöksiä. Hesarin kommenttiosiossa ei voi multipeukuttaa ja siellä näkyy, että kansa on hieman toista mieltä ylisjonnejen multipeukutuskommentteihin verrattuna.

Vierailija
2371/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noi rokote vouhottajat kuten lasse, on nyt itse sairastunut. tunnen muutaman rokote pakottajan ,joka kuoli mystisesti nuorena.lasse varmaan kanssa otti piikin. 

ne jotka ei ottanut piikkejä on terveenpiä. se piikki pakotus, oli pahuutta. en sääli lassea, vaan on hyvä että lasse saa kokea oman työnsä hedelmiä.pakottaminen on mun mielestä rikollista lääketieteessä.

Sinä olisit tarvinnut vähintään kymmenen piikkiä, jos sillä tavalla olisit oppinut a) kirjoittamaan äidinkieltäsi oikein, b) käyttämään myös välimerkkejä oikein. Virke myös alkaa isolla kirjaimella. 

Vai oletko sinä näitä peräkammaripersuja? Sitten ymmärrän. Olet kertakaikkisen menetetty tapaus. 

Vierailija
2372/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuo kaveripyyntöjuttu on? 

Ei voi tietää. Ja vielä yöllä aktivoitunut. Noista on useampia kuvakaappauksia.

Vierailija
2373/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äippä komensi Lassen sometaukoon marraskuun loppuun asti ja heti yöllä joulukuun alussa on taas roikkunut lähettelemässä kaveripyyntöjä yms. Eli valvoskellut juuri ennen matkaa.

Äipällä on huomattavasti enemmän järkeä kuin Lassella. Miksei Lassen äippä ole Kelan pääjohtaja? Olisimme paljon pätevämmissä käsissä. 

Vierailija
2374/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on koiran nimi.

Vierailija
2375/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika minun kommentissani muka on? Mikä vika minussa muka on? Minä olen täysin terve ja kotonani enkä Brysselissä sairaalassa hortoiltuani lentokentällä sekavana. 

Lopetapa poju - pojulta sinä kuulostat - kiroilusi ja mene vaikka ulos lenkille. Selvitä se pääsi itsenäisyyspäivän boolin jälkimainingeista. Jos huomenna olisi parempi ja pipi jo poissa.

Vierailija
2376/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntö

Älä viitsi sössöttää. Sanna Marinista levisi yksityiset tanssivideot bileistä, joista alkoi hirveä hulabaloo kännissä riekkumisesta ja huumeiden käytöstä. Joten aivan samalla tavalla tästä tilanteesta kuvattuja videoida voidaan julkaista ja ihan laillisesti. Jos sellaisia siis on.

Viitsin. Sanna Marinista oli lehdillä muitakin videoita, mutta ei niitä kaikkia suinkaan julkaistu. Päätoimittajat näistä päättävät.

Esimerkiksi Hesarin linja on erilainen kuin Seiskan, eikä Seiskakaan kaikkea julkaise.

Vierailija
2377/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntö

Sanna Marinilla ei ollut sitä hyvävelikerhoa suojaamassa 

Vierailija
2378/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtonen itse ruoti omaa käyttäytymistään sanomalla, että pitäisi laittaa "sordiinoa" päälle. Itselleni tällainen viittaa siihen, että alko ja some ei ole hyvä yhdistelmä. 

Vierailija
2379/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen paikka, silti ei ole mikään lehti julkaissut. Viittaa enemmän terveydentilaan, joka on yksityinen asia kuin alkoholiin.

Kumma juttu, joka paikassa on tallentavia puhelimia, mutta silti noita mainostamanne videoita Töölöntorilta tai  lentokentältä ei vain löydy mistään. Sen sijaan vasemmiston itsenäisyysriehunnasta on enemmänkin videoita, mitens nyt näin?

Vierailija
2380/2990 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että hän saa psykooseja. Eli on esim skitsofrenia. 

Läheiset on kieltäneet, että olisi kyse alkoholista, vaan sanoneet syyn olevan terveydellinen.