Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa viisaammat, kuinka usein mies viestittelee, jos on kiinnostunut.

Vierailija
04.09.2026 |

Jos siis kyse keski-ikäisestä toisella kierroksella olevasta, jolla elämässä paljon muutakin täytettä kuin deittailu.

Mies kertoo tykkäävänsä, meillä on hauskaa yhdessä, mutta saattaa mennä monta päivää, ettei laita mitään viestiä.

Mitä mieltä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Vierailija
2/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina luottanut vastavuoroisuuteen. Eli viestittelytiheys on riippunut naisen aktiivisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan

Ja pannaan paljaalla

Vierailija
4/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin aiempi suhde alkoi niin, että viestiteltiin joka päivä ja mies selvästi halusi tutustua. Nyt on tainnut käydä niinpäin, että itseä kiinnostaisi enemmän. Tulee epävarma olo, kun miehestä ei kuulu mitään. Vastaa lähes aina kyllä heti, mutta ei jatka keskustelua oikeastaan.

Ehkä täytyy unohtaa hänet ja siirtyä eteenpäin. Halusin vain täältä varmistusta omalle tunteelle.

Vierailija
5/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, jos jollain vielä tietoa.

Vierailija
6/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa sulle ensimmäisenä viestiä herätessä ja viimeisenä kun käy nukkumaan. Ja kaikessa siinä välillä. 

Vierailija
7/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri elämäntilanteita kiireineen, myös erilaisia vuorovaikutustapoja.

Asioista toki kannattaa keskustella, miltä tuntuu, mitä tarvitsee, ollaanko samalla sivulla.

Siltikin, jos toinen on kiinnostunut, kyllä hän sen osoittaa.

Ilman epävarmuutta. 

Vierailija
8/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, tai ehkä kaksi jos on ylenpalttisesti ulospäin suuntautunut.

Vierailija
9/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kokeilee lähettääkö nainen oma aloitteisesti viestiä. Jos itse lähettelet viestejä koko ajan. Käy helposti että kuvittelet toisen olevan kiinnostuneempi kuin onkaan.

Vierailija
10/10 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn tosi kuumana erääseen naiseen ja tunne on onnekseni molemminpuolinen. Keksin vaikka tikusta asiaa, jotta saan tekosyyn viestittelyyn ja yhteydenpitoon. No myönnetään sitten, että olen korviani myöten häneen rakastunut. 😍 

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä