Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (3026)
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on jo vähän virallisempaa valitusta Lehtosen puuhista HUSissa, eikä vain hiiskuntaa:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d13ed47a-949a-413e-9bdc-a78a7244f;"
Jotain HUSin organisaatiomuutoksissa on tehty oikein, vaikka jengi valittaakin, sillä HUSin talous on ylijäämäinen samalla, kun kaikkien hyvinvointialueiden taloudet ovat alijäämäisiä. Lisäksi HUS ei peri edes terveyskeskusmaksuja.
Ei HUS peri terveyskeskusmaksuja kun ei sellaista palvelua tarjoa. HUS tarjoaa erikoissairaanhoitoa ja potilasmaksuja kyllä joutuu maksamaan. Nyt taitaa olla käynti n.70€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Itse olen nähnyt matkalta yhden videon, mutta se ei ole lentokentältä.
Missä se video kiertää? Jossain keskustan Whatsappissa vai?
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa,että sitkeitä nää mustamaalaajat jaksaa olla. Ei perkele myönnetä että oltiinpa väärässä. Oikein punavassareita ovat,inhoavat Lehtosta (koska johtaja),kokoomusta ja vastaavaa. Olispa Lehtonen ollut vassari,niin komukat olis olleet hipihiljaa,samoin kuin roskalehdet.,etunenässä IS.
Kyllä ja kun uudet tiedot eivät tuekaan mehukasta juorua, niin alkaa öyhötys suuresta salaliitosta missä kaikki mediatalotkin on nyt ostettu peittelemään totuutta.
Eikö se peittely olisi kannattanut aloittaa jo Lehtosen twiittien aikaan, jos tässä olisi kyse muka jostain helvetin salaliitosta, että alkoholismia haluttaisiin nyt vain peitellä?
Alkoholilla on osuutta monien fyysisten ja psyykkisten sairauksien synnyssä, joten ei se Lehtosen sairaalareissu mitenkään poissulje sitä, että alkoholilla voi olla osuutta asiaan. Yölliset huonosti harkitut twiitit edelleen viittaavat tähän suuntaan ja paineessa moni ratkeaa ryyppäämään. Humalatilassa on altis tapaturmille sekä aivoperäisille ja sydämeen liittyville sairaskohtauksille. Pitkäaikaiskäytöllä lisäksi muita haitallisia terveysvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa,että sitkeitä nää mustamaalaajat jaksaa olla. Ei perkele myönnetä että oltiinpa väärässä. Oikein punavassareita ovat,inhoavat Lehtosta (koska johtaja),kokoomusta ja vastaavaa. Olispa Lehtonen ollut vassari,niin komukat olis olleet hipihiljaa,samoin kuin roskalehdet.,etunenässä IS.
Kyllä ja kun uudet tiedot eivät tuekaan mehukasta juorua, niin alkaa öyhötys suuresta salaliitosta missä kaikki mediatalotkin on nyt ostettu peittelemään totuutta.
Eikö se peittely olisi kannattanut aloittaa jo Lehtosen twiittien aikaan, jos tässä olisi kyse muka jostain helvetin salaliitosta, että alkoholismia haluttaisiin nyt vain peitellä?
Niin kauan kuin muistan alkoholisteja on suojeltu ja kämejä peitelty. Niin nykin ja sitä painavammin mitä isommat varpaat kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoinfarkti tai alko.
Liuotushoito jäänyt sitten saamatta, oireiden alusta liian pitkä aika?
Eiköhän vaan ole sokerit nousseet pilviin ja sen takia toimintakyky mennyt. Ehkä Alkoa siihen kylkeen. Tai nukahtamislääke huonosti nukkuvalle pahentanut tilannetta
Toki kun on ollut jo pitkään ongelmia niin edelleen ihmettelen miksi on päästetty reissulle. Paha jetlag USA reissun jäljiltä ym
Valtava stressi uuden työn alkaessa ei niin hyvin. Kotona olisi pitänyt levätä.
Taitaa olla alkoholidelirium. Sekin on fyysinen syy olla sairaalahoidossa, mutta itse on tilan aiheuttanut. Olisi äiteen pitänyt olla mukana matkoilla vahtimassa möläyttelyä ja juomista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.
Pääseekö turvatarkastuksista ym läpi jos on lärvit? En matkusta niin en tiedä miten homma toimii.
Toki siellä on parina päivänä käyty, niin videoita saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hekoheko. Tuo rokoteangstaaja on varmasti persu. Lehdistö ei kohtele kokoomuslaisia tai persuja mitenkään huonommin. Se on ihan höpöä. Mieti nyt aikuinen ihminen mitä sanot.
Lehtosen johtamistyyli on huono ja valituksia on ollut pitkin uraa, esimerkiksi Orionin aikaisille naiskollegoille tehty ohje kuinka puhua ylemmilleen jne. Aika alentavaa.
Huutamista, vähättelyä (muiden osaamista, esimerkiksi niin, että on se ja sama kuka ne kuvat lausuu kun osaaminen Suomessa on niin huonoa kyseisellä erikoisalalla)
En sano, että hän ei olisi oikeassa pohjimmiltaan a
Olen eri, mutta eikö siinä ole jo ihan riittämiin faktaa mihin tarttua - siis että Lasse on paska johtaja - ilman että tarvitsee lähteä levittämään jotain juoruja? Pahimmassa tapauksessa juorujen levittäminen, jos ne osoittautuvat valheeksi, kääntävät katseet pois todellisista faktoista. Siis siitä että Lasse on paska johtaja. Valheiden ja juorujen levittäminen saattaa todella nopeasti kääntyä varsinaista asiaa vastaan ja kohta ei enää puhutakaan siitä faktasta, että Lasse on paska johtaja, vaan huomio kiinnittyy maalittamiseen, juorujen levittämiseen ja valehteluun ja Lasse saa ihmiset puolelleen. Eikö ihmiset ihan oikeasti osaa käyttää aivoja tällaisissa asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se missään kierrä. Sitä ei vaan ole tarkoitettu julkiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö turvatarkastuksista ym läpi jos on lärvit? En matkusta niin en tied
Loungessa saa pämpätä ilmaiseksi.
Jossain lux loungessa jopa laatujuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tähän pitäisi riittää sinun sanasi, että tällainen tallenne on ja sinun ystäväsi kuvaamana? Ilman että näen koko tallennetta? Entä jos minä väitän, että minun ystäväni on myös näyttänyt tallenteen, jossa Lasse ei vaikuta olevan humalassa, vaan on muulla tavalla sekavan ja erikoisen oloinen? Kumpi on oikeassa näiden väitteiden valossa?
Vierailija kirjoitti:
Sekava käytös ja juopottelu , passin ja laukun hukkaaminen=fyysinen terveysongelma. Kuulostaa siltä että lasse itse on diagnosoinut itsensä 😂
😂😂😂
Siis sairas mies, niin sairas että on vieraassa maassa sairaalaan kuskattu, on töissä sairauslomalla? Näin sairas on, ja vielä iässä, jossa monet muut kaltaisensa alkavat eläkeläiseksi golfaamaan lämpimiin maihin, mutta tämä kuitenkin tyrkkäsi itsensä peräti Kelan pääjohtajaksi kahdenkymmenen tonnin kuukausipalkalla??
Kyllä tässä on niin paljon vialla tässä kuviossa, että vihaksi pistää. Miten tuollainen voidaan tehdä mahdolliseksi tässä maassa???
Kirveellä olisi todella paljon töitä. Ja kirves tekisi ne työt paljon paremmin kuin Lasse Lehtonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuollaisen videon levittäminen voisi olla rikos, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen. Kukapa sellaiseen haluaisi syyllistyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis sairas mies, niin sairas että on vieraassa maassa sairaalaan kuskattu, on töissä sairauslomalla? Näin sairas on, ja vielä iässä, jossa monet muut kaltaisensa alkavat eläkeläiseksi golfaamaan lämpimiin maihin, mutta tämä kuitenkin tyrkkäsi itsensä peräti Kelan pääjohtajaksi kahdenkymmenen tonnin kuukausipalkalla??
Kyllä tässä on niin paljon vialla tässä kuviossa, että vihaksi pistää. Miten tuollainen voidaan tehdä mahdolliseksi tässä maassa???
Kirveellä olisi todella paljon töitä. Ja kirves tekisi ne työt paljon paremmin kuin Lasse Lehtonen.
tämä, näissä pitäisi olla ehtona että valitun eläkeikä ei tule täyteen jo käytännössä toimikauden alussa. Toimikausi tässä 7v ja Lehtosella taisi olla ikää jo 63v..eli on kuviteltu että tyyppi on totaalisen skarppi vielä 70v? ei ihan hyvältä näytä tän syksyn perusteella meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuollaisen videon levittäminen voisi olla rikos, yksityiselämää
Julkisuuden johtohenkilön kohdalla asia on hieman eri kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tuollaisen videon levittäminen voisi olla rikos, yksityiselämää
Ilta-Sanomien sivuilla on ilmoitus, että he käsittelevät ehdottoman luottamuksellisesti kaikki tiedot. Ei ole pelkoa syytteistä jos videot lähetetään lehdistölle. Joten huono tekosyy. Jos videoita on, niin eikun vain lähettämään.
HUS on alijäämäinen, mutta se ei pysty tarjoamaan hoitoa vaan kasvattaa hoitojonoa ja eivät pysty niitä purkamaan enää ikinä.
Ihan sama paljonko sakkoja tulee. Se oli se, mitä oikeisto halusikin, hoitojonot, selvää säästöä ja julkisen terveydenhuollon alasajon.
Toki tuli tehostamisen kautta myös säästöjä. Esimerkiksi leikkaussaleja käytetään tehokkaammin ja lääkehävikki väheni.
Mutta kyllä ne säästöt jostain tulee ja aika usein hoitajan selkänahasta. Siitä, että heille kasataan töitä, jotka aiemmin kuuluivat muille ammattikunnille.
noi rokote vouhottajat kuten lasse, on nyt itse sairastunut. tunnen muutaman rokote pakottajan ,joka kuoli mystisesti nuorena.lasse varmaan kanssa otti piikin.
ne jotka ei ottanut piikkejä on terveenpiä. se piikki pakotus, oli pahuutta. en sääli lassea, vaan on hyvä että lasse saa kokea oman työnsä hedelmiä.pakottaminen on mun mielestä rikollista lääketieteessä.
Hallituksen tilanne on ollut jo ennen Lassea katastrofaalinen. Jos hallitus haluaisi peitellä suuria salaisuuksia, niin eiköhän panokset kannattaisi laittaa oikeasti merkittävien asioiden salailuun esimerkiksi tarkkailuluokalle joutumiseen, työttömien räjähdysmäiseen kasvuun ja Suomen ajautumisesta taantumaan? Mieti nyt aivoillasi, jos Lehtonen olisi örveltänyt kännissä, niin sillä ei olisi minkäänlaista merkitystä hallituksen suosion suhteen. Hallituksen suosio on romahtanut jo ja yksi Lasse on vain kärpäsen kakka siinä kaikessa.