Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (2989)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Itse olen nähnyt matkalta yhden videon, mutta se ei ole lentokentältä.
Missä se video kiertää? Jossain keskustan Whatsappissa vai?
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuit
No seiskasta ei voi edes puhua samassa yhteydessä Hesarin tai muun median kanssa. Seiska on sontalehti, joka on valmis julkaisemaan juttuja vähän miten sattuu. Äärimmäisen hyvänä esimerkkinä Helena Koivu. Seiska julkaisee vain Helenan valheita ja tahallaan vääristelee uutisointia, vaikka faktat olisi kaivettavissa ihan muutamissa minuuteissa. Muunmuassa Minnesotan oikeuden pöytäkirjat ja päätökset, joista selviää vaikka mitä mielenkiintoista faktaa Helena Koivusta. Mutta ei, kun seiska valitsee ihan tietoisesti valheiden levittämisen.
Pää hajonnut vasemmiston maalituksesta, kuka tahansa hajoaa, jos punanatsit hyökkäävät voimalla kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.
Julkinen paikka, silti ei ole mikään lehti julkaissut. Viittaa enemmän terveydentilaan, joka on yksityinen asia kuin alkoholiin.
Kumma juttu, joka paikassa on tallentavia puhelimia, mutta silti noita mainostamanne videoita Töölöntorilta tai lentokentältä ei vain löydy mistään. Sen sijaan vasemmiston itsenäisyysriehunnasta on enemmänkin videoita, mitens nyt näin?
Yllytätkö rikokseen?
Noita Brysselin koneita odottelee laaja joukko korkeasti koulutettuja EU-virkamiehiä ja vastaavia. Kaipa heillä on muutakin tekemistä kuin levitellä videoita julkisuuteen. Vaikka joku mokaa, monet muut eivät.
Tässä vähän kertausta Lassen toilailuista jo ENNEN Tallinna - Brysseli sähläystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntö
Tottakai se liittyy työtehtäviin, jos Lasse on kerta ollut TYÖMATKALLA. Ei se lääkärin kirjoittama sairasloma estä työntekoa ja jos sairaslomalla työskentelee, niin ihan yhtälailla sekin on TYÖAIKAA. Minäkin työskentelen lähes aina sairaslomilla ja ihan työajaksi merkkaan sen. Ei se sairasloma mitään muuta.
Onko kyseessä työmatka, jos edustaa eri organisaatiota kuin missä on töissä? Hän oli puhumassa HUSin edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuitenkaan päättyvät laajaan jakeluun, pääsääntöisesti tolkun matkustajaa tuolta Suomeen reissaa.
Julkinen paikka, silti ei ole
Juu ja silti av-mammat ovat näiden virkamiesten ja suurten patujen lähipiiriä niin että ovat nämä mystiset videot nähneet. Tai voihan kaikki av-mammat olla näitä virkamiehiä! Onhan av:lla kaikki vähintäänkin miljonäärejä jos tuloja kysytään 😊. Niin tottakai täällä kaikki EU:n virkamiehet ja muut pyörivät levittämässä juoruja. Mutta siinä menee raja että videoita ei sentään pistetä jakoon!
Äijä yrittää kerätä säälipisteitä että ei tarvitsisi vastata teoistaan, ja toimittajat ei uskaltaisi kysyä liian suoraan mitään kun persulauma hyökkää puolustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkemäni tallenne on Brysselissä työtehtävissä olleen ystäväni ottama. Lentokentällä on kertomansa mukaan useampikin kuvannut. Tuskin kuit
Kela on antanut lausuntonsa, että Lasse on ollut työmatkalla, joten se riittää minulle. Sen enempää en lähde spekuloimaan, että missä ja kenen roolissa ja miten on mahdollista. Jos Kela vahvistaa, että kyseessä oli työmatka, niin sitten se oli työmatka. Piste.
Mitä veritukos-komentotalosukko on nyt taiteillu? en seuraa ylee enkä muuta klobomediaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veritukos-komentotalosukko on nyt taiteillu? en seuraa ylee enkä muuta klobomediaa.
Veti saikulla "työmatkalla" ? viinaa lentokentän baarissa siihen malliin ettei päästetty paluulennolle. Virallinen selitys varmaan tulee olenaan hiukan siistitty, otaksun.
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on jo vähän virallisempaa valitusta Lehtosen puuhista HUSissa, eikä vain hiiskuntaa:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d13ed47a-949a-413e-9bdc-a78a7244f;"
Jotain HUSin organisaatiomuutoksissa on tehty oikein, vaikka jengi valittaakin, sillä HUSin talous on ylijäämäinen samalla, kun kaikkien hyvinvointialueiden taloudet ovat alijäämäisiä. Lisäksi HUS ei peri edes terveyskeskusmaksuja.
Jaa, oli tuohon kommentoimaasi viestiin tullut virheellinen linkki, tässä toimiva:
Lääkärien kantelu oikeuskanslerille HUSista: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d13ed47a-949a-413e-9bdc-a78a7244f…
Johtaja ei saa kohdella alaisiaan asiattomasti ja ala-arvoisesti, pelotella ja kiusata ylimielisesti.
Siitähän tässä Lassen hommassa ja kohussa on ollut kyse. Surkeasta alaisia polkevasta johtamisesta.
Vähän on sivuseikka tuo brysselinmatka sekä sairastumisen syyt ja laatu, näistä asioista nousseen kohun jatkona. Kelassa Lehtosen johtajuus on nyt ulkoupuolisen tahon selvittelyssä, ja oikeuskanslerilla on käsittelyssä HUSista lääkärien kantelu.
(Husin talouteen ja en ota kantaa, kun siitä en tiedä.)
Lasselle toipumista. Sitten tulee kuitenkin ottaa vastuu omista rumista toimistaan. Se asia ei muutu tai katoa sairastamisen aikana.
jättilasku kelalle tulossa brysselin hoidoista. meneekö kelan tilit miinukselle. vakuutslääkäritkö käski lassen matkalle sairaudesta huolimatta. jännittää jo suomeen paluu ja odotan selvityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen paikka, silti ei ole mikään lehti julkaissut. Viittaa enemmän terveyd
Ja viime kesältä julkaistiin Orpon ja sen yhden naisministerin kännifestarivideot, niin ihanko tosissaan näitä väitettyjä olemassa olevia videoita ei muka juuri tässä tapauksessa voisi julkaista koska laki? Miksi kaikkien muiden känniördausvideot sitten laitetaan jakoon ja lehtiin? Nyt ontuu kyllä selitykset. Rohkeasti vaan videot esille, niin kuin Orpon ja muidenkin. Jos videoita on.
Taatusti on kuvia ja videoita lehdillä odottamassa tarinan virallista selitystä.
Uusin tieto on, että hän on ollut sairaalassa perjantaista lähtien, sairaus on fyysistä laatua ja alkoholi ei liity tapaukseen. Aika monella tänne kirjoittaneelle taitaa olla syytä hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa,että sitkeitä nää mustamaalaajat jaksaa olla. Ei perkele myönnetä että oltiinpa väärässä. Oikein punavassareita ovat,inhoavat Lehtosta (koska johtaja),kokoomusta ja vastaavaa. Olispa Lehtonen ollut vassari,niin komukat olis olleet hipihiljaa,samoin kuin roskalehdet.,etunenässä IS.
Älä jaksa vääntää tästä mitään vasemmisto-oikeisto kinaa. En ikipäivänä äänestäisi kokoomusta ja olen melko vasemmistolainen, mutta jo eilen tässä ketjussa ehdotin malttia tähän ajojahtiin. Sivistymättömiä ja pahantahtoisia ihmisiä löytyy kaikkien puolueiden äänestäjistä.
Voitte kannella eduskunnan oikeusasiamiehelle, jos epäilette, että viranomainen, virkamies tai julkista tehtävää hoitava yksityinen taho ei ole noudattanut lakia tai täyttänyt velvollisuuksiaan. Lehtosen tapauksessa peli on selvä. Rekrytointi on täysin epäonnistunut ja työnhakijan työkykyä ei kartoitettu riittävästi. Lehtonen sekoili itsensä sairaalakuntoon jo ensimmäisenä vuonna. Kuinka pitkään hän aikoo roikkua virassa? Seitsemän vuotta?
www.oikeusasiamies.fi
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista, että hän saa psykooseja. Eli on esim skitsofrenia.
Läheiset on kieltäneet, että olisi kyse alkoholista, vaan sanoneet syyn olevan terveydellinen.
Toistuvua päihdepsykooseja voi olla. Mm. ruohon polttelu laukaisee skitsofrenian eli henkilö on jatkuvasti harhoissa ja tarvitsee vahvan lääkityksen loppuelämäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Karma rokotti takaisin tätä rokotemengeleä. Jos johtaa vielä kelaa viikon päästä niin silloin viimeistään tietää miten sairas maa Suomi on.
Uskot karmaan mutta et rokotteisiin..
Alkoholi on terveydellinen syy.