Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (2989)
Vierailija kirjoitti:
Uusin tieto on, että hän on ollut sairaalassa perjantaista lähtien, sairaus on fyysistä laatua ja alkoholi ei liity tapaukseen. Aika monella tänne kirjoittaneelle taitaa olla syytä hävetä.
Sanoi Lassen äippä...
Vierailija kirjoitti:
Uusin tieto on, että hän on ollut sairaalassa perjantaista lähtien, sairaus on fyysistä laatua ja alkoholi ei liity tapaukseen. Aika monella tänne kirjoittaneelle taitaa olla syytä hävetä.
En häpeä sanaakaan siitä, mitä on kirjoittanut. Miksi? Koska en osaa. Minulla on vahva moraalinen selkäranka. En mielistele työpaikkakiusaajia (Lehtonen) enkä velttoa rekrytointitiimiä, joka Lehtosen valitsi tähän huippuvirkaan. Sä voit puolustella. Lehtonen ei koskaan tule tietämään sinun panostuksestasi etkä sinä koskaan saa mitään hyötyä siitä, että uhriuduit vauvapalstalla Lehtosen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Itse olen nähnyt matkalta yhden videon, mutta se ei ole lentokentältä.
Missä se video kiertää? Jossain keskustan Whatsappissa vai?
No ei se missään kierrä. Sitä ei vaan ole tarkoitettu julkiseksi.
Etenkään kun siinä ei ole mitään mikä tukisi tarinaa alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Metsäteollisuuden toimari tai Kokoomuksen meppi antaa tapahtuneesta ja miehen toiminnasta kommenttia lehdistölle? Suomalaisissa kuitenkin on aika syvälle sisäistetty ajatus yksityisyyden kunnioittamisesta, etenkin jos vaikuttaa siltä että oudosti käyttäytyvä ihminen ei ole aivan terve.
Aika varovaisesti kierrellen kommentoivat. Ihme, että Sallakin kerrannut tilannetta. Paula etsinyt Lassen kanssa kadonneita tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En häpeä sanaakaan siitä, mitä on kirjoittanut. Miksi? Koska en osaa. Minulla on vahva moraalinen selkäranka. En mielistele työpaikkakiusaajia (Lehtonen) enkä velttoa rekrytointitiimiä, joka Lehtosen valitsi tähän huippuvirkaan. Sä voit puolustella. Lehtonen ei koskaan tule tietämään sinun panostuksestasi etkä sinä koskaan saa mitään hyötyä siitä, että uhriuduit vauvapalstalla Lehtosen puolesta.
Meillä on hiukan eri käsitykset siitä mitä vahva moraalinen selkäranka tarkoittaa. Mutta se on varma että se ei ole sitä että irvaillaan toisen juoppoudella eikä nosteta kättä virheen merkiksi kun paljastuukin että kyseessä on sairastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Voitte kannella eduskunnan oikeusasiamiehelle, jos epäilette, että viranomainen, virkamies tai julkista tehtävää hoitava yksityinen taho ei ole noudattanut lakia tai täyttänyt velvollisuuksiaan. Lehtosen tapauksessa peli on selvä. Rekrytointi on täysin epäonnistunut ja työnhakijan työkykyä ei kartoitettu riittävästi. Lehtonen sekoili itsensä sairaalakuntoon jo ensimmäisenä vuonna. Kuinka pitkään hän aikoo roikkua virassa? Seitsemän vuotta?
www.oikeusasiamies.fi
Voitte myös tehdä kuten minä ja ilmiantaa tässä ketjussa ilmenneet herjaavat lausunnot Lehtosta kohtaan.
Terveyssyy. Hoidossa. Pään sisäinen mielisairaus puhejennut jatkuvasta stressistä ja julkisuuskohusta? Itse aiheutettua. Sairaudettomuuden tunne, vaikka määrätty sairaslomalle. 🤔 Jossain kohti se mielenkin kuorma kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika minun kommentissani muka on? Mikä vika minussa muka on? Minä olen täysin terve ja kotonani enkä Brysselissä sairaalassa hortoiltuani lentokentällä sekavana.
Lopetapa poju - pojulta sinä kuulostat - kiroilusi ja mene vaikka ulos lenkille. Selvitä se pääsi itsenäisyyspäivän boolin jälkimainingeista. Jos huomenna olisi parempi ja pipi jo poissa.
Olisit varmaan ihan terve jos olisit muistanut ottaa psykoosilääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Pää hajonnut vasemmiston maalituksesta, kuka tahansa hajoaa, jos punanatsit hyökkäävät voimalla kimppuun.
Kyllä kallispalkkasen johtajan pään pitää kestää arvostelu olipa se sitten aiheellista tai aiheetonta.
jos ei kestä niin on väärässä hommassa.
Eihän tässä mitään virheitä tehdä, jos keskustellaan siitä, mitä julki on tuotu. Mies myöhästelee erilaisilla selityksillä, pyörii sekavana lentokentällä tavarat hukassa, somettelee öiseen aikaan tuntemattomille ja on nähty loungessa ja NH:n baarissa istuskelemassa.
Lentokentällä on kameravalvonta. Paikallinen poliisi käy ottamassa videot talteen. Ihan siltä varalta, että lentoyhtiö, muut matkustajat, tai Suomen viranomaiset (oikeuskansleri, poliisi) haluavat nostaa rikossyytteen Lehtosta vastaan. Eihän sitä tiedä, millaisiin rikoksiin Lehtonen on syyllistynyt kun pyörii julkisilla paikoilla (hotelli, lentokenttä, yms) täysin sekaisin. Onko siellä huudeltu, huoriteltu, uhkailtu? Jos on, niin nämä rikokset painetaan villaisella heti. Lehtonen on aina "uhri" vaikka tekisi mitä rikoksia viinapäissään tai muiden "terveysongelmiensa" (dementia, psykoosi, juoppohulluus) takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hiukan eri käsitykset siitä mitä vahva moraalinen selkäranka tarkoittaa. Mutta se on varma että se ei ole sitä että irvaillaan toisen juoppoudella eikä nosteta kättä virheen merkiksi kun paljastuuki
Vakiintuneen käytännön mukaan lentokentällä sekoileva johtaja on juoppo kunnes toisin todistetaan. Ja ei muuten vielä ole todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on hiukan eri käsitykset siitä mitä vahva moraalinen selkäranka tarkoittaa. Mutta se on varma että se ei ole sitä että irvaillaan toisen juoppoudella eikä nosteta kättä virheen merkiksi kun paljastuuki
Miksi kuvittelet tietäväsi, mitä joku toinen kirjoittaja on tänne kirjoittanut? Oletko selvänäkijä? Sähän voitkin kertoa ensi viikon lottonumerot, millä voittaa Eurojackpotissa päävoiton.
Ja kyllä, minäkään en häpeä sitä mitä kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bravo. Ylpeilet sillä että et mielistele "työpaikkakiusaajaa" mutta otat kaiken ilon irti siitä kun haavoittuvassa tilassa olevaa riepotellaan minkä sielu sietää.
Onneksi palkatonta sairauslomakarenssia ei työntekijälle tullut, niin Lasse voi huoletta saikuttaa (kuten varmaan 70% duunareista huomenna tekee)
Mitenkähän lehtonen itse olisi toiminut, jos joku hänen alaisensa olisi käyttäytynyt kuten hän itse julkisuudessa on tehnyt? Riittäisikö ymmärrystä?
Vierailija kirjoitti:
Vakiintuneen käytännön mukaan lentokentällä sekoileva johtaja on juoppo kunnes toisin todistetaan. Ja ei muuten vielä ole todistettu.
Nykykäytännön mukaan vauvapalstalla paskaa provoileva trolli on ylilaudalta karannut pelle kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykykäytännön mukaan vauvapalstalla paskaa provoileva trolli on ylilaudalta karannut pelle kunnes toisin todistetaan.
"Yksinkertaisin selitys on todennäköisin" viittaa Occamin partaveitseen eli periaatteeseen, jonka mukaan ilmiöiden selittämiseen ei pidä olettaa enempää tekijöitä kuin on välttämätöntä, eli kilpailevista selityksistä valitaan se, jossa on vähiten oletuksia se leikkaa ylimääräiset pois. Tämä ei tarkoita, että yksinkertaisin aina olisi oikea, mutta se on yleensä parempi lähtökohta, kunnes toisin todistetaan, ja sitä käytetään myös tilastollisessa päättelyssä
Vierailija kirjoitti:
Terveyssyy. Hoidossa. Pään sisäinen mielisairaus puhejennut jatkuvasta stressistä ja julkisuuskohusta? Itse aiheutettua. Sairaudettomuuden tunne, vaikka määrätty sairaslomalle. 🤔 Jossain kohti se mielenkin kuorma kaatuu.
Häneen sopisi psykoosi diagnoosi, korostan etten ole ammattihenkilö mutta näin keittiöpsykologiaa harrastavana Lehtosen äkillinen sekavuus ja parin päivän haahuili kentällä saattaisi (?!) tähän viitata, myös viranomaisia varalta tarvittu. Jokin on laukaissut psykoosin ja hän ei ole kyennyt toimimaan rationaalisesti, hän on joutunut sairaalahoitoon. Tähän päädyin, kun jos kyse ei ole päihteistä eikä hänellä ole diagnisoitu muistisairautta. Jokinhan hänellä on, tuskin alhainen verensokerikaan aiheuttaisi tuollaista, aikuisella on myös lääkitys matkassa.
Miksi Metsäteollisuuden toimari tai Kokoomuksen meppi antaa tapahtuneesta ja miehen toiminnasta kommenttia lehdistölle? Suomalaisissa kuitenkin on aika syvälle sisäistetty ajatus yksityisyyden kunnioittamisesta, etenkin jos vaikuttaa siltä että oudosti käyttäytyvä ihminen ei ole aivan terve.