Lasse Lehtonen välikohtauksessa Brysselin lentokentällä - poliisien ympäröimä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011672428.html
Kykypuolueen edustaja taas suorittamassa.
Kommentit (3440)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko nyt linkin tällaiseen videoon, kun en ole moista nähnyt? Voin kyllä myöntää olleeni väärässä, jos saan faktaa pöytään, mutta sinun sanasi ei mene faktasta.
Nämä nyt on jonkun pellen provoilua, voi jättää omaan arvoonsa.
Pelle vaan näki videon ennen kuin lääkärien hätäkokous päätti poistattaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurlähetystö hoitanut Lassen sairaalaan ja siellä nesteytetty varmuuden vuoksi, rahalla saa palvelua. Surkea yritys peitellä överiksi mennyttä päihteiden käyttöä.
TÄMÄ. Olen rehellisyyttä arvostava ihminen, ja inhottaa suuresti kun huomaan isokenkäisten touhut mutta se naamioidaan joksikin muuksi. Avoimuus ja rehellisyys olisi tässäkin paljon parempi, loppuisi "ajojahti". Kun suurin osa kansasta näkee mistä oikeasti on kyse.
Nyt minäkin haluaisin nähdä nämä absoluuttiset ja aivan totaalisen kiistämättömät todisteet alkoholismista, koska en ole sellaisia vielä nähnyt. Mistä nämä absoluuttiset todisteet siis löytää?
Vasemmistolaisten trollien päissähän ne.
Ja tuota en ymmärrä, koska äänestän itsekin vasenta laitaa, mutta valehtelua ja vääristelyä en voi sietää. Ihan huolimatta siitä pitääkö ihmisestä vai ei. Ei sillä valehtelulla ja maalittamisella maailmaa muuteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö päivä mukavasti multipeukuttaessa? Ihan vain sen takia, että haluat vahvistaa väitettä Lassen alkoholismista? Eikö ole hieman surullista, että käytöt elämäsi tuollaiseen asiaan?
Se on hyvin tunnistettavaa, kun yht äkkiä tulee ryöpsähtäen ylänuolia tietynlaisiin kommentteihin, vaikka alle minuutti sitten tilanne olisi ollut eri.
Semmosta se on kun ylilaudan jonnet leikkii vpn:llä.
Sinäkin voit leikkiä vai eikö ole varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo alkuun että mikä hem_metin ajojahti on menossa. Ilman mitään tietoa oletetaan että kyseessä on kännisekoilua. Kun isäni sai aivoinfarktin, hän käyttäytyi juuri noin ja vasta seuraavana päivänä ymmärrettiin viedä lääkäriin. Onneksi toipui siitä, tosin osa-aika eläkkeelle jäi sitten. Kun väsyi niin helposti. Muuta "vammaa" siitä ei jäänyt.
Näitkö sen eilen palstalla olleen videopätkän? Siinä LL kiskoo olutta suoraan pullon suusta samalla kun kolme poliisia taluttaa häntä. Lopuksi vielä rimpuilee. Video ei valehtele tai kaunistele.
Höpö höpö! Käveli itse, ei talutettu, ei mitään kädessä.
Höpö
Niin ja ne todistevideot on kuvattu suorana vauvapalstalle, ajatella! Alkuperäisiä linkkejä ei tietenkään enää löydä mistään. Voihan itku!
Nyt mennään peittelyssä kekkoslovakian tasolle. No, joku hoitsu käy varmasti vakoilemassa omakannasta tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Lassen äidin peittely-yritykset ei nyt mene läpi. Äijä oli kaatokännissä ja pyörinyt useita päiviä lentokentällä dokaamassa.
Mutta kukaan utelias ei ole kuitenkaan luvannut Lehtosta nauttimassa alkoholia. Siitä olisi saanut seiskasta monta kymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö päivä mukavasti multipeukuttaessa? Ihan vain sen takia, että haluat vahvistaa väitettä Lassen alkoholismista? Eikö ole hieman surullista, että käytöt elämäsi tuollaiseen asiaan?
Se on hyvin tunnistettavaa, kun yht äkkiä tulee ryöpsähtäen ylänuolia tietynlaisiin kommentteihin, vaikka alle minuutti sitten tilanne olisi ollut eri.
Semmosta se on kun ylilaudan jonnet leikkii vpn:llä.
Sinäkin voit leikkiä vai eikö ole varaa?
En jaksa koska elämässäni on muutakin. En halua käyttää aikaani nuolipelleilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin jo alkuun että mikä hem_metin ajojahti on menossa. Ilman mitään tietoa oletetaan että kyseessä on kännisekoilua. Kun isäni sai aivoinfarktin, hän käyttäytyi juuri noin ja vasta seuraavana päivänä ymmärrettiin viedä lääkäriin. Onneksi toipui siitä, tosin osa-aika eläkkeelle jäi sitten. Kun väsyi niin helposti. Muuta "vammaa" siitä ei jäänyt.
Näitkö sen eilen palstalla olleen videopätkän? Siinä LL kiskoo olutta suoraan pullon suusta samalla kun kolme poliisia taluttaa häntä. Lopuksi vielä rimpuilee. Video ei valehtele tai kaunistele.
Höpö höpö! Käveli itse, ei talutettu, ei mitään kädessä.
Höpö
Tekoälyn avulla pystyy nykyään tekemään vaikka minkälaisia videoita. Alunperin epäilin niitä iltasanomien lentokenttäkuviakin tekoälyn tuotoksiksi.
Tuollaisen videon tekijä jää toivottavasti kiinni tekeleestään
Löytyykö nämä absoluuttiset todistevideot edes sieltä ulilaudalta? Vai onko selittelyt samaa luokkaa kuin Helena Koivulla? Mikko mafia maksanut tässäkin asiassa lehdistön hiljaiseksi ja tuomarit ja kaikki? Poistanut kaikki todisteet koko netistä?
Ja tuota en ymmärrä, koska äänestän itsekin vasenta laitaa, mutta valehtelua ja vääristelyä en voi sietää. Ihan huolimatta siitä pitääkö ihmisestä vai ei. Ei sillä valehtelulla ja maalittamisella maailmaa muuteta.
Minä myönnän, että yöllisten Twitter viestien ja kompuroinnin takia luulin että kyse on alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona Hitlerinä tunnetuksi tullut Lasse sekosi lopullisesti lentokentällä. Alaisiaan ja kansalaisia pelotellut Hitler, Göbbels tyylinen Lasse...puhui raivon vallassa ihmisiä jotka eivät lähteneet piikkipakotukseen mukaan. Lasse saattoi työpaikkallaa koronahysteria keskuksen johtajana heittää työtuolin seinään apinan raivolla jos joku ei tehnyt kuten Lasse määräsi.
Itse en tuolloin tiennyt, minkälainen johtaja hän oli työpaikallaan, mutta A-studion ja muiden tv-keskusteluiden perusteella itseäni raivostutti ihan jäätävästi, kun Lasse vaati "kannustimia" päättäjiltä, että viimeisetkin piikittömät saadaan väkisin rokotettua. Ihan kuin se pieni prosentti ihmisistä olisi aiheuttanut hänen johtamansa firman ongelmat. En ikinä anna anteeksi sitä ajojahtia ja leimaamista. Lasse saisi kertoa totuuden nyt jälkeenpäin ja analysoida tarkkaan, mistä ne ongelmat oikeasti johtuivat.
Karma rokotti takaisin tätä rokotemengeleä. Jos johtaa vielä kelaa viikon päästä niin silloin viimeistään tietää miten sairas maa Suomi on.
Yritin perjantaina etsiä todistevideoita Ylilaudalta ja ainut joka tuli vastaan, oli tekoälyllä tehty video, missä Lasse heittää tanssiksi poliisien kanssa. Oliko se se suuri todistevideo mistä täällä puhutaan?
Lasse sairaalahoidossa?. Tuolla tavalla saadaan "alibi" tällekin juopolle ja katseet käännettyä pois alkoholismista.
Vierailija kirjoitti:
Minä myönnän, että yöllisten Twitter viestien ja kompuroinnin takia luulin että kyse on alkoholismista.
Minä taas myönnän, että en tiedä. Ja en levitä juoruja kun en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mediatoimistolta ostettu kriisinhallintaa. Veronmaksajien rahalla.
Käyttäkää sairaalaan ja sairauteen liittyviä termejä. Näin saadaan hiljennettyä epäilijät ha sääliä haettua.
Juu juu, mediatalot ja kaikki on ostettu. Ihan vaan jotta saadaan peiteltyä suurta valtion salaisuutta! Ja minä vain kysyn että miksi ihmeessä? Jos totuus olisi alkoholismi, niin miksi käytettäisiin rahaa ja energiaa sen peittelyyn? Ei Lasse mikään valtion päämies sentään ole.
Että ihmiset ovat harhaisia. Oletko sitä mieltä, että koronarokotuksetkin oli suuri salaliitto?
Miksi ei? Mediatoimiston konsultointi maksaa ehkä kymppitonnin. Lehtosen palkalla tuon pulittaa käden käänteessä. Myös Kelan ja kokoomuksen maine on vaakalaudalla. Kritiikki on koskenut myös koko istuvaa hallitusta, ja sen nimittämiskäytäntöjä.
Onhan tässä monta maksukykyistä tahoa, jotka varmasti mielellään näkisivät, että kohu poistuisi.
"Kas kun satuit kysymään. Olet selvästi marttyyri ja haluat uhriutua. Tässä sinulle karu fakta. Minä en ole koskaan kadottanut passia, matkalippua, boarding passia, lompakkoa, tai älypuhelinta. En ole koskaan myöhästynyt lennolta. Minut on käännytetty pois lennolta (ylibuukkaus) mutta se oli lentoyhtiön vika.
Olen ollut Finnairin kanta-asiakas vuodesta 1997 lähtien. Mitenkäs ne sun lentomailit?"
Minulla ei ole harmainta aavistusta lennetyistä maileista, mutta niitä on sen verran, että Lufthansan senator ja Finnairin platina on ollut vuosikymmeniä taskussa. Myös Finnairin edustaja on kiikutellut minulle henkilökohtaisesti uusia kortteja toimistolle ja tarjonnut vielä kahviakin.
Ylibuukkaus ei myöskään ole koskaan aiheuttanut ongelmia. Niissä tilanteissa minut on yleensä siirretty busineksesta ykköseen, jos koneessa on sellainen, ja joku paljon lentävä puolestaan monkeysta businekseen.
Passi, luottokortit ja lentoliput ovat aina pysyneet matkassa, mutta pikkutavaroita on kadonnut, varsinkin käsineitä ja huiveja. Parhaimmillaan huivi on nykäisty suoraan kaulasta. No show-maksujakin olen maksellut, jos lennot ovat olleet pahasti myöhässä.
Unohtelen myös tavaroita, sillä en ole täydellinen. Kotiavaimet ovat usein jääneet sisään, kun olen käynyt pihalla, mutta onneksi ulkona on vara-avaimet. Kaupastakin olen välillä unohtanut ostaa jotain, vaikka asia on kirjoitettuna kauppalistaan. Työläppäri ja silmälasitkin ovat jääneet välillä kotiin, ja olen joutunut pyörtämään takaisin kotiin toimiston parkkipaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää sairaalaan ja sairauteen liittyviä termejä. Näin saadaan hiljennettyä epäilijät ha sääliä haettua.
Juu juu, mediatalot ja kaikki on ostettu. Ihan vaan jotta saadaan peiteltyä suurta valtion salaisuutta! Ja minä vain kysyn että miksi ihmeessä? Jos totuus olisi alkoholismi, niin miksi käytettäisiin rahaa ja energiaa sen peittelyyn? Ei Lasse mikään valtion päämies sentään ole.
Että ihmiset ovat harhaisia. Oletko sitä mieltä, että koronarokotuksetkin oli suuri salaliitto?
Miksi ei? Mediatoimiston konsultointi maksaa ehkä kymppitonnin. Lehtosen palkalla tuon pulittaa käden käänteessä. Myös Kelan ja kokoomuksen maine on vaakalaudalla. Kritiikki on koskenut myös koko istuvaa hallit
Kokoomuslaisella kriisivestinnällä on aina sama latu. Ollaan näennäisesti pahoillaan, heitetään jokin vähäpätöinen asia/henkilö syyksi ja jatketaan pokkana samaa änkyröintiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja täytyy sanoa, että koska pidän henkilöä epämiellyttävänä ja huonona johtajana, pilkka tuntui oikeutetulta.
Lisäksi kun on ollut niitä yöllisiä kommentointeja ja mitä ihmeellisimpiä lausuntoja "ahkeruuden vaikutelmasta" ja "käteisen jakamisesta" niin horinoilta ne kuulostaa.
Nyt vähän nolottaa viestit tässäkin ketjussa. Ja jonkun rokotekriitikon kanssa meuhkaaminen palstalla 😬.
Joten käsi ylös virheen merkiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Mediatoimiston konsultointi maksaa ehkä kymppitonnin. Lehtosen palkalla tuon pulittaa käden käänteessä. Myös Kelan ja kokoomuksen maine on vaakalaudalla. Kritiikki on koskenut myös koko istuvaa hallit
Nimittämiskäytännöistä on kohu ollut olemassa jo pitkään. Joten se ei ole syynä tuolle salaliittoteoriallesi. Olisi suorastaan ääliömäistä käyttää rahaa tuollaiseen täysin turhaan peittelyyn millä ei ole enää tässä vaiheessa minkäänlaista valtakunnan merkitystä. Kohu nousi jo ennen Lassen sairastumista ja tämä on täysin merkityksetön sivujuonne.