Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet konservatiivisesta naisesta?

Vierailija
01.12.2025 |

Eli naisesta joka pitää siitä, että on miesten ja naisten hommat, haluaa hoitaa pitkään omia lapsiaan, pukeutuu naisellisesti ja näyttää naiselta muutenkin, kunnioittaa miestään, haluaa lapset vasta avioliitossa jne. Ei ota eroa heti kun arki tympii tai syytä miestä kaikesta, pitää perinteisestä s*ksistä ilman kolmansia pyöriä ym. ja haluaa olla tulevaisuudessa mummu jne.

Hoitaa omat vastuunsa ja antaa muiden elää omaa elämäänsä. Ei haihattele tai vaadi liikoja. Ymmärtää elämän realiteetit ja on kiitollinen tyyppi. 

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana, joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Ei kukaan täyspäinen ihminen alistu toiselle tolla tavalla. Jotta mainitsemasi asiat tapahtuisivat, se vaatii tasa-arvoisen ja kunnioittavan suhteen eli poikkeuksellisen laadukkaan miehen, joita on lähes mahdotonta löytää konservatiivien joukosta.

Vierailija
2/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa. Kunhan on itse valinnut oman polkunsa, eikä se ole esimerkiksi painostuksen avulla saavutettu asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppana, joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Ei kukaan täyspäinen ihminen alistu toiselle tolla tavalla. Jotta mainitsemasi asiat tapahtuisivat, se vaatii tasa-arvoisen ja kunnioittavan suhteen eli poikkeuksellisen laadukkaan miehen, joita on lähes mahdotonta löytää konservatiivien joukosta.

Eiköhän konservatiivinen nainen ole kuitenkin myös älykäs ihminen ja osaa valita hyvän kumppanin. 

Vierailija
4/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin liberaali, itse en suostuisi tuollaiseen koskaan ja tienaan enemmän kuin mieheni. Talo, molemmat autot jne on minun nimissäni ja lapsilla on minun sukunimi. Kuitenkin, ajattelen kaltaisestasi naisesta että you do you boo, kunhan olet onnellinen. Ne on vaan yleensä ne konservatiiviset naiset joilla on ongelma meidän liberaalien kanssa.

Vierailija
5/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin liberaali, itse en suostuisi tuollaiseen koskaan ja tienaan enemmän kuin mieheni. Talo, molemmat autot jne on minun nimissäni ja lapsilla on minun sukunimi. Kuitenkin, ajattelen kaltaisestasi naisesta että you do you boo, kunhan olet onnellinen. Ne on vaan yleensä ne konservatiiviset naiset joilla on ongelma meidän liberaalien kanssa.

Et suostuisi? Mitä suostumusta tuohon vaaditaan? 

Vierailija
6/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän konservatiivinen nainen ole kuitenkin myös älykäs ihminen ja osaa valita hyvän kumppanin. 

Miksi älykäs nainen jäisi kotiin hoitamaan lapsia?

Vierailija
7/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen, alemmuudentuntoinen tollo, joka ei halua kantaa vastuutaan.

Manipuloitu persupatja. Jää erossa tyhjin käsin.

Vierailija
8/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ei voi vastata kuin yksinäinen ja onneton, ehkä jopa kateellinen ihminen. 

Vierailija
9/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis OIKEA nainen eikä mikään etuoikeuksia rääkyvä ideologioiden aivopesemä kehopositiivinen naisen irvikuva.

Vierailija
10/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivius ei korreloi älykkyyden kanssa, päinvastoin.

Vierailija
11/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta lapset saavat hyvän kotikasvatuksen, kodin rauhaa, hyvää ruokaa ja paljon omien vanhempien aikaa. (Vertaa järkyttävät päiväkodit..)

Vierailija
12/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää elämän realiteetit = naisen kuuluu alistua miehelle.

Sitä varmaan tarkoitit.

Vierailija
13/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa miehen päättää elämästäni. En suostuisi siihen. En suostuisi jättämään uraani tehdäkseni lapsia miehelle. Ne ovat yhteinen projekti josta tulomenetysten ei kuulu osua vain minuun naisena. 

Sellaisiin juttuihin en suostuisi.

Vierailija
14/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei voi vastata kuin yksinäinen ja onneton, ehkä jopa kateellinen ihminen. 

Olen eri. Voisin aivan hyvin kirjoittaa vastaavaa. Tienaan lääkärinä enemmän kuin mieheni, joka jäi koti-isäksi kun ei halunnut laittaa lapsia päivähoitoon alle 3v. En ymmärrä, miksi olisin onneton tai kateellinen yhtään mistään. 

Vierailija
15/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konservatiivius ei korreloi älykkyyden kanssa, päinvastoin.

Te yltiöliberaalit olettekin oikea älykkyyden aarreaitta.

Vierailija
16/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa olla sellainen kuin haluaa. Kunhan on itse valinnut oman polkunsa, eikä se ole esimerkiksi painostuksen avulla saavutettu asia.

Totta. Tosin valitettavan usein ajatellaan että vain konservatiivinen arvomaailma on jotenkin painostuksen tulosta mutta liberaalimpi ei voi sitä olla mitenkään.

Vierailija
17/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi ola mitään mieltä kenestäkään, saati sitten jostain keksitystä aloitukksesta

Vierailija
18/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa miehen päättää elämästäni. En suostuisi siihen. En suostuisi jättämään uraani tehdäkseni lapsia miehelle. Ne ovat yhteinen projekti josta tulomenetysten ei kuulu osua vain minuun naisena. 

Sellaisiin juttuihin en suostuisi.

Siis oletko kuitenkin nainen? Oletko tutustunut ihmisen biologiaan? On normaalia tuntea halua olla äiti ja kasvattaa lapsia. Itse konservatiivisena ihmisenä en voi kuvitellakaan elämää, jossa jokin palkkatyö olisi tärkeämpää kuin lapseni.

Mitä väliä jollain uralla? 

Vierailija
19/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta lapset saavat hyvän kotikasvatuksen, kodin rauhaa, hyvää ruokaa ja paljon omien vanhempien aikaa. (Vertaa järkyttävät päiväkodit..)

Ja mikä siinä on ongelmana, ettei isä jää kotiin vahvistamaan suhdettaan lapsiin? Imetys on huono argumentti. Mies, joka olettaa että nainen hoitaa lapset ja kodin, ei ole mielestäni sopiva isäksi. Mitä jos äiti syystä tai toisesta kuolee, miten mies tuollaisella asenteella pärjäisi lasten ja kodin kanssa? Vastuu vanhemmuudesta kuuluu molemmille, ja se on lapsen parhaaksi.

Vierailija
20/60 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko tästä tehdä sellainen johtopäätös, että sen sijaan että olet liberaali, oletkin halunnut kääntää perheessäsi patriarkaaliset sukupuolittuneet roolit toisin päin? Eli Sinä haluat olla perheessä se, jolla on munat? Ehkä olet kasvanut lapsuudenkodissa, jossa isäsi toivoi sinusta poikaa? Nyt haluat joka päivä näyttää, mihin pystyt? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän