Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen tietää, että laihtumiseen tarvitaan hiilareitten välttämistä ja oikean rasvan syömistä

Vierailija
30.11.2025 |

Se on kuitenkin täysin eri, mitä opetetaan ravinnosta. Siksi sen vastustus on niin suurta. 

Siltikin, vaikka paino laskee ja terveys paranee.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten tyypillistä, että salaliittouskovaiset kuten ap saavat tietonsa aina videoista. He eivät lue sanomalehtiä ja virallista mediaa, ja seuraa virallisia uutiskanavia. He perustelevat väitteitään nettivideoilla, eivät koskaan edes nettiteksteillä, eikä koskaan tutkimuslähteillä. Ilmeisesti lukeminen on heille hankalaa. Tässäkin ketjussa ap on linkittänyt lähteeksi videon netistä.

Vierailija
142/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "oikea" rasva?

Ihmiselle eläinrasva.

Kova rasva lisää sydäntautikuolleisuutta. Välttämättömiä rasvahappoja on vain linolihappo ja alfalinoleenihappo (omega-3 ja omega-6). Molempia saa esimerkiksi rypsiöljystä. 

Täyttä höpötystä. Puska haukkui väärää puuta ja kusi suomalaisten kintuille. Stressi, kohonnut verenpaine sekä kohonnut verensokeri aiheuttavat sydän- ja verisuonisairaudet - kaikki nämä saa hiilihydraatteja puputtamalla.

Täyttä tiedettä. Tämä on läpiymmärretty asia. Kaikki muut rasvahapot elimistö voi itse luoda muista aineista, mutta välttämättömiä rasvahappoja ei. Yhtään ei tarvitse syödä kovaa rasvaa. Katsos kun sinäkin varmaan ymmärrät, että hiilihydraateilla voi lihoa, ja mitäs elimistö silloin niistä hiilareista muodostaa? No sitä kovaa eläinrasvaa tietenkin. Sitä ei tarvitse syödä ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita ja olen kahdesti laihtunut kymmeniä kiloja.Nykyään ei mitään vaikeuksia pysyä normaalipainoisena runsailla hiilareilla.

Yksi muusikko muuten laihdutti syömällä pelkkiä makeisia.Oliko vähähiilihydraattista?

Vierailija
144/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "oikea" rasva?

Ihmiselle eläinrasva.

Kova rasva lisää sydäntautikuolleisuutta. Välttämättömiä rasvahappoja on vain linolihappo ja alfalinoleenihappo (omega-3 ja omega-6). Molempia saa esimerkiksi rypsiöljystä. 

Täyttä höpötystä. Puska haukkui väärää puuta ja kusi suomalaisten kintuille. Stressi, kohonnut verenpaine sekä kohonnut verensokeri aiheuttavat sydän- ja verisuonisairaudet - kaikki nämä saa hiilihydraatteja puputtamalla.

Maailman terveysjärjestö vielä tänäkin päivänä, kaiken aiheeseen liittyvän tutkimustiedon perusteella, suosittaa kovan rasvan vähäistä saantia, sillä kova rasva on yhteydessä korkeaan LDL-kolesteroliin ja sitä kautta valtimotautiin. Sun Puska-öyhötys on kovin anttiheikkilää. 

Vierailija
145/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt leijonan puputtavan kasviksia ja hedelmiä esimerkiksi, lihasta saa lähes kaiken tarvittavan. Myös ihmiseläinkin.

Eläimet esim. valmistavat C vitamiinia itse toisin kuin ihminen.

Vierailija
146/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, vain niin. Ajattelitko, ettei mun ravintovalmentajat tätä ajatelleet tai pakottanut kokeilemaan? Mistä sä päättelit, että tätä koetta tehtiin vähemmän aikaa? Ainakaan

Ei siihen tarvi verikoetta. Sun veriryhmä kertoo sen, ootko lihansyöjä vai joku muu.

Vierailija
147/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt leijonan puputtavan kasviksia ja hedelmiä esimerkiksi, lihasta saa lähes kaiken tarvittavan. Myös ihmiseläinkin.

Joo, leijona ei todellakaan tarvitse porkkanaa, mutta siinä on pieni ero: leijonan elimistö on erikoistunut saamaan kaiken lihasta. Ihmisen elimistö ei ole, me tarvitsemme esimerkiksi C-vitamiinia ja kuitua, joita lihasta ei saa. Eli vaikka liha onkin herkullista, ihmiset eivät pärjää pelkällä lihalla ilman puutoksia.

Vierailija
148/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä "oikea" rasva?

Ihmiselle eläinrasva.

Täyttä tiedettä. Tämä on läpiymmärretty asia. Kaikki muut rasvahapot elimistö voi itse luoda muista aineista, mutta välttämättömiä rasvahappoja ei. Yhtään ei tarvitse syödä kovaa rasvaa. Katsos kun sinäk

Niin. Mutta ihminen ei pärjää pelkällä lihalla ja rasvalla, koska tarvitsee kasveista tai muista lähteistä vitamiineja, kuituja ja osa ravintoaineista ei muodostu pelkästä lihasta.

Vierailija
149/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimet esim. valmistavat C vitamiinia itse toisin kuin ihminen.

Lihansyöjäeläimet, kuten mainittu leijona. Ihminen ei tosiaankaan pysty samaan.

Vierailija
150/150 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, vain niin. Ajattelitko, ettei mun ravintovalmentajat tätä ajatelleet tai pakottanut kokeilemaan? Mistä sä päättelit, että tätä koetta tehtiin vähemmän aikaa? Ainakaan

Ei siihen tarvi verikoetta. Sun veriryhmä kertoo sen, ootko lihansyöjä vai joku muu.

Onko näin? Mistä mä saan tietää, olenko lihansyöjä? Onko linkkiä?