Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?
Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta perässä raahattava, huono itsetuntoinen luuseri mielenterveys ym. ongelmineen.
Onneksi ei tarvitse, kun mies löytyy jo ihan omasta takaa ja nimenomaan mies: kiltti, rehellinen, väkivallaton ja selkärankainen, joka kykenee keskustelemaan sekä sosiaaliseen kanssakäymiseen, eikä edes mustasukkainen tai muutenkaan takertuja.
Tehokkaat lääkkeet on kuule keksitty jo ajat sitten kaikenlaisiin nuppivikoihin. Että keksit vain tekosyitä...
Yksinäiselle incelille, jota kukaan ei halua riesakseen, kaikki itselleen epämiellyttävät asiat ovat tekosyitä. Ei yllätä. Luuseri nyhverö on luuseri nyhverö, eikä muuksi muutu. Paska ei muutu suklaaksi, vaikka miten itsellesi uskottelisit.
Kerro toki lisää itsestäsi
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies juoksee karkuun ennen kuin minä pääsen edes iskuetäisyydelle.
Kilttimies haluaa jännänaisen, mutta ei kuitenkaan liian jännää.
Et uskalla edes lähestyä. Miksi keksit tarinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se kertoo jotain. Naisista.
Olet lukenut pari kirjaa ja heijastat niiden kirjojen tekstit -kaikkiin- naisiin? Aijai, aika kapeakatseista elämää tiedossa, sinulle siis.
Trollin elämä taas on tässä. Siis kirjaimellisesti. Sun elämä meni jo. Et tainnut huomata?
Missä vaiheessa minun elämä meni jo? Minä en sentään kuluta koko aikaani täällä trollailemassa (mikä on muutenkin äärimmäisen typerää ja lapsellista), vaan teen asioita mitkä kehittää minua ihmisenä ja kokonaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein motivoi raahata kotiin sellaista ukkoa, jolle pitää ensin kirjasta näyttää mikä on klitoris ennenkuin aletaan hommiin.
No minä itse (m) aikanani asian kirjoista ja netistä selvitin. Ei löydy enää tekosyytä miehelle olla tietämätön siitä miten seksiä harrastetaan ja millaiset asiat naisista hyvältä tuntuvat.
Eka kerta kolmekymppisenä ja sen kerroin etukäteen mutta nainen ei jälkeenpäin oikein halunnut uskoa että oli mun eka kerta. Kirjaviisaudellakin voi joskus pärjätä.
Joo, olin ujo eikä naisihanteeni ollut mikään parikymppinen instabeibe kun ei ollut mitään instagramia edes olemassa. Itseäni lähes 10 vuotta nuoremman kanssa silti tuolloin yhteen päädyin.
Ei naisia kiinnosta. On helpompi vaan vaihtaa uuteen tai haukkua pystyyn. Kun eivät (puheistaan huolimatta) kykene parempaan
-eri
Semmoisten ujous johtuu pääsääntöisesi alamittaisesta elimestä, eikä sellaisella ole markkina-arvoa. Ei himomme herää, housutkaan kostu.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehiä ei "isketä". Tosi kiltit mehet ovat niin nyhveröitä, etteivät sellaiset ole iskettävissä, koska he eivät osaa reagoida naisiin. Välillä mietin, tajuavatko ne naisesta ylipäänsä mitään, koska he ovatusein täysin puhe- ja aloitekyvyttömiä naisten suhteen.
Kokemattomuus vaatii edes pientä vaivannäköä naiselta. Liikaa vaadittu. Nainen kyllästyy sekunnissa. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.
Se kertoo jotain. Naisista.
Jotain, jonka joka ikinen nainen kieltää. Jatkuvasti. Samalla kun läähättää sen raiskaajan perään.
Viehän incel itsesi romukoppaan tai oikeastaan biojäteastiaan ja tee näin meille kaikille palvelus.
Mulla on jo mies. Aikuinen, fiksu ja tavallinen suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut?
Ennemminkin kysyisin, että mikä on ap:n oma syy olla iskemättä kilttinaista.
Koska "kilttinainen" ei ole kilttiä nähnytkään. Psykoja ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut? Aivan.
Mistä tiedät ettei hän ole? Todennäköisesti sai aika kylmää kyytiä. Nykyään naiset ovat aivan hirveitä muita ihmisiä kohtaan.
Eli koska pari iskuyritystä epäonnistui, ovat kaikki naiset maailmassa "ihan hirveitä"? Melkoinen kilttis, joo...
Suu käy mutta mitään ei tule ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla voimme yleistää "kilttimiehet", ihan samanlaisia hulluja hekin kun tulee se oikea heti paljastaa oikea luonteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä on sinun tekosyysi olla iskemättä sitä naista josta olet kiinnostunut? Aivan.
Mistä tiedät ettei hän ole? Todennäköisesti sai aika kylmää kyytiä. Nykyään naiset ovat aivan hirveitä muita ihmisiä kohtaan.
Olisi mielenkiintoista kuulla, miten naisten käyttäytyminen on muuttunut. Varmaankin laittavat omat tarpeet ja halut muiden edelle - vihdoinkin.
Niin laittavat. Jopa oman lapsen tarpeet jätetään huomiotta. Melkoista on meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta perässä raahattava, huono itsetuntoinen luuseri mielenterveys ym. ongelmineen.
Onneksi ei tarvitse, kun mies löytyy jo ihan omasta takaa ja nimenomaan mies: kiltti, rehellinen, väkivallaton ja selkärankainen, joka kykenee keskustelemaan sekä sosiaaliseen kanssakäymiseen, eikä edes mustasukkainen tai muutenkaan takertuja.
Tehokkaat lääkkeet on kuule keksitty jo ajat sitten kaikenlaisiin nuppivikoihin. Että keksit vain tekosyitä...
Yksinäiselle incelille, jota kukaan ei halua riesakseen, kaikki itselleen epämiellyttävät asiat ovat tekosyitä. Ei yllätä. Luuseri nyhverö on luuseri nyhverö, eikä muuksi muutu. Paska ei muutu suklaaksi, vaikka miten itsellesi uskottelisit.
Voi pientä incelirukkaa, kun koville ottaa tosiasiat, joilta piilotella haluaa, samalla, kun pillua epätoivoisesti hamuaa.. Kaikilta piilossa, hän päätään uskaltaa aukoa, vailla taukoa, mutta yksin iltaisin, hän itsensä uneen onanoi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kilttimiehetkään normaaleja. Kuspäitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩
Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.
No suurimmalla osalla suomalaisnaisia on väkivaltainen mies, niin väliäkö sillä, mitä joku täällä ketjussa enää kirjoittelee. Se on aika pieni tekijä enää väkivallan rinnalla.
Ne väkivaltaiset ovat juuri sitä "priimaa", jota naiset kerta toisensa jälkeen valitsevat....
-eri
Montako henkilökohtaisesti näistä naisista tunnet ja tiedät, jotka ovat tällaisen "priiman" väkivaltaisen sinunlaisesi "kiltin" sijasta valinneet ja miten se heidän arjessaan näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Nyhverö mies on luotaantyötävä. Yök🤮
Kolmiodraama ohjelman naisetkin hakee kaikki tatuoitua pahaa poikaa joka osaa ottaa tilan haltuun. Samalla ihmetellään naisiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩
Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.
No suurimmalla osalla suomalaisnaisia on väkivaltainen mies, niin väliäkö sillä, mitä joku täällä ketjussa enää kirjoittelee. Se on aika pieni tekijä enää väkivallan rinnalla.
Ne väkivaltaiset ovat juuri sitä "priimaa", jota naiset kerta toisensa jälkeen valitsevat....
-eri
Kerran on ollut ja toista kertaa ei tullut.
Missä sä noita tyyppejä näet?