Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
161/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.

Se kertoo jotain. Naisista.

Olet lukenut pari kirjaa ja heijastat niiden kirjojen tekstit -kaikkiin- naisiin? Aijai, aika kapeakatseista elämää tiedossa, sinulle siis.

Trollin elämä taas on tässä. Siis kirjaimellisesti. Sun elämä meni jo. Et tainnut huomata?

Vierailija
162/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies

Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.

Aika varmasti pettääkin. Kun on mistä valita. Ja naiset juoksee perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millä lailla arka mies olisi parempi kuin sosiaalisesti lahjakas mies?

Sosiaallisesti lahjakas pettää todennäköisemmin.

Ei välttämättä. Se ruma ja epäsuosittu voi tarttua joka oljenkorteen saadakseen kokemuksia vaikka olisi suhteessa. 

Arvaile toki lisää. Hyvin menee.

-eri

Vierailija
164/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.

Jotain, jonka joka ikinen nainen kieltää. Jatkuvasti. Samalla kun läähättää sen raiskaajan perään.

Kummallinen oletus kaikista naisista, muttei mitenkään yllättävä eikä ihmeellinen, tuleehan se suoraan naisia vihaavan, katkeran yksinäisen incelin näppäimistöltä. 

Vierailija
165/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lukenut myös kirjoja rikollisista naisista? Heillä on ihan sama juttu. Kertooko se jotain miehistä?

Oliko trollilla jotain sanottavaa?

Tämä oli kompa. Trollilla ei ole ikinä mitään sanottavaa.

Vierailija
166/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua perässä vedettävää mykkää  jonka kanssa normaali keskustelu ei onnistu vaan joka sana pitää nyhtää ulos,jonka kanssa ei voi lähteä elokuviin tai keilamaan koska tätä ahdistaa ja joka ei todennäköisesti osaa suudella eikä panna, vaan rytkyttää reisien välissä naamaa nuollen.

Onpa sulla ikävä kuva naisista...

Vierailija
167/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa kilttimies eli mun koiran vinkuleluksi. 

Vierailija
168/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vaikuta järin kiinnostavalta, kun viikosta toiseen punastelee jossain nurkassa. Normaalit ihmiset käy töissä ja ulkona.

Lienetkö sellaista koskaan edes nähnyt...

Normaalia ihmistä siis.

Vierailija
169/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MODET: OLEN ILMIANTANUT TÄN SPÄMMIKETJUN MONTA KERTAA, ONKO KILTTIJÄNNÄ JANKUTUS NYT OK PALSTALLA?

Ilmianna vaikka naapurisi, kun käy kello kymmenen jälkeen suihkussa illalla. Saatanan Gestapo.

Vierailija
170/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua parisuhdetta, sinkkuna on parempi olla.

Vierailija
171/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särähtää korvaan aikuinen mies, joka luonnehtii itseään araksi ja kiltiksi, ja kertoo punastelevansa nurkassa. Eikö tuollaista harrasta jotkut ekaluokkalaiset? Ja lemmikkieläimet. Aikuisella ihmisellä nuo kertovat siitä, että mt-ongelmia on kaksin verroin enemmän, kuin keskiverto jännägangsterilla.

Tämä siis esikoululaisen kirjoittama varmaankin

Vierailija
172/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viihdyn sellaisten miesten seurassa, jotka ovat itsevarmoja ja joilla on hyvät keskustelutaidot. 

Tämä. Olen sosiaalinen ja käyn paljon ulkona syömässä ja kahvilla, näen ystäviä. Nykyisiä ja uusia. Ei mun elämääntyyliin sovi mikään uuvatti, joka ei saa suutaan auki punastumatta. 

Ujoudesta voi päästä yli. Hankkikaa ammattiapua, jos ujous estää teitä elämästä.

Juuri niin naiset. Hankkikaa ammattiapua, jos muu ei auta.

Vierailija
173/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kiltteys katoaa aina kun vieraat lähtee ja ovi menee kiinni. 

Sähän sen tiedät...

Vierailija
174/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä raahasin sellaisen kotiini baarista aikanaan ja päästin vielä poikuudestaikin. Tuossa se on sen jälkeen ollut vierellä ihan tyytyväisen oloisena.

Oliko muita kysymyksiä?

Kuinka paksu lompakko miehelläsi on ja kuinka paljon hän nostaa statustasi omalla sosiaalisella statuksellaan työelämässä?

Vierailija
175/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩

Eivät voi sille mitään

Vierailija
176/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteet tarttuu. En kaipaa aran ihmisen tunnemaailmaa rinnalleni.

Sama juttu minulla. Ahdistuneen ja epävarman rinnalla omatkin ahdistukset ja epävarmuudet lisääntyy. 

Ei kyllä kiinnosta kannatella ketään. Kyllä aikuisen pitää pystyä siihen itse. Äkilliset kriisit on asia erikseen. Silloin tuetaan toisia.

Paitsi silloin kun miehellä on se kriisi. Silloin valitetaan, kuinka säälittävä se mies on 

-eri

Vierailija
177/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas näitä ketjuja, jotka saa naiset pörräämään kuin ampiaiset rikotun pesän ympärillä🤩

Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.

Joskus hävettää kuunnella, miten yksinkertaisia kaltaisesikin ovat...

-eri

Vierailija
178/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät voi sille mitään

Luulisi, että olisivat oppineet kilttimies ketjun vol. 1077 jälkeen, mutta samaan syöttiin menevät :D

Vierailija
179/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vedän perässäni pulkkaa kuin saamatonta vätystä.

Vierailija
180/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas niitä ketjuja, joissa äijä puhuu paskaa ja siihen vastataan. Joskus hävettää olla mies ja kuulua samaan viiteryhmään ap:n ja sinun kanssa.

No suurimmalla osalla suomalaisnaisia on väkivaltainen mies, niin väliäkö sillä, mitä joku täällä ketjussa enää kirjoittelee. Se on aika pieni tekijä enää väkivallan rinnalla.

Ne väkivaltaiset ovat juuri sitä "priimaa", jota naiset kerta toisensa jälkeen valitsevat....

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi