Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, tekosyynne olla iskemättä sitä arkaa kilttimiestä?

Vierailija
30.11.2025 |

Se nurkassa punasteleva mies voi olla aarre joka odottaa löytäjäänsä..

Kommentit (369)

Vierailija
141/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Arka kilttimies", jonka mielestä hän on oikeutettu naiseen, ja sitten kun ei misogynistisen persoonallisuutensa takia saa naista, niin hän haukkuu heitä pinnallisiksi ja huoriksi, ja vaatii muun muassa naisten oikeuksien kaventamista.

Ei kiitos.

Mikä tietysti osoittaa, että se mies ei ole yhtään kiltti.

Ja tiedät tämän miten?

Vierailija
142/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka on arka ja istuu vain nurkassa, kielii siitä, että hän ei ole valmis kohtaamaan omia ongelmiaan ja kehittämään itseään. Hän odottaa, että muut mukautuvat hänen pelkoihinsa ja epävarmuuksiinsa, sen sijaan että ottaisi vastuuta omasta kehityksestään. Tämä ei ole viehättävä ominaisuus kenessäkään. Jos haluat naisia, niin tee itsellesi palvelus ja mene vaikka kirjastoon, lainaa kirja, joka käsittelee sosiaalista kammoa, käy puhetaidon kurssilla tai keskustele asiasta vaikka lääkärin/psykologin kanssa. Mutta älä syyllistä muita, koska se on sinun ongelmasi, ei muiden.

Kuvailit juuri yhdeksän kymmenestä naisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on niin arka, että odottaa nurkassa naista iskemään, niin saa kyllä pysyä yksin.

Samaa mieltä. Miehellä pitää olla aloitekykyä, jos hän aikoo pariutua jumalauta.

Naiselta ei odoteta mitään....kun ei ole mitään, mitä odottaa.

Vittuako sitten itket täällä joka päivä tästä samasta asiasta!!!! 

Vierailija
144/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut pakit kun olen näitä kilttejä miehiä yrittänyt iskeä, ja palstalla minulle kerrottiin että se johtuu siitä kun painan yli 60kg (tämä on lihavan raja kuulema). Joten oletan olevani vapautettu tästä velvollisuudesta jatkossa. 

Tuskin olet ketään edes iskenyt

Vierailija
145/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta. 

Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi. 

Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain? 

Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität. 

millä tavalla naisen elämä on sun kanssa parempaa kuin sinkkuna.

Yhdelläkään täällä ulisevista naisista ei ole mitään annettavaa kenellekään

-eri

Vierailija
146/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehet kunniaan!

Mene Skotlantiin. Siellä miehet pukeutuvat kiltteihin.

Vierailija
147/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.

Hanki nukke. Sillä ei ole eikä tule lapsia ja saat omistaa sen. Voit vaikka kirjoittaa siihen nimesi.

En mä halua elättäjäksi jännämiesten sulle siittämille lapsille.

Älä pelkää, ei sun tarvii koskaan elättää ketään. Olet ikuisesti yksin.

Sun ystävällisyytesi suorastaan paistaa läpi

Kidutatko kissoja vapaa-ajallasi?

-eri

Vierailija
148/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä raahasin sellaisen kotiini baarista aikanaan ja päästin vielä poikuudestaikin. Tuossa se on sen jälkeen ollut vierellä ihan tyytyväisen oloisena.

Oliko muita kysymyksiä?

Vierailija
149/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta löytyy kotoa jo ovimatto.

Jep. Sinä.

Vierailija
150/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikäs onkaan sen aran, punastelevan, "kiltin" miehen naisihanne? 18-25 tai ainakin alle 30-vuotias IG-heruttaja, jolla pitää tietysti olla isot tissit, hyvä takapuoli ja hyvä kroppa. Tai sitten sen pitää muuten olla missi tai malli. Mikään vähempi ei tietenkään noille miehille kelpaa.

Mistä tällainen oletus?

Vierailija
151/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
152/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina saanut pakit kun olen näitä kilttejä miehiä yrittänyt iskeä, ja palstalla minulle kerrottiin että se johtuu siitä kun painan yli 60kg (tämä on lihavan raja kuulema). Joten oletan olevani vapautettu tästä velvollisuudesta jatkossa. 

Sama kokemus. Olen aina yrittänyt ujoja ja jopa syrjäytyneitä miehiä ja aina saanut rukkaset. Nuo miehet ovat kaikkein vaativampia naisen ulkonäön suhteen. 

Enkä edes ole mikään kananpersetukka, ihan naisellisen näköinen, mutta en mallin mitoissa. Parhaimmillaankin olen saanut jonkinlaisen keskustelu yhteyden netissä ja kaksi suostui jopa tapaamaan. Toiselta kolmekymppiseltä vein neitsyyden.

Sen jälkeen ei heistä kuulunut mitään. Voisi edes viestiä laittaa, että ei natsannut. 

Tää jolta meni neitsyys ei edes tavaroitaan hakenut luotani. Ihan kuin olisin joku potentiaalinen sar

Kerro toki lisää valheita

-eri

Vierailija
153/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun sinulla ei ole lapsia.

Hanki nukke. Sillä ei ole eikä tule lapsia ja saat omistaa sen. Voit vaikka kirjoittaa siihen nimesi.

En mä halua elättäjäksi jännämiesten sulle siittämille lapsille.

Älä pelkää, ei sun tarvii koskaan elättää ketään. Olet ikuisesti yksin.

Sun ys

Et sitten tuon parempaan pystynyt? Kolahtiko noin kovasti? ~eri~ 

Vierailija
154/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kilttis punastelija voi olla sarjamrhaaja tai kilahtaa jostakin mitättömästä asiasta ottaa puukon ja puukottaa hengiltä mistäs sitä tietää näistä kilttiksistä. 

Just näin. Tällaisia kaikki miehet ovat. Murhaavat naisia ihan huvikseen.

Vierailija
155/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla normaalit vuorovaikutustaidot joten ei kiitos

Vierailija
156/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen on tyytyväinen elämäänsä sinkkuna ja voi hankkia lapsia myös ilman parisuhdetta. 

Jos mies ei näytä tuovan naisen elämään mitään "lisää" niin miksi ihmeessä nainen kiinnostuisi. 

Tuoko se kilttimies mielenkiintoista keskusteluseuraa, harrastuskaveria, kumppanuutta, jotain? 

Tätä ei nää "kilttimies" jankkaajat tunnu tajuavan. Sulla pitää olla jotain annettavaa. Ei riitä, että olet ja hengität. 

-eri

Ja silti miehet niin kauheasti sen naisen haluaisivat. Hieman ristiriitaista, eikö?

Vierailija
157/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.

Se kertoo jotain. Naisista.

Jotain, jonka joka ikinen nainen kieltää. Jatkuvasti. Samalla kun läähättää sen raiskaajan perään.

Vierailija
158/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Enemmän täällä kuitenkin taitavat ulista ne miehet, jotka eivät naisia kiinnosta, ei sitten millään, ja täällä käyvät syyllistämässä ja haukkumassa kaikki naiset omasta puutteestaan. 

Vierailija
159/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut parit elämänkertakirjat rikollisista ihmisistä. He saavat kirjeitä naisilta vankilaan, ja Steen Kristensen sai vissiin ennätysmäärän naisilta kirjeitä vankilaan.

Se kertoo jotain. Naisista.

Se, että uskot kaikkien naisten olevan samanlaisia kuin muutaman sekopään kertoo taas jotain sinusta...

Tuota. Itse teet ihan samaa. Joka päivä. Koko ajan. Se kertoo kaiken sinusta.

-eri

Vierailija
160/369 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

#naisvihanäkyväksi #inceleilleeutanasia #ulinaukotuuniin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme