Ykkösaamu. Wahlroos.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vasemmisto yrittää tehdä kaikista yhtä köyhiä verottamalla rikkaita ja ajamalla heidät ulkomaille.
Ruotsissa taas halutaa että koko kansa vaurastuu. Perintö- ja lahjaverot on poistettu ja kansaa kannustetaan säästämään osakkeisiin ja rahastoihin erityisellä osakesäästöja rahastotilillä.
Tajuaako ihmiset täällä että ruotsalaisista 80% säästää osakkeisiin ja rahastoihin ?
Säästele kuule ihan vapaasti.Ei tartte tänne tulla märisemään.
Sopii oikein hyvin, kunhan hoidat itse asiasi noin ettet elä kädet toisten taskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IsäBuntalle soppa maistui.Ja valtion suojatyöpaikka.
Ehkä, mutta miten se tähän liittyy?
Nalle on fiksu ja jos on yhtään älyä jaettu, niin kannattaisi kuunnella.
Monenlaiset taudit ovat yleensä periytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle vois alkaa makseleen veronmaksajille takaisin pankkitukimiljardeja.Maataloustuetkin ovat kelvanneet vuosikymmeniä.Kettu mikä kettu.
Sen päivän kun näkis.
Olen ihan varma siitä, että Nalle hoitaa velvoitteensa asiallisesti, eikä ole velkaa valtiolle.
Jos haluat maataloustukia, hanki farmi ja hae niitä tukia. Sinulla on siihen aivan yhtäläinen mahdollisuus kuin Nallella.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaiset taudit ovat yleensä periytyviä.
Viestintuojan isä oli kuppimiehiä, sitäkään epätoivoista ad-hominemia ei kannattanut jättää käyttämättä kun eväät talouskeskustelussa loppuivat kokonaan?
Ja mikähän oikeus sinulla tai jollain demaripellellä on rahoihin, jotka minun vanhemmat tienanneet ja jättäneet minulle tsi jälkipolvilleni?
Pitäkää kädet omissa taskuissanne!
Wahlroos on oikeassa. Joka asiassa
Persaukiset mölliturvat täällä huutavat kun eivät kykene edes itseään elättämään saati että edes ymmärtäisivät taloudesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloustiede on siitä hassu " tiede" että sieltä jokainen löytää juuri itselleen sopivan teorian.
Joo,mutta ainakaan Suomessa sovelletut demareiden talousopit eivät ole viimeisen 15 vuoden aikana toimineet. Suomen talous on mennyt surkeasti ja kansa on köyhtynyt.
Viimeiset 15 vuotta on ollut demarihallitus? Ohhoh.
Näin on. Ruotsalainen demarikin ymmärtää enemmän taloudesta kuin suomikokkari. Puhumattakaan vasemmistosta, joka elää jossain ihan jossain omassa mikämikämaassaan ymmärtäen taloudesta yhtä paljon kuin orava liikennesäännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka muutti ruotsiin jotta ei tarvitse maksaa veroja suomeen, pysyköön siellä ja turpa kiinni. Rahaa kyllä hamuaa suomesta. Mies on vitsi.
Tuhannet ovat muuttaneet Suomesta jotta ei tarvitse maksaa veroja sinunlaistesi molopäiden elättämiseksi. Ja vauhti kiihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Nythän on nallen ja oikeiston toivomaa talouspolitiikkaa ja tulos nähtävillä. Nallehan oli lähettänyt riikalle ihan tsemppiviestinkin.
Ja mitä on saatu: kaiki talouden luvut vaan on kaameita.
Kuinka yksinkertainen on ihminen joka kuvittelee että kahdeksantoista vuoden alasajon jälkeen joku korjaisi plussalle keikki lukemat parissa vuodessa? Tämä hallitus sai perinnöksi valtion jonka talousluvut olivat kaameita. Ei niitä sormien napsautuksella korjata, vuosien työtä vaaditaan. Verta, hikeä ja kyyneleitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Nallen luentoja ja ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan puhua viisaasta miehestä.
Rasittava itsensä esilletuoja. Painukoot sinne Ruotsiin ja pysykööt siellä.
Kiitos tästä valaisevasta tiedosta. Taattuun vassarityyliin jätit vain mainitsematta sen paremmanvaihtoehdon.
Sosialisteille tulee aina hätä kun Nalle käy puhumassa julkisuudessa.
Eikö sosialisteille jo riitä heidän nykyinen kurjuus vai haluavatko he sitä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut Nallen luentoja ja ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan puhua viisaasta miehestä.
Kiitos tästä valaisevasta tiedosta. Taattuun vassarityyliin jätit vain mainitsematta sen paremmanvaihtoehdon.
Se on sosialismi jossa kaikki ovat köyhiä kun varakas väki on muuttanut ulkomaille. Tuloerojakaan ei ole kun kaikki ovat työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän on nallen ja oikeiston toivomaa talouspolitiikkaa ja tulos nähtävillä. Nallehan oli lähettänyt riikalle ihan tsemppiviestinkin.
Ja mitä on saatu: kaiki talouden luvut vaan on kaameita.
Kuinka yksinkertainen on ihminen joka kuvittelee että kahdeksantoista vuoden alasajon jälkeen joku korjaisi plussalle keikki lukemat parissa vuodessa? Tämä hallitus sai perinnöksi valtion jonka talousluvut olivat kaameita. Ei niitä sormien napsautuksella korjata, vuosien työtä vaaditaan. Verta, hikeä ja kyyneleitä.
Suomen talous ei tule enää kasvamaan. Ne puheet kannattaa lopettaa kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nalle vois alkaa makseleen veronmaksajille takaisin pankkitukimiljardeja.Maataloustuetkin ovat kelvanneet vuosikymmeniä.Kettu mikä kettu.
Sen päivän kun näkis.
Olen ihan varma siitä, että Nalle hoitaa velvoitteensa asiallisesti, eikä ole velkaa valtiolle.
Jos haluat maataloustukia, hanki farmi ja hae niitä tukia. Sinulla on siihen aivan yhtäläinen mahdollisuus kuin Nallella.
Nalle maksanut koijaamansa pankkitukimiljardit.Ans ku mä nauran.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.Miksihän Nalle ei puhu omistamiensa yritysten yritystuista mitään.Niissähän varmaankin olisi perkkaamista muutamia miljardeja.
Niin mitä sitten?
Tukia, oli ne sitten sosiaalitukia, maataloustukia telakkatukiatai yritystukia, saa hakea kuka vain, jos täyttää vaadittavat edellytykset. Myös sinä saat. Jos jokin näistä tuista on mielestäsi turha, kannattaa varmaan keskustella jonkun kansanedustajan kanssa, että asiaan tulisi muutos.
Samat säännöt kaikille, vai oletko sitä mieltä että vain pesunkestävä vassari on oikeutettu saamaan tukia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.Miksihän Nalle ei puhu omistamiensa yritysten yritystuista mitään.Niissähän varmaankin olisi perkkaamista muutamia miljardeja.
Niin mitä sitten?
Tukia, oli ne sitten sosiaalitukia, maataloustukia telakkatukiatai yritystukia, saa hakea kuka vain, jos täyttää vaadittavat edellytykset. Myös sinä saat. Jos jokin näistä tuista on mielestäsi turha, kannattaa varmaan keskustella jonkun kansanedustajan kanssa, että asiaan tulisi muutos.
Samat säännöt kaikille, vai oletko sitä mieltä että vain pesunkestävä vassari on oikeutettu saamaan tukia?
Mää vaan ihmettelen ku Nalle ei ehdottele tämmösii säästökohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.Lokkeillut täällä jo ihan tarpeeksi.
Wtf??
Entä jos itse menisit unelmamaahasi Pohjois- Koreaan tai Venezuelaan?
Paljon enemmän Nallesta täällä olisi hyötyä kuin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika uunittaa tukien varassa elävä heikko aines. Ei siitä mitään haittaa olisi taloudelle.
Se olisi tämä tai IMF, siinäpä ne vaihtoehdot on aika pitkälle. Tai sitten jos vain uunitukseen laitetaan se juurisyy ja kaiken paskan alkulähde: Demariperkeleet? Sen jälkeen kelaelätitkin kummasti aktivoituu TÖIHIN! kun tukiloisinta loppuu ja nälkä kurnii.
Ehkä, mutta miten se tähän liittyy?
Nalle on fiksu ja jos on yhtään älyä jaettu, niin kannattaisi kuunnella.